دریافت بیت کوین رایگان و معتبر در ایران (آپدیت 1402)

برای دریافت بیت کوین رایگان
ثبت نام کن
برای دریافت بیت‌کوین رایگان ثبت نام کن

توی سال‌های اخیر، ارزهای دیجیتال خیلی محبوب شدن و قیمت این ارزها هم رشد خیلی زیادی رو تجربه کردن. مثلاً بیت کوین که تا چند سال قبل کمتر از 1 دلار بود، الان به قیمت 30 هزار دلار رسیده و حتی قیمت بیشترین قیمت 68800 دلاری رو هم تجربه کرده.

به همین خاطر خیلی از افراد دنبال روش‌هایی هستن که بتونین از طریقش ارز دیجیتال رایگان به دست بیارن و بدون پرداخت هزینه وارد این بازار بشن. اگه این ارز دیجیتال بیت کوین باشه هم که خیلی بهتره و عالی‌تر می‌شه، چون بیت کوین پادشاه ارزهای دیجیتاله و بیشترین اعتبار رو توی این بازار داره.

معرفی 5 روش دریافت بیت کوین رایگان و معتبر در ایران (آپدیت 1402)

اگه شما جز افرادی هستین که دنبال روشی می‌گردین که بتونین از طریقش رایگان بیت کوین به دست بیارین باید بدونین که واقعا چنین روش‌هایی وجود داره ولی نکته ای که باید بهش توجه کنین این که به سراغ روش‌های واقعی و معتبر بیان. به همین خاطر پیشنهاد ما این که با ما همراه باشین تا توی این مطلب در مورد روش‌های دریافت بیت کوین صحبت کنیم، به بررسی مزایا و معایب هر کدوم از این روش‌ها بپردازیم و بهتون تکنیکی یاد بدیم که بتونین از طریقش به شکل رایگان، بیت کوین یا ارزهای دیجیتالدیگه رو به دست بیارین.

روش‌های دریافت بیت کوین رایگان

به خاطر محبوبیت‌هایی که ارزهای دیجیتال دارن، روش‌هایی وجود داره که می‌تونین از طریقش، ارزهای دیجیتال رو به صورت رایگان به دست بیارین. البته هر کدوم از این روش‌ها مزایا و معایب داره که در ادامه شما رو با این روش‌ها آشنا می‌کنیم:

دریافت بیت کوین رایگان از کش بک

بیشتر بخوانید: هدیه نوروزی همراه اول

دریافت بیت کوین رایگان از کش بک

یکی دیگه از بهترین روش‌ها برای دریافت بیت کوین رایگان، استفاده از روش کش بک هست. در بین روش‌های مختلفی که می‌تونین از طریق اون بیت کوین رایگان به دست بیارین، استفاده از این تکنیکه. در واقع کش بک بیزینس مدلی هست که توی اون، با خرید محصولات از فروشگاه‌های تعیین شده، بخشی از مبلغی که پرداخت کردید، به شما بازپرداخت یا کش بک می‌شه. برخی از پلتفرم‌هایی که از این بیزینس مدل استفاده می‌کنن، به شما ارزهای دیجیتال یا بیت کوین بر می‌گردونن.

برای اینکه این که بتونین از مدل کش بک استفاده کنین، باید توی وب سایت‌هایی که این خدمات رو ارائه می‌دن ثبت نام کنین. بعد باید به سراغ فروشگاه‌هایی که با این وب سایت‌ها همکاری دارن بیان و با خرید ازشون بیت کوین دریافت کنین.

از بهترین روش‌ها برای دریافت بیت کوین رایگان، استفاده از روش کش بک هست

مزیت این مدل این که توی چند سال اخیر توی کشورهای مختلف دنیا شرکت‌ها و پلتفرم‌های زیادی توی این حوزه فعال شدن و این مدل موفق بوده. خبر خوب این که توی کشور ما هم این مدل به وجود اومده و در ادامه شما رو با بهترین وب سایتی که از طریق کش بک بهتون بیت کوین رایگان می‌ده آشنا می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: شارژ هدیه نوروزی رایتل

بهترین وب سایت کش بک ایران

دراپینو بیت کوین رایگان

 

بعد از این که شما رو با روش‌های دریافت بیت کوین رایگان آشنا کردیم و در مورد روش کش بک هم صحبت کردیم، حالا وقتش رسیده که یکی از بهترین وب سایت‌هایی بهتون داخل ایران بیت کوین رایگان رو از طریق کش بک می‌ده آشنا کنیم. وب سایت دراپینو پلتفرمیه که به کاربران ایرانی خدمات کش بک رو ارائه می‌ده و شما می‌تونین به راحتی از طریق دراپینو، بدون پرداخت هزینه اضافی، بیت کوین رایگان به دست بیارین.

روش دریافت بیت کوین رایگان از دراپینو

یکی از سوالات مهمی که افراد برای استفاده از دراپینو برای دریافت بیت کوین مطرح می‌کنن این که چطوری می‌شه از طریق این پلتفرم، رمز ارز دریافت کرد؟ اگه بخوایم در این زمینه صحبت کنیم باید بدونین که برای استفاده از خدمات کش بک پلتفرم دراپینو نیازه تا اولاً داخل وب سایت این مجموعه ثبت نام کنین.

برای ثبت نام نیازه تا شماره موبایلتون و کارت بانکی خودتونو داخل وب سایت دراپینو ثبت کنین. بعد از ثبت اطلاعات، اگه از فروشگاه‌هایی که طرف قرارداد با مجموعه دراپینو هستن خرید کنین، بخشی از مبلغی که برای خرید پرداخت کردید، به شما به صورت رمز ارز بازپرداخت می‌شه و اکانت دراپینوتون شارژ می‌شه.

 

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

بیشتر بخوانید: هدیه نوروزی ایرانسل

فروشگاه های طرف قرار داد دراپینو

 

اگه می‌خواین از خدمات کش بک پلتفرم‌های مختلف استفاده کنین، یکی از موضوعات مهمی که باید بهش توجه داشته باشید، فروشگاه‌های طرف قرارداد با پلتفرم‌ها هست. به همین خاطر برای این که از طریق دراپینو بیت کوین رایگان به دست بیارین، باید بدونین که کدوم فروشگاه‌ها عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن.

شما می‌تونین توی وب سایت دراپینو و توی بخش فروشگاه‌ها، لیست کامل مجموعه‌های طرف قرارداد با دراپینو رو ببینین و بعد با توجه به محصولی که می‌خواین خریداری کنین، از خدمات کش بک دراپینو استفاده کنین. ویژگی مهمی که مجموعه دراپینو داره این که این وب سایت با فروشگاه‌های مختلفی مثل فروشگاه زنجیره ای افق کوروش، فروشگاه زنجیره ای گندم و… طرف قرارداده و حتی شما می‌تونین با خریدهای روزانه خودتون از این مجموعه‌ها بیت کوین به دست بیارین.

 

یکی از چالش‌هایی که کاربرها برای استفاده از خدمات کش بک همیشه با اون مواجه هستن، تعداد کم فروشگاه‌های طرف قرارداد با سایت‌های کش بک هست. دراپینو تلاش کرده تا این مشکل رو به بهترین شکل ممکن برطرف کنه. در حال حاضر دراپینو با 10 هزار فروشگاه توی سراسر کشور طرف قرارداده و شما می‌تونین راحت توی محله خودتون حداقل 1 یا 2 فروشگاه پیدا کنین که با خرید ازشون می‌شه بیت کوین رایگان به دست آورد.

نکته دیگه ای هم که باید بدونین این که وب سایت دراپینو یه نقشه داره که می‌تونین از طریق با استفاده از GPS فروشگاه‌هایی که اطرافتون هست رو پیدا کنین و ازشون خرید کنین. این ویژگی باعث می‌شه تا موقع سفر به شهرهای دیگه، سریعاً فروشگاه‌های جدید که با دراپینو قراردادن دارن رو پیدا کنین.

میزان کش بک دراپینو

سوال دیگه ای که کاربران برای استفاده از خدمات دراپینو مطرح می‌کنن این که مقدار بیت کوینی که می‌شه از طریق دراپینو به درست آورد چقدره؟ اگه بخوایم به این سوال پاسخ بدیم باید بدونین که به صورت کلی مدل کش بک به شکلیه که مقدار پولی و ارز دیجیتالی که به شما بازپرداخت می‌شه، به خرید شما بستگی داره. در واقع درصدی از هزینه ای پرداخت کردین، به شما کش بک می‌شه.

 

 

قرارداد مجموعه دراپینو با فروشگاه‌های مختلف متفاوته و درصد بیت کوینی که دریافت می‌کنین هم متغیره. شما می‌تونین توی بخش فروشگاه وب سایت دراپینو، علاوه بر این که لیست فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه رو ببینین، می‌تونین بررسی کنین که مقدار کش بک هر کدوم از فروشگاه‌ها چقدره؟

شما می‌تونین با خرید از فروشگاه‌های مورد تایید دراپینو، بین 1% تا 20% از مبلغی که پرداخت کردین رو به شکل بیت کوین دریافت کنین. به همین خاطره بهتره تا قبل از خرید، حتماً ببینین که هر کدوم از فروشگاه‌ها چقدر کش بک بهتون برمی گردون.

رمز ارزهایی که می‌شه با دراپینو به دست آورد

پلتفرم‌ها و مجموعه‌هایی که توی حوزه کش بک فعال هستن، معمولاً از تعداد محدودی ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کنن و فقط می‌تونین تعداد خاصی ارز دیجیتال دریافت کنین. این در حالیه که مجموعه دراپینو تلاش کرده تا این محدودیت رو از بین ببره و شما بتونین پولی که بهتون بازپرداخت می‌شه رو به شکل رمز ارزهای مختلف دریافت کنین. اگه بخوایم شما رو با لیست ارزهایی که از طریق دراپینو به دست آورد آشنا کنیم، می‌شه به ارزهای دیجیتال زیر اشاره کرد:

همون طوری که می‌بینین، دراپینو از تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کنه و شما می‌تونین خودتون مشخص کنین که کدوم ارز دیجیتال رو می‌خواین کش بک کنین. این ویژگی باعث می‌شه تا هم بتونین از سود کش بک و هم از سود تغییر قیمت ارزهای دیجیتال استفاده کنین.

نقد کردن بیت کوین دریافتی از دراپینو

 

نقد کردن بیت کوین دریافتی از دراپینوبعد از این که از طریق دراپینو بیت کوین یا ارزهای دیجیتال دیگه رو به دست آوردین، وقتشه که برای نقد کردن اون اقدام کنین. فرآیند نقد کردن ارز دیجیتال از دراپینو خیلی ساده هست و خود مجموعه دراپینو این کار رو براتون انجام می‌ده و پول به حسابتون واریز می‌شه. البته نکته ای که باید بدونین این که در حال حاضر دراپینو امکان جا به جایی خود ارز دیجیتال رو بهتون نمیده ولی هر وقت که بخواین، می‌تونین با قیمت لحظه ای اون ارز دیجیتال، ارز خودتونو به صورت ریالی داخل حساب بانکی تون دریافت کنین.

استخراج بیت کوین

استخراج بیت کوین

یکی از روش‌های دریافت بیت کوین رایگان، استخراج و ماین این رمز ارز هست. استخراج بیت کوین به فرآیندی می‌گن که باید داخل با استفاده از دستگاه‌های ماینر یک سری معادلات ریاضی پیچیده حل بشه تا بلوک‌های جدیدی توی بلاک چین بیت کوین به وجود بیاد. در واقع ماین کردن باعث می‌شه تا تراکنش‌ها توی شبکه بیت کوین پردازش بشه.

حتما بخوانید : بیت کوین چیست؟

با حل هر معادله، یک تراکنش توی شبکه بیت کوین انجام می‌شه و یک مقداری بیت کوین هم به عنوان پاداش به رایگان به ماینر داده می‌شه. مزیت این روش این که شما می‌تونین از طریق بیت کوین رو به شکل رایگان دریافت کنین و توی پایداری شبکه بیت کوین هم مشارکت کنین.

البته که برای این که بتونین از این روش بیت کوین رایگان به دست بیارین، باید دستگاه‌های خاصی بخرین و برق زیادی هم مصرف کنین. به صورت کلی هزینه خرید و نگهداری این تجهیزات می‌تونه بالا باشه. نکته دیگه ای هم که باید بدونین این که الان وضعیت ماین بیت کوین به نقطه ای رسیده که استخراج بیت کوین فوق العاده سخت شده.

استخراج بیت کوین رایگان

به همین خاطر پیشنهاد ما این که اگه می‌خوان با دردسر کمتر بیت کوین رایگان به دست بیارین، به سراغ روش‌های دیگه بیاین و از تکنیک‌های دیگه استفاده کنین.

دریافت بیت کوین با انجام کار

یکی از روش‌های جدیدی که می‌شه از طریق بیت کوین رایگان دریافت کنین، انجام کارهای مختلف توی وب سایت‌هایی هستن که بهتون بیت کوین می‌دن. بعضی وب سایت‌ها هستن که داخلشون می‌تونین ثبت نام کنین و با انجام کارهای ساده ای مثل مشاهده تبلیغات یا شرکت توی نظرسنجی‌ها، به صورت رایگان بیت کوین دریافت کنین. البته که استفاده از این روش چندتا مشکل داره و به همین خاطر پیشنهاد نمی‌دیم که از این روش برای دریافت بیت کوین استفاده کنین. اولاً این که سایت‌هایی که چنین ساختاری دارن زیاده و درصد قابل توجهی از این وب سایت‌ها الکی هستن و بعد از انجام کار بهتون بیت کوینی نمی‌دن.

دریافت بیت کوین با انجام کار

موضوع دیگه ای هم که باید بدونین این که سایت‌هایی که واقعی هستن و از این روش بهتون بیت کوین می‌دن، توی بسیاری از مواقع به کاربرهای ایرانی خدمات نمی‌دن و به خاطر تحریم‌ها بهتون باز هم بیت کوین نمی‌دن. به همین خاطر پیدا کردن یه سایت معتبر توی این حوزه خیلی سخته، به همین دلیل بهتره تا به سراغ روش‌های دیگه برای دریافت بیت کوین رایگان بیان.

استفاده از کد دعوت توی صرافی‌ها

استفاده از کد دعوت توی صرافی‌ها

یکی دیگه از روش‌هایی که می‌تونین از طریقش بدون پرداخت هزینه اقدام به دریافت بیت کوین رایگان کنین، استفاده از کد دعوت هست. صرافی‌ها برای جذب کارهای جدید به هر کاربر خود یه کد دعوت می‌ده و اگه یه کاربر جدید با کد دعوت شما وارد صرافی بشه و ترید کنه، می‌تونین به راحتی ارز دیجیتالی مثل بیت کوین به دست بیارین. نکته ای که بدونین این که صرافی‌ها معمولاً ارز دیجیتال مخصوص خودشونو به شما می‌دن و به همین خاطر خیلی احتمالش کمه که بتونین دقیقاً بیت کوین از این روش به دست بیارین. موضوع دیگه ای هم که باید بدونین این که دریافت بیت کوین رایگان از این روش خیلی وابسته به تبلیغاته. در واقع شما باید دنبال کاربرهای جدید برای این سایت‌ها بگردین و تازه بعد از پیدا کردن کاربر، خیلی وابسته هست که چقدر اون شخص توی صرافی فعالیت داره و اگه اون شخص از صرافی استفاده نکنه، سودی هم برای شما نداره. به همین خاطر بهتره تا به سراغ روش‌های کم دردسر تر بیان

بازی‌های ارزهای دیجیتال

دریافت بیت کوین با بازی ارز دیجیتال

 

حرف آخر

توی این مطلب، شما رو با روش‌هایی آشنا کردیم که می‌تونین از طریق اونا بیت کوین رایگان به دست بیارین. بعد از این که در مورد مزایا و معایب هر کدوم از این روش‌ها صحبت کردیم، به معرفی مفهوم کش بک پرداختیم و شما رو با وب سایت دراپینو آشنا کردیم که از طریقش می‌تونین با انجام خریدهای روزمره، درصدی از پولی که پرداخت کردین رو به صورت ارز دیجیتال مثل بیت کوین به دست بیارین.

منابع : GobankingratesGuru99

 

 

کامران شایستهمشاهده نوشته ها

Avatar for کامران شایسته

تولید کننده محتوا بهینه شده/ تسلط کامل به مبانی سئو داخلی (on_page) / عاشق تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

28 دیدگاه ها

    • سلام، به دراپینو خیلی خیلی خوش اومدی، آره همینطوره

      برای اینکه بتونی در ازای همه خرید های روزمره پاداش بیت کوینی دریافت کنی، فقط کافیه توی دراپینو ثبت نام کنی و بعدش همه خرید های روزمره خودت رو با شماره کارتی که توی دراپینو ثبت کردی و از فروشگاه های لیست شده توی دراپینو مثل “افق کوروش” انجام بدی، اینجوری هر روز در ازای همه خرید های روزانه میتونی بیت کوین رایگان پس انداز کنی

      با احترام.

    • سلام به دراپینو خیلی خوش اومدی

      پاداش دراپینو با توجه به فروشگاهی که ازش خرید میکنی متفاوت هستش، فروشگاه های لیست شده تو دراپینو بین 1 تا 20 درصد پاداش بیت کوینی دارن، یعنی اگه فروشگاهی 10 درصد باشه پاداشش و تو ازش یه میلیون خرید کنی معادل 100 هزار تومن بیت کوین به حساب دراپینوی تو واریز میشه

    • سلام، به دراپینو خیلی خیلی خوش اومدی

      آره توی دراپینو به جز بیت کوین بیش از 40 رمز ارز دیگه هم مثل اتریوم، تتر(دلار)، شیبا و … لیست شده، هر کدوم از این رمز ارز هارو انتخاب کنی، معادل ریالی همون رمز ارز توی حساب دراپینوی تو واریز میشه

    • سلام، به دراپینو خیلی خیلی خوش اومدی

      برای نقد کردن پاداش بعد از وارد شدن به پنل دراپینو باید به بخش “حساب کاربری” بری و بعدش روی “برداشت از حساب” کلیک کنی و بعد شماره کارتی که میخوای پاداش بهش واریز بشه رو انتخاب کنی و روی “درخواست برداشت” کلیک کنی، تا پاداش ظرف 48 ساعت آینده به حسابت واریز بشه.

      فقط به این نکته توجه داشته باش که حداقل مبلغ قابل برداشت در دراپینو 15 هزار تومن هستش

  • سلام من حدودا دو هفته پیش دراپینو رو نصب کردم، نکته ای که وجود داره اینه که تقریبا بیشتر فروشگاه هایی که قبلا هم ازش خرید میکردم توی دراپینو لیست شده من هر ماه حدودا 5 الی 8 میلیون خرید میکنم برای مصارف روزمره و فرقش اینه که خرید هام از این فروشگاه از این به بعد پاداش بیت کوینی هم داره، توی این دو هفته ای که داخل دراپینو شماره کارتم رو ثبت کردم تونستم حدودا 140 هزار تومن بیت کوین پس انداز کنم که به نظر من خوبه تقریبا به کمک این روش میتونم ماهی 300 تومن بیت کوین پس انداز کنم

  • دراپینو رو یکی از همکار هام بهم معرفی کرد و یک ماهی میشه که توی دراپینو ثبت نام کردم
    من بیشتر خرید هامو از افق کوروش انجام میدم و دراپینو در ازای هر خریدی که از افق کوروش میکنم معادل یک درصد مبلغ خریدم بیت کوین بهم برمیگردونه
    به نظر من ارزشش رو داره همین یک درصد هم چون فقط یبار 2/3 دقیقه وقت گذاشتم وشماره کارتم رو ثبت کردم و الان یه ماهه هربار که از افق کوروش خرید میکنم بدون اینکه کار خاصی کنم خود به خود یه درصد مبلغ خریدم برام بیت کوین گرفته میشه تو دراپینو

  • سلام من یه سوال داشتم
    ارز هایی که در ازای خریدای روزمره بدست اوردیم رو میتونیم به کیف پول هم منتقل کنیم؟

  • سلام، مقاله خیلی خوبی بود ممنونم
    من میتونم به جای اینکه بیت کوین رایگان انتخاب کنم ارز های دیگه ای رو هم انتخاب کنم؟

  • سلام من از افق کوروش پرسیدم ولی با دراپینو آشنا نبودن و اصلا نمیدونستن قصیه بیت کوین رایگان چیه ولی پاداش خریدم به حسابم واریز شده

    • سلام وقت بخیر، به دراپینو خیلی خیلی خوش اومدین

      ببینید اطلاع رسانی افق کوروش به همه شعب افق کوروش فرآیند طولانی هستش

      هماهنگی دراپینو با دفتر مرکزی انجام شده و شما با کارت ثبت شده از دراپینو هر خریدی که از افق کوروش داشته باشین شامل پاداش کریپتویی هستش

      موفق باشید

      برای دریافت اطلاعات بیشتر بلاگ زیر رو مطالعه بفرمایید:
      http://www.dropino.ir/blog/how-to-get-free-crypto/

  • سلام با توجه به مواردی که گفتین ثبت نام بیت کوین رایگان تو دراپینو انجام میشه و ما میتونیم با ثبت نام تو دراپینو با هر خرید روزمره بیت کوین رایگان بگیریم

  • این سایت بیت کوین رایگان رو یکی از دوستام بهم معرفی کرد من یکم بهش اعتماد ندارم ولی، کسی تا حالا از این سایت تونسته کوین رایگان بگیره؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سلام مازیار عزیز
      دراپینو یک سایت دریافت بیت کوین رایگان هستش که بهت کمک میکنه در ازای همه خریدای روزمره خودت مثل خرید از افق کوروش بتونی تخفیف بیت کوینی بگیری

  • من خیلی جاها راجب آموزش دریافت بیتکوین رایگان گشتم ولی تاحالا روش مطمئنی پیدا نکردم، تا حالا کسی از سایت دراپینو تونسته بیت کویین رایگان بگیره
    اصلا چجوریه کارش؟؟؟

    • سلام پیمان عزیز
      به دراپینو خیلی خوش اومدی
      تاحالا بیش از 8 هزار نفر توی دارپینو ثبت نام کردن و تنها با انجام خرید های روزمرشون میتونن بیت کوین رایگان بدست بیارن
      در رابطه با سایت استخراج بیت کوین رایگان پیشنهاد ما اینه که به هر سایتی اعتماد نکنید و قبلش حتما به طور کامل تحقیق کنید

  • سلام برای دریافت رایگان بیت کوین از دراپینو چه مراحلی رو باید طی کنیم؟

    اصلا این دریافت رایگان بیت کوین از دراپینو درسته؟ یا الکیه؟

    • سلام وقتت بخیر

      دریافت رایگان بیت کوین از دراپینو سه تا مرحله خیلی خیلی ساده داره

      1-اول باید توی دراپینو ثبت نام کنی
      2-فروشگاه های لیست شده توی دراپینو رو نگاه کنی و یکیش رو برای خرید انتخاب کنی
      3-از یکی از این فروشگاه ها خرید کنی و بعد از 24 الی 48 ساعت میبینی درصدی از مبلغ خریدت به صورت بیت کوین به حساب دراپینوت واریز شده

      تعداد فروشگاه های دراپینو بیشتر از 10 تا فروشگاه هسش که همه شعب افق کوروش رو هم شامل میشه

      دراپینو نماد اعتماد الکترونیک هم داره و معترترین سایت دریافت بیت کوین رایگان توی ایران هستش و از بابت امنیت خیالت کاملا راحته

  • من باورم نمیشه که دریافت بیت کوین از دراپینو درست باشه

    چجوری ممکنه همینطوری بشه دریافت بیت کوین داشت آخه؟!

    یکم بیشتر راهنمایی کنین لطفاااااا

    • سلام دوست عزیز
      توی دراپینو بیش از 10 هزار فروشگاه لیست شده که همه شعب حضوری افق کوروش رو هم شامل میشه

      برای گرفتن بیت کوین رایگان فقط باید اول ثبت نامت رو تکمیل کنی و بعدش با کارت ثبت شده از یکی از این 10 هزار فروشگاه مثل افق کوروش خرید کنی

      اینطوری در ازای همه خریدای روزمره خودت میتونی بیت کویین رایگان بدست بیاری

      موفق باشی

  • برای گرفتن بیت کوین رایگان از دراپینو دقیقا چه کارایی باید بکنیم؟؟؟؟؟!!!!!
    این روزا خیلیا راجب گرفتن بیت کوین رایگان حرف میزنم من اصلا باورم نمیشه که واقعیت داشته باشه…. یکم بیشتر راهنمایی کنین

    • سلام به دراپینو خیلی خوش اومدی
      برای دریافت رایگان بیت کوین اول باید توی دراپینو ثبت نام کنی و پس از ثبت نامت با شماره کارت ثبت شده توی دراپینو از فروشگاه های لیست شده در دراپینو مثل افق کوروش خرید کنی، بعد از خریدت درصدی از مبلغ خرید تو به صورت بیت کوین به حساب دراپینوت واریز میشه

      دریافت بیت کوین اونم به صورت رایگان و به صورت مستمر از مزایای اصلی دراپینو هستش

      موفق باشی

  • سلام
    اگر آنلاین هم از اکالا خرید کنیم ارز رایگان میگیریم یا فقط حضوری از فروشگاه ها باید باشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *