دریافت ایردراپ نومریر رایگان | آپدیت 2024 (تضمینی)

همین الان ثبت نام کن و هر روز نومریر رایگان به دست بیار!
برای دریافت نومریر رایگان همین الان ثبت نام کن!

با یه حساب‌کتاب ساده متوجه میشیم برای اینکه دخل و خرج همخونی داشته باشه باید یه منبع درآمد جدید برای خودمون پیدا کنیم. منبع درآمدی دوم شما باید دلاری باشه تا از بقیه سبقت بگیرید.

دریافت ارزدیجیتال و یا خرید و فروش آن یکی از منابع دلاری رایگان هست. شما با سرمایه گذاری روی رمزارزها از بالا و پایین رفتن قیمت آنها کسب سود می‌کنید. اما ما در این مطلب از دراپینو به روش دریافت رمزارز به شکل رایگان رو توضیح میدیم. یعنی شما بدون هیچ سرمایه ای می‌تونید رمزارز رایگان دریافت کنید. در ادامه همراه ما در دراپینو باشید.

 

معرفی رمزارز نومریر

 

معرفی رمزارز نومریر

رمزارز نومریر با نام اختصاری NMR شناخته میشه. این رمزارز برپایه یک ارزدیجیتال دیگه به نام اتریوم است که همین موضوع باعث قدرتمندی نومریر و مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته. ارزدیجیتال نومریر از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کنه.

به صورت کلی هم هدف این رمزارز در آینده این است افراد از هوش مصنوعی استفاده های بیشتری کنن هیمنطوری هم که میدونید امروزه هوش مصنوعی درحال گسترش هست و درنتیجه این رمزارز آینده خوبی رو برای دارندگان و دریافت کنندگانش رقم می‌زنه.

 

مسیر دریافت رمزارز نومریر رایگان

 

مسیر دریافت رمزارز نومریر رایگان

مسیر معتبر و راحتی که در ایران شما را به دریافت رایگان رمزارزها نزدیک میکنه کش‌بک است. کش‌بک به پاداش خریدی گفته میشه که فروشگاه های بزرگ و کوچک به مشتریان خود به شکل های متفاوت اهدا می‌کنن. برای استفاده از این کش‌بک ابتدا باید داخل پلتفرمی که پاداش اهدا میکنه ثبت نام کنید بعد از فروشگاه های طرف قرارداد اون پلتفرم خرید انجام بدید.

بعد از خرید درصدی از مبلغی که شما بابت خریدتون پرداخت کردید به شما به شکل رمزارز برگردونده میشه در ادامه با معرفی این پلتفرم جذاب همراه باشید:

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

 

درایپنو پلتفرم دریافت کش‌بک رمزارزی

 

درایپنو پلتفرم دریافت کش‌بک رمزارزی

پلتفرم دراپینو به کاربران خود پاداش رمزارزی اهدا می‌کنه. فقط کافیه داخل وبسایت دراپینو بشید و با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت‌بانکی داخل این پلتفرم ثبت نام کنید. بعد از اینکه ثبت نام کردید با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو میتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید. هر خریدی که انجام بدید درصدی از مبلغ خرید به حساب کاربری شما داخل دراپینو به ارزدیجیتال تبدیل میشه.

 

فروشگاه‌های عضو دراپینو

 دراپینو 10 هزار فروشگاه فعال و معتبر داره که از معروف‌ترین اونها میشه به افق‌کوروش، سورنا، گندم و هایپرفمیلی اشاره کرد، این فروشگاه ها در هرمحله ای وجود داره و شما با خریدهای روزمره هم میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

 

فروشگاه‌های عضو دراپینو

علاوه‌بر فروشگاه های بالا که گفتیم مغازه و بیزنس های دیگه هم جزو دراپینو هستن مثل کافه و رستوران، لباسفروشی، قنادی، جیگرکی، مغازه های گل و گیاه و…

برای دیدن لیست تمام فروشگاه به سایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان لیست جامع و کامل تمامی فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو رو ببینید.

برای پیداکردن نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگی و یا کارتون میتونید از GPS که داخل وبسایت هست استفاده کنید. در ضمن خدمات دراپینو به شهرستان هم به سرعت رسیده و شما میتونید در هرشهری که باشید درآمد دلاری رایگانتون شروع کنید.

 

میزان رمزارز دریافتی دراپینو

میزان رمزارز رایگان دریافتی از دراپینو به دو عامل بستگی داره یک میزان خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو دوم هم قراردادی که دراپینو با فروشگاه ها بسته. اما به طور کلی دراپینو از 1%تا20% به کاربران خودش رمزارز رایگان اهدا می‌کنه.

 

میزان رمزارز دریافتی دراپینو

نکته مهم اینکه داخل دراپینو تنوع رمزارزی زیاده و شما بعد ثبت نام با انتخاب رمزارز مورد علاقتون میتونید پاداش خودتون به اون رمزارز تبدیل کنید.

برای دیدن میزان درصد پاداش هرفروشگاه به قسمت مشتریان سایت دراپینو برید اونجا کنار هر فروشگاهی میزان درصد دریافت رمزارز رایگان هر فروشگاه نوشته شده.

 

واریز پاداش رمزارزی دراپینو

شما بعداز خرید باید پاداش خودتون برداشت کنید و از لذت سود درآمد دلاری رایگان استفاده کنید. وارد حساب کاربری خودتون داخل دراپینو بشید و درخواست برداشت پاداشتون رو ثبت کنید. دراپینو به صورت سیستمی پاداش رمزارزی شمارو به حساب بانکی شما واریز میکنه.

بیشتر بخوانید: ارزدیجیتال رایگان

 

واریز پاداش رمزارزی دراپینو

داخل دراپینو واریزها به صورت ریالی هست و درحال حاضر امکان انتقال خود رمزارز وجود نداره.

 

سخن‌آخر

داخل دنیای گرونی و تورم داشتن یک درآمد دلاری نعمت بزرگی هست. اگه این درآمد دلاری رایگان هم باشه که چه بهتر!

دراپینو این مسیر رو برای ایرانی ها ترسیم کرده و شروع به پاداش های رمزارزی به مشتریان خودش کرده.

شما با ثبت نام داخل پلتفرم دراپینو و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

افق‌کوروش که داخل هرمحله ای هست و خریدهای روزمره ای که انجام میدید درآمد دلاری رایگان شمارو رقم می‌زنه.

 

سوالات متداول

 

آیا دراپینو فقط رمزارز نومریر به ما اهدا میکنه؟

خیر، تنوع رمزارزی داخل دراپینو زیاده و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید بعداز ثبت نام میتونید انتخاب کنید تا پاداش شما بهش تبدیل بشه.

 

آیا داخل دراپینو نیازی به احراز هویت برای ثبت نام هست؟

خیر، شما داخل دراپینو با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید.

 

آیا دراپینو پلتفرمی قابل اعتماد و ایرانی هست؟

جواب هردو سؤال بله هست؛ دراپینو یک پلتفرم ایرانی هست که به کاربران خودش رمزارز رایگان میده این پلتفرم به صورت رسمی فعالیت خودش داخل ایران آغاز کرده و دارای نماد اعتماد است.

 

چه فروشگاه هایی جزو دراپینو هستند؟

از فروشگاه های مشهور میتونیم به افق‌کوروش، سورنا، گندم و هایپرفمیلی ها اشاره کنیم اما علاوه‌بر اینها بیزنس ها و مغازه هایی مثل کافه و رستوران، قنادی، الکترونیکی ها و حتی گل و گیاه هم جزو خانواده دراپینو هستن.

 

دراپینو تا چه میزان پاداش اهدا میکنه؟

دراپینو از 1% تا 20% به کاربران خودش رمزارز رایگان اهدا میکنه که این رقم در هر فروشگاهی متفاوت هست و میزان رمزارز دریافتی شما هم رابطه مستقیمی با میزان خرید شما از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو داره.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *