روش‌های دریافت تتر رایگان (100 درصد معتبر)

همین الان ثبت نام کن و هر روز تتر رایگان به دست بیار!
برای دریافت تتر رایگان همین الان ثبت نام کن!

تتر یا USDT  نوعی ارز دیجیتال هست که قیمتش برابر با یک دلار آمریکا هست. این ارز نوعی استیبل کوین هست که تحت تاثیر نوسانات ارزهای دیجیتال قرار نمیگیره. در واقع پایدار بودن آن در برابر نوسانات قیمتی یکی از مزیت‌های این ارز محسوب میشه. برای همین دریافت تتر رایگان میتونه موضوع جالبی برای هر فردی به شمار بیاد و باعث سود زیادی بشه. داخل این مقاله بهتون آموزش میدیم که چجوری تتر رایگان دریافت کنین.

معرفی معتبرترین روش های دریافت تتر رایگان

دریافت تتر رایگان مسئله‌ای جالب توجه هست و افرادی که به ارزهای دیجیتال علاقه دارن خیلی به دنبال این موضوع هستن که چجوری میتونن سود بیشتری داشته باشن. یکی از ارزهایی که طرفدار زیادی داره، تتر هست. تتر مبتنی بر فناوری بلاک چینه و چندین مزیت رو نسبت به ارزهای سنتی فیات ارائه میده. مهمترین مزیت این ارز دیجیتال متمرکز بودنشه. به این معنی که هیچ مرجع مرکزی وجود نداره که ارز رو کنترل کنه. در عوض، توسط شبکه‌ای از رایانه‌ها در سراسر جهان مدیریت می‌شه. این باعث می‌شه که فضای تتر بسیار ایمن‌تر و در برابر دستکاری مقاوم‌تر باشه. یکی دیگه از مزیت‌های این ارز دیجیتال هزینه تراکنش پایینه. چون که هیچ واسطه‌ای در معاملات وجود نداره. به همین خاطر دریافت تتر رایگان میتونه باعث سود خوبی برای شما بشه و بسیار سریع و کارآمد هست.

دریافت تتر رایگان در ایران

برای دریافت تتر رایگان لازم نیست هزینه‌های زیادی داشته باشین سرمایه‌گذاری کنین. شما به راحتی از داخل ایران و فقط با خرید کردن از فروشگاه‌ها، بازی کردن در پلتفرم‌های مخصوص و تبلیغات میتونین تتر رایگان دریافت کنین. حتما میپرسین خب چجوری؟ ادامه مقاله رو از دست ندین.

دریافت تتر رایگان در ایران با سایت دراپینو

دریافت تتر رایگان در ایران با سایت دراپینو

دریافت تتر رایگان با خریدهای روزمره، یکی از روش‌های رایج داخل ایران هست. فقط کافیه شما از فروشگاه‌هایی که خدمات دریافت تتر رایگان با خرید روزمره رو ارائه میدن خرید کنین. با خرید از این فروشگاه‌ها بخشی از مبلغ خرید به شما برگشت داده میشه. یک سری از فروشگاه‌ها هستن که به جای اینکه پول رو بهتون برگردونن، ارز دیجیتال یا تتر میدن. در واقع تخفیفی که روی خرید برای شما اعمال میشه، تحت عنوان تتر به شما تعلق میگیره.

حتما بخوانید : دریافت ایردراپ رایگان

برای دریافت تتر رایگان با خرید روزمره باید سایت‌هایی مثل دراپینو رو پیدا و ثبت نام کنین. بعد از ثبت نام، فروشگاه‌های مورد نظر سایت رو پیدا کنین و با خرید تتر رایگان بگیرین. با توضیحاتی که ارائه شد الان به طور کامل با رمز ارز تتر و روش تخفیفی فروشگاه‌ها برای دریافت تتر رایگان آشنا هستین. حالا وقتشه که با یک سایت معتبر داخل ایران آشنا بشین که برای شما این شرایط رو فراهم کرده.

 تتر رایگان در ایران با سایت دراپینو

سایت دراپینو یکی از بهترین سایت‌های ایران هست که با یکسری از فروشگاه‌ها برای اعمال تخفیف و اهدا تتر رایگان به مشتری، قرارداد داره.. حتما برای شما هم سوال هست که چجوری میشه داخل ایران با خرید از فروشگاه تتر رایگان دریافت کرد؟ به راحتی !!!

 فقط کافیه داخل سایت بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای ثبت نام کنی. برای ثبت نام لازمه که اول شماره تماس خودتون و بعد شماره کارت بانکی‌تون رو وارد کنین. بعد از ثبت نام میتونین از فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو مثل افق کوروش و گندم خرید کنین تا تتر رایگان بگیرین. با هر خریدی که از فروشگاه های حاضر در باشگاه مشتریان دراپینو داشته باشین، بخشی از مبلغ خریدتون به صورت تتر به شما برگردونده و حساب دراپینو شما شارژ میشه.

تتر رایگان در ایران

برای اینکه بدونین چه فروشگاه‌هایی شامل این شرایط میشن، میتونین وارد بخش فروشگاه‌ها بشین و فروشگاه مورد نظر خودتون رو پیدا کنین. فرق نمیکنه کدوم شهر هستین و شما در هر استانی از ایران میتونین فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو رو پیدا کنین و از خدماتشون بهره مند بشین. کافیه شهر خودتون رو جست و جو کنین تا لیست مورد نظر در اختیارتون قرار بگیره.

حتما بخوانید : دریافت بیت کوین رایگان

کسب درآمد تتر رایگان از طریق فاست

کسب درآمد تتر رایگان از طریق فاست

 

تتر رایگان از طریق چندین پلتفرم از جمله Binance، Idle-Empire و غیره قابل دریافت هست. در این سایت‌ها شما با انجام کارهایی مثل لایک کردن، ریتوییت کردن و نظر دادن در مورد پست‌های رسانه‌های اجتماعی، میتونین تتر رایگان کسب کنین.

همین الان ثبت نام کن و هر روز تتر رایگان به دست بیار!
برای دریافت تتر رایگان همین الان ثبت نام کن!

 

مراحل دریافت تتر رایگان در پلتفرم Idle-Empire :

1. ثبت نام

می‌تونین با استفاده از حساب‌های شبکه اجتماعی خودتون [فیس بوک، توییتر، دیسکورد، گوگل و استیم] داخل پلتفرم ثبت نام کنین.


مراحل دریافت تتر رایگان در پلتفرم Idle-Empire

2. شروع به کسب امتیاز کنین

پس از ثبت نام، حالا میتونین در فعالیت‌هایی شرکت کنین که به شما کمک می‌کنه تتر رایگان دریافت کنی. وظایفی که برای کسب درآمد رایگان باید تکمیل بشن عبارتند از پاسخ دادن به نظرسنجی، انجام بازی، تماشای فیلم یا تست نرم افزار.

3. تتر رایگان خودتون رو دریافت کنین

پس از تکمیل این وظایف با جمع آوری امتیاز کافی، تتر رایگان دریافت خواهید کرد. در عرض 24 ساعت، می‌تونین تتر رایگان داشته باشین.


سایت Free Tether


سایت Free Tether

با انجام یک بازی بسیار ساده، میتونین هر یک ساعت تتر رایگان دریافت کنین. شما لازم نیست برای دریافت، پاداش خود منتظر بمونین. زمانی که به حداقل مبلغ برداشت برسین، فوراً تتر رو دریافت میکنین.

شما همچنین می‌تونین شبکه‌ اجتماعی توییتر این سایت رو دنبال کنید تا کدهای تبلیغاتی رایگان رو دریافت کنید که به شما امکان می دهد بدون انتظار، شانس بیشتر دریافت کنین، این کدها شانس شما رو برای برنده شدن افزایش میده.


بازی آنلاین و دریافت تتر رایگان


بازی آنلاین و دریافت تتر رایگان

BC.Game یکی دیگه از روش‌های دریافت تتر هست. شما با استفاده از آدرس ایمیل میتونین یک حساب باز کنین و به عنوان بازیکنان جدید تتر هدیه بگیرین.  پس از آن، بازیکنان میتونن درخواست ایردراپ برای پاداش‌های دیگه داشته باشن. علاوه بر تتر، BC.Game از 150 ارز دیجیتال دیگه هم پشتیبانی می‌کنه. در BC.Game بازی‌های زیادی برای انتخاب وجود داره.


 دریافت تتر رایگان USDT

BC.Game همچنین میزهای فروش زنده و کتاب ورزشی رو هم ارائه میده. این پلتفرم بازی یکی از بهترین روش های دریافت تتر رایگان از طریق بازی‌های موبایلی هست. افرادی که به بازی علاقه دارن می‌تونن برنامه رو به صورت رایگان دانلود کنن. این اپ خوشبختانه توسط دستگا‌ه‌های iOS و Android پشتیبانی میشه. علاوه بر این، BC.Game همچنین یک باشگاه VIP برتر برای بازیکنان وفادار داره که این شامل امتیازات مختلفی مثل پاداش‌های بزرگتر و مدیر حساب شخصی هست.


سخن پایانی

تتر ارزی هست که برخلاف سایر دارایی‌های دیجیتال، نیازی به استخراج یا سهام نداره، بنابراین می‌تونین به راحتی از طریق روشهای مختلف تتر رایگان دریافت کنین. همچنین از اونجایی که یک استیبل کوین محسوب میشه، لازم نیست نگران باشین که نوسانات به سود شما لطمه وارد کنه. بنابراین اگر به دنبال راهی برای سود بیشتر در حوزه کریپتوکارنسی هستین، میتونین با استفاده از سایت دراپینو یا روشهای دیگه‌ای که گفتیم تتر رایگان دریافت کنین. این می تواند تقویتی باشد که برای ارتقای تجارت خود به سطح بعدی نیاز دارید.


 تتر رایگان


سوالات متداول


آیا از خدمات دراپینو داخل شهرستان هم میشه استفاده کرد؟

بله. فرقی نمیکنه در کدوم شهر یا شهرستان زندگی می‌کنین. خدمات دراپینو در کل ایران ارائه میشه. شما فقط کافیه اسم شهرستان خودتون رو در در قسمت‌ جست و جو شهر سرچ کنین تا لیست فروشگاه‌های محل زندگیتون رو مشاهده کنین.

هر خرید از فروشگاه‌های باشگاه مشتریان دراپینو چقدر تخفیف داره؟

شما با هر خرید از فروشگاه‌های دراپینو، یک تا بیست درصد از مبلغی که پرداخت کردین رو به صورت تتر دریافت کنین.

آیا تتر سرمایه گذاری خوبی است؟

 تتر (USDT) اغلب به عنوان یک ارز دیجیتال پایدار و قابل اعتماد شناخته شده. این ارز به دلیل اینکه نوسان زیادی ندارد برای بسیاری از سرمایه گذاران محبوب هست.

برای دریافت تتر رایگان در سایت‌های فاست چه کارهایی باید انجام داد؟

دریافت تتر رایگان در چندین پلتفرم از جمله Binance، Idle-Empire و غیره در دسترس هست. شما با انجام کارهایی مانند لایک کردن، ریتوییت و نظر دادن در مورد پست‌های رسانه‌های اجتماعی، میتونین تتر رایگان داشته باشین.

چگونه تتر روی 1 دلار باقی می‌مونه؟؟

تتر یک رمز ارز هست که تلاش میکنه ارزشش رو با یک ارز اصلی مثل دلار حفظ کنه. این کار این کار را با نگه داشتن مقدار کافی ارز واقعی در ذخایر انجام میده که ارز دیجیتال همان ارزش ارز فیات رو داشته باشه.

آیا ارزش تتر تغییر میکنه؟

هدف اصلی استیبل کوینی مانند USDT یا همان تتر حفظ ارزش 1 دلاری خود در هر زمانی هس. حفظ این ارزش باید ساده باشه چون که هر USDT توسط ذخایری که به واسطه خزانه داری تتر نگهداری میشن پشتیبانی میشه. با این حال، دارایی تتر در طول سال ها شاهد برخی نوسانات قیمت بوده.

منبع :
Freeward

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *