دریافت ایردراپ (Airdrop) رایگان در سال 2024

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

امروزه که دنیای ارزهای دیجیتال به سرعت در حال گسترشه، مفهوم ایردراپ به عنوان یکی از روش‌های توزیع توکن رایگان تونسته توجه افراد زیادی رو به خودش جلب کنه. به همین خاطر در این مطلب در مورد 5 روش موثر برای نحوه دریافت ایردراپ رایگان و معتبر در ایران می‌پردازیم. اگر علاقمند به این زمینه هستین، با ما همراه باشید تا علت ارائه توکن رایگان و راهکارهای کسب اون رو با هم بررسی کنیم.

 

 

دلایل اهدای ایردراپ رایگان چیست؟

دلایل مختلفی برای ارائه ایردراپ ارز دیجیتال رایگان برای پروژه‌های ارزهای دیجیتال وجود داره که در ادامه تعدادی از رایج‌ترین اون‌ها رو بررسی می‌کنیم:

 

دلایل اهدای ایردراپ رایگان چیست؟

 

    • بازاریابی: توزیع توکن رایگان یک نوع استراتژی موثر برای افزایش شناخت افراد نسبت به حوزه ارزهای دیجیتال محسوب می‌شه. در واقع این کار باعث شده که مخاطبان بیشتری کنجکاو و درگیر جستجوی بیشتر در این زمینه بشن.
    • فراگیری: ایردراپ از طرف دیگه باعث انتشار گسترده توکن شده و طیف وسیع‌تری از افراد رو درگیر سرمایه‌گذاری در این حوزه کرده. این موضوع هم به نوبه خودش باعث پرورش جامعه غیر متمرکزی میشه که در اون دسترسی افراد به توکن‌ها افزایش پیدا می‌کنه.
    • شناسایی و تشویق حامیان: عرضه ایردراپ به نوعی از پذیرندگان اولیه ابتکار ارزهای دیجیتال قدردانی می‌کنه. این حمایت شاخص و گسترده باعث افزایش انگیزه و مشارکت مداوم افراد می‌شه. از طرف دیگه افراد بیشتری دائماً مشتاق به بررسی عملکرد پروژه شبکه ارزهای دیجیتال میشن.
    • تست شبکه: از دریافت ایردراپ رایگان میشه برای بررسی دقیق عملکرد یک شبکه ارزهای دیجیتال کمک گرفت. عمل توزیع توکن‌های تکمیلی، به توسعه دهنده‌ها بینش عمیقی در رابطه با ظرفیت شبکه برای مدیریت هجوم بالای تراکنش‌ها ارائه میده.

 

چگونه ایردراپ های رایگان و معتبر پیدا کنیم؟

ایردراپ‌های زیادی وجود دارند که همگی معتبر نیستن. نباید توقع داشته باشیم که همه اون‌ها آورده قابل توجهی به همراه داشته باشن. برای اینکه درگیر کلاهبرداری نشید، بهتره که هم منابع دریافت ایردراپ های رایگان رو بشناسین و هم درباره روش‌هایی که برای اعتبارسنجی مورد استفاده قرار می‌گیرن اطلاعات درستی به دست بیارین. پس در ادامه هم ماهیگیری رو به شما یاد میدیم، هم بهتون ماهی میدیم!

حتما بخوانید : دریافت پولکادات رایگان

 

وب سایت‌های ردیابی ایردراپ‌های معتبر

 

.چگونه ایردراپ های رایگان و معتبر پیدا کنیم؟

وب سایت‌های مختلفی وجود دارن که قادر هستن ایردراپ‌ها رو ردیابی کنن. این سایت‌ها به شما فرصت این رو میدن که اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره هر پروژه کسب کنین. پلتفرم‌های معروف ردیابی ایردراپ عبارتند از:

 

    • Airdrops.io
    • AirdropAlert
    • AirdropsMob
    • CoinMarketCap
    • Earni.Fi

 

پروژه‌های ارزهای دیجیتال را در رسانه‌های اجتماعی رصد کنید

سرمایه‌گذاری‌های مختلف در حوزه ارزهای دیجیتال، ایردراپ‌های خودشون رو در پلتفرم‌های شناخته شده‌ای مختلفی مثل توییتر، تلگرام و دیسکورد منتشر می‌کنن. اگر دنبال کننده این پلتفرم‌ها باشین، حتماً از انتشار ایردراپ‌های جدید مطلع خواهید شد.

 

درگیر شدن در اجتماعات ایردراپ

 

درگیر شدن در اجتماعات ایردراپ

برای دسترسی به آخرین اطلاعیه‌ها و جدیدترین ایردراپ های ارز دیجیتال لازمه که در جوامع ایردراپ حاضر در رسانه‌های اجتماعی حضور موثر داشته باشیم. این جوامع یک راه حل عالی برای یادگیری مطالب جامع و متنوع در مورد ایردراپ‌های جدید محسوب میشن. بعد از اینکه ایردراپ مورد نظر خودتون رو شناسایی کردین، لازمه که تحقیقات کامل و گسترده‌ای برای بررسی مشروعیت و اعتبار اون انجام بدید. رسانه‌های اجتماعی با تعداد کاربران گسترده در این زمینه کمک زیادی به شما می‌کنن.

 

اعتبار پروژه را تأیید کنید

وقتی در مورد یک پروژه دریافت ایردراپ رایگان اخباری می‌شنوین، بهتره که حتماً صحت اون رو بررسی کنین. برای این کار حتماً به وب سایت شبکه‌های اجتماعی و وایت پیپر این قبیل پروژه‌ها سر بزنین. قبل از اینکه دست به کار بشید، حتماً شرایط و ضوابط ایردراپ مورد نظرتون رو کامل و با دقت بخونین تا یک وقت غافلگیر نشید.

 

در مورد درخواست هزینه ایردراپ احتیاط کنید

ایردراپ‌هایی که قابل اعتماد باشن، نباید برای مشارکت شما ازتون درخواست پرداخت هزینه کنن. این مورد رو حتماً به عنوان یک اصل مهم گوشه ذهنتون داشته باشید تا از این به بعد هر سایتی که از شما طلب پول کرد، شصتتون خبردار بشه که احتمالا کلاهبرداریه!

 

کیف پول خود را صرفاً به وب سایت های قابل اعتماد متصل کنید

 

کیف پول خود را صرفاً به وب سایت های قابل اعتماد متصل کنید

برای شرکت در ایردراپ از شما خواسته میشه که کیف پول دیجیتال خودتون رو به وب سایت ایردراپ رایگان متصل کنید. این کار رو تنها زمانی انجام بدید که به پلتفرم اعتماد کافی داشته باشید. با رعایت جانب احتیاط می‌تونین احتمال شرکت در ایردراپ‌های معتبر و بدون هزینه رو افزایش بدید.

 

معرفی 5 روش دریافت ایردراپ رایگان و معتبر

در سال‌های گذشته مفهوم کسب ارز دیجیتال رایگان طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده. خیلی‌ها سعی دارن که بدون تعهد مالی و پرداخت هزینه وارد دنیای دارایی‌های دیجیتال بشن. شاید ابتدا دور از انتظار به نظر برسه اما راه‌های کاملاً قانونی وجود داره که به واسطه اون‌ها می‌تونین به ایردراپ ارز دیجیتال مشغول بشین.

این روش‌ها غالباً شامل شرکت در ایردراپ‌ها، انجام وظایف خاص و یا استفاده از پلتفرم‌های ویژه‌ای هستن که در قالب ارز دیجیتال به شما پاداش میدن. در ادامه قصد داریم 5 مورد از این روش‌ها رو بررسی کنیم. پس چه مبتدی هستید و چه یک سرمایه‌گذار با تجربه، بهتره که به دنبال تنوع سبد سهام خودتون باشید. از استراتژی‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم به نحو احسن برای انباشت ارزهای دیجیتال بدون خرج کردن حتی یک سکه استفاده کنید.

 

هدایای ایردراپ و توکن (Giveaways)

هدایای توکن و دریافت ایردراپ رایگان یک راه عالی برای کسب ارز دیجیتال رایگان محسوب میشن.این روش‌ها شامل توزیع توکن به افرادیه که بتونن شرایط خاصی را برآورده کنن، یا وارد رویدادهای تعیین شده‌ای بشن. در ادامه به صورت گام به گام نحوه استفاده از ایردراپ‌ها و هدایای توکن به عنوان روش دریافت ارز دیجیتال رایگان رو به شما آموزش میدیم.

 

هدایای ایردراپ و توکن (Giveaways)

 

    • به روز باشید: پروژه های رمزنگاری، رسانه‌های اجتماعی و وب سایت‌های airdrop را زیر نظر بگیرید.
    • تایید مشروعیت: اعتبار پروژه رو بررسی کنین و نظرات کاربران رو بخونین تا گرفتار دام کلاهبرداران نشید.
    • الزامات تعیین شده رو برآورده کنید: برای واجد شرایط بودن نحوه دریافت توکن رایگان باید معیارهای خاصی رو رعایت کنید.
    • راه اندازی کیف پول: یک کیف پول سازگار برای دریافت ایمن توکن‌های خودتون انتخاب کنید.
    • مشارکت داشته باشید و اخبار رو پخش کنید: با جامعه درگیر بشین! دوستاتون رو معرفی کنین و شانس خودتون رو برای کسب توکن بیشتر افزایش بدین.

با طی کردن درست این مراحل می‌تونین به سادگی هرچه تمام‌تر ایردراپ و هدایای توکن برای دریافت دارایی‌های دیجیتال رایگان رو کسب کنید. البته این نکته رو هم به خاطر داشته باشید که احتیاط شرط عقله و برای اینکه در دام کلاهبرداران نیفتید باید تحقیقات بسیار کاملی انجام بدید.

 

فاست (Faucet)

یکی دیگه از راه‌های محبوب دریافت ایردراپ رایگان، فاست نام داره. این پلتفرم یک روش سرراست و ساده برای جمع آوری ارز دیجیتال با انجام کارهای بسیار کوچیک مثل حل کردن کپچا محسوب می‌شه. البته که در دنیای فاست‌ها هم باید یک سری نکات بسیار مهم و کلیدی رو به خاطر داشته باشید که در ادامه به بررسی اون‌ها می‌پردازیم:

 

فاست (Faucet)

 

    • ثبت نام و راه اندازی کیف پول: یک حساب کاربری در یک پلتفرم فاست کریپتو ایجاد کنید و یک کیف پول ارز دیجیتال هم برای دریافت درآمد خودتون داشته باشین.
    • کپچاها و تایم فریم‌ها: فاست برای جلوگیری از اقدامات ربات‌ها از کپچا استفاده می‌کنه و شما هم میتونین در این کار خیر سهیم باشین!
    • ادعای جوایز و پرداخت‌ها: بعد از تکمیل وظایف، می‌تونین جوایز خودتون رو مطالبه کنین. مقدار این جایزه متفاوته و اکثر فاست‌ها به شما اجازه برداشت فوری رو میدن.
    • برنامه‌های ارجاع: خیلی از فاست‌ها برنامه‌های ارجاعی دارن که با استفاده از اون‌ها می‌تونین دیگران رو دعوت کنید. به این ترتیب ارز دیجیتال بیشتری هم به عنوان پاداش دریافت می‌کنین.

نیاز به تذکره که شاید به نظرتون جوایز فاست کم باشه اما یک روش بسیار سرگرم کننده برای یادگیری در مورد ارزهای دیجیتال و شیوه به دست آوردن اون‌ها محسوب می‌شه. بدون توجه به نحوه گرفتن ایردراپ رایگان جدید باید همیشه مراقب ارائه اطلاعات شخصی بیش از اندازه به بعضی از پلتفرم‌ها باشین.

 

استیکینگ (Staking)

یکی دیگه از راه‌های محبوب دریافت ایردراپ رایگان، استیکینگ نام داره که در واقع مشارکت در مکانیسم اجماع شبکه‌های بلاک چین محسوب می‌شه. در این روش شما در واقع با به اشتراک گذاشتن دارایی خودتون به امنیت شبکه کمک می‌کنید و در ازای این کار پاداش‌هایی در قالب ارزهای دیجیتال دریافت خواهید کرد.

 

استیکینگ (Staking)

از طرف دیگه استیکینگ به عنوان استخراج نقدینگی هم شناخته می‌شه و شامل ارائه نقدینگی به پلتفرم‌های مالی غیر متمرکز دریافت پاداش در قالب ارزهای دیجیتاله. به بیان ساده‌تر با وام دادن از طریق اشتراک گذاشتن دارایی‌های دیجیتال خودتون به استخر نقدینگی پلتفرم کمک می‌کنید تا دیگران بتونن از این دارایی‌ها به طور یکپارچه وام بگیرن و معامله کنن.

 

در نظرسنجی شرکت کنید

شرکت در نظرسنجی‌ها یک روش ساده دیگه برای کسب ارز دیجیتال رایگانه. در این روش فقط کافیه که نظر خودتون رو با دیگران به اشتراک بزارین. این کار باعث میشه که شرکت‌ها و پروژه‌های ارز دیجیتال داده‌های ارزشمند و بازخورد کاربران رو جمع آوری کنن.

شرکت در این دسته نظرسنجی‌ها هم به توسعه صنعت کریپتو کمک می‌کنه و هم به شما پاداش میده. با این کار هم می‌تونین بیت کوین رایگان به دست بیارین و هم از آخرین روندها و تحولات فضای کریپتو باخبر بشین. علاوه بر این، در مورد پروژه‌های جدید فروش توکن‌های آینده و مواردی از این دست هم اطلاعات بی‌نظیری به دست میارین. این اطلاعات به شما کمک می‌کنن که در دنیای همیشه در حال تحول ارزهای دیجیتال، رو به جلو حرکت کنید.

 

یاد بگیرید و کسب درآمد کنید

روش کسب درآمد از طریق یادگیری، یک معامله دو سر سود است. از این طریق هم اطلاعات بسیار مفیدی در مورد ارزهای رمز پایه کسب می‌کنید و هم درآمد دارید. پلتفرم‌های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال غالباً منابع آموزشی ارائه داده و آزمون‌های مختلفی رو برگزار می‌کنن و به شرکت کنندگان در این رویدادها ارز دیجیتال رایگان پاداش میدن.

اگر مشارکت فعالی در فرایند یادگیری داشته باشین، می‌تونین طیف متنوعی از ارزهای دیجیتال رو بدون هیچ گونه سرمایه‌گذاری از طریق دریافت ایردراپ رایگان کسب کنید. این روش به خصوص برای تازه واردان عرصه کریپتو یک فرصت استثنایی محسوب میشه چرا که هم می‌تونن در معرض ارزهای دیجیتال مختلف قرار بگیرن و هم به درک عمیق‌تری از این صنعت برسن.

 

توییتر، بهترین منبع برای اطلاع از ایردراپ های رایگان

حتی اگه در توییتر حساب کاربری نداشته باشین، احتمالاً با جنجال‌های اخیر ایلان ماسک اسم این شبکه اجتماعی به گوشتون رسیده. توییتر یک منبع فوق العاده برای کسب اطلاعات در مورد دریافت ایردراپ رایگانه. بسیاری از پروژه‌های ارز دیجیتال ایردراپ‌های خودشون رو در توییتر اعلام می‌کنن. علاوه بر این، تعدادی اکانت متمرکز هم در رابطه با ایردراپ وجود داره که مدام در این رابطه پست می‌ذارن. در ادامه چند مورد از این اکانت‌های توییتری رو به شما معرفی می‌کنیم که بهتره برای به روز ماندن اطلاعاتتون در این زمینه، اون‌ها رو دنبال کنین:

 

توییتر، بهترین منبع برای اطلاع از ایردراپ های رایگان

 

·         @AirdropAlert: این حساب در مورد ایردراپ‌های جدید پست میذاره. علاوه بر این وب سایتی هم داره که می‌تونین در اون به اطلاعات بیشتری در مورد ایردراپ ها دست پیدا کنید.
·         @defi_airdrops: تمرکز این حساب روی airdrops برای پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) هست.
·         @Airdrops_one: این حساب در مورد airdrops برای انواع پروژه‌های ارز دیجیتال پست می‌ذاره.
·         @AirdropDaily: این اکانت هر روز در مورد ایردراپ های جدید پست‌های مفیدی رو منتشر می‌کنه.
·         @AirdropHunters: این حساب در مورد ایردراپ‌هایی پست میذاره که هنوز در حال انجام هستن.

این اکانت‌ها فقط بخشی از حساب‌های مرتبط با ایردراپ‌ها در توییتر هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌تونید از جستجوی هشتگ‌هایی مثل “ایردراپ”، “ایردراپ کریپتو” یا “ایردراپ جدید” به اکانت‌های زیادی برسید.

 

مراقب کلاهبرداری ها در ایردراپ ارزدیجیتال باشید

دنیای ارزهای دیجیتال همونطور که فرصت‌های بی‌سابقه‌ای رو پیش روی کاربران قرار میده، چالش‌های امنیتی زیادی هم در پی داره. آموزش دریافت ایردراپ رایگان ارزهای دیجیتال شاید یک روش عالی برای ورود به این عرصه محسوب بشه اما قطعاً خطراتی هم در کمینه که باید به اون‌ها توجه کنیم. در ادامه راهکارها و تاکتیک‌هایی رو برای شما بازگو می‌کنیم که با رعایت اون‌ها می‌تونین از خودتون در برابر کلاهبرداری‌های ایردراپ مراقبت کنید.

 

    • تشخیص پیشنهادات غیرمعتبر: خیلی از کلاهبردارها از روش‌هایی استفاده می‌کنن که شاید به نظر برسه ایردراپ واقعی هستن اما در واقع کلیدهای امنیتی و اطلاعات شخصی شما رو به سرقت می‌برن. به همین خاطر پیشنهاد می‌شه که روی لینک‌های مشکوک کلیک نکنین و پیشنهادات رو به دقت مورد بررسی قرار بدین.
    • استفاده از منابع معتبر: همونطور که گفتیم برای اطلاع از ایردراپ‌های رایگان باید از منابع معتبر، وب سایت‌ها یا اپلیکیشن‌های معرفی شده استفاده کنید. با این کار ریسک کمتری رو در زمینه سرقت اطلاعات شخصیتون به جون می‌خرین!
    • نادیده‌گرفتن هزینه‌های پیشینه: ممکنه بعضی از کلاهبردارها به شما پیشنهاد بدن که برای دریافت airdrop باید ابتدا هزینه‌ای به اون‌ها پرداخت کنید. توجه داشته باشین که ایردراپ معتبر هیچ هزینه‌ای از شما نمی‌گیره؛ پس این گونه موارد حتماً کلاهبرداری هستن.
    • استفاده از کیف پول‌های امن: اگر تصمیم به دریافت ایردراپ رایگان دارین، حتماً برای ذخیره توکن‌های خودتون از کیف پول‌های امن و معتبر استفاده کنید. این کیف پول‌ها هم سخت‌افزاری هستن و هم نرم‌افزاری؛ که نوع سخت‌افزاری اون‌ها امنیت بسیار بالایی داره.
    • تحقق از هویت پروژه: حتماً قبل از اینکه در یک ایردراپ شرکت کنین، مطمئن بشید که پروژه مورد نظرتون معتبر و واقعیه. در این زمینه باید تیم توسعه دهنده تکنولوژی و اهداف پروژه رو مورد بررسی قرار بدین.
    • ترکیب تحقیق و اطمینان: به عنوان یک کاربر انتظار میره که ید طولایی در تحقیق و بررسی داشته باشید؛ اما همیشه خوندن نظرات و تجربیات دیگران باعث میشه بتونین بهتر تصمیم گیری کنید. پس از این مورد هیچ وقت غافل نباشین.

یادتون باشه که آموزش گرفتن ایردراپ رایگان و انجام اون می‌تونه راهی برای ورود به دنیای ارزهای دیجیتال باشه که در اون لازم نیست هیچ هزینه‌ای پرداخت کنید؛ اما با این حال، امنیت باید در اولویت شما قرار بگیره. اگر از راهکارهای امنیتی و توصیه‌هایی که در این مورد مطرح شد به نحوه احسن استفاده کنید، قادر خواهید بود که علاوه بر استفاده بهینه از این فرصت امنیت شخصی و مالی خودتون رو هم حفظ کنید.

 

دریافت ایردراپ آسان با دراپینو

حالا که با روش‌های دریافت بیت کوین رایگان و ایردراپ آشنا شدید، زمان آن رسیده که به یکی از بهترین سایت‌های فعال در ایران که در حوزه ارائه خدمات داره بپردازیم. وب سایت معتبر دراپینو یک پلتفرم اختصاصیه که به ایرانی‌ها خدمات کش بک بیت کوین رو ارائه داده. از این وب سایت به آسانی می‌تونین برای دریافت ایردراپ رایگان استفاده کنین.

 

دریافت ایردراپ آسان با دراپینو

با اطلاع از این امکان، حتماً ترغیب شدین که چگونه ایردراپ بگیریم؛ اما لازمه که بدونید چطور باید از اون برای دریافت رمز ارز استفاده کرد. بهره‌مندی از خدمات دراپینو نیازمند ثبت نام در وب سایت اونه. برای ثبت نام باید حتماً شماره موبایل خودتون رو به همراه اطلاعات کارت بانکی در این سایت ثبت کنید. بعد از ثبت اطلاعات بانکی اگر از فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان دراپینو خریدی داشته باشین، بخشی از مبلغ پرداختی به شکل ارز دیجیتال به حساب شما بازپرداخت می‌شه و موجودی حساب دراپینوتون به طور اتوماتیک افزایش پیدا می‌کنه.

در حال حاضر فروشگاه‌های زیادی عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن که میتونین با خرید از اون‌ها، airdrop رایگان دریافت کنین. این فروشگاه‌ها دسته‌بندی‌های مختلفی از هایپرمارکت گرفته تا خرازی، لوازم الکتریکی و ساختمانی، قنادی، آبمیوه و بستنی، کافه و رستوران و کلی موارد دیگه رو شامل میشن. پس از این به بعد حتی میتونین با خرید بستنی هم ایردراپ رایگان دریافت کنین!

 

کلام آخر

با تداوم رشد بازار کریپتو، راه‌های بی‌شماری برای کسب ارز دیجیتال رایگان پیش روی کاربران قرار گرفته. پس باید هوشیار باشید و به طور مداوم تحقیق کنید تا از این فرصت‌های جدید به نفع خودتون بهره ببرید. فقط با کمی خلاقیت و فداکاری می‌تونین بدون سرمایه‌گذاری مالی یک سبد رمز ارز متنوع بسازید.

ما در این راهنما تلاش کردیم ۵ راه متداول برای کسب ارزهای دیجیتال رایگان را پوشش دهیم که شامل ایردراپ و هدایای توکن، فاست، استیکینگ و شرکت در نظرسنجی بود. هر کدوم از این روش‌ها به نوبه خودشون فرصت‌های منحصر به فردی برای کسب کریپتو به صورت رایگان در اختیار شما می‌ذارن. پس وقت رو تلف نکنید و مشغول جستجوی این روش‌ها بشید تا از فرصت‌هایی که پیش روی شما قرار دارن، نهایت استفاده رو ببرید.

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

11 دیدگاه ها

    • سلام به دراپینو خوش اومدی
      دراپینو کاملا رایگانه!
      برای اینکه بتونی در ازای همه خرید های روزمره پاداش بیت کوینی دریافت کنی، فقط کافیه توی دراپینو ثبت نام کنی و بعدش همه خرید های روزمره خودت رو با شماره کارتی که توی دراپینو ثبت کردی و از فروشگاه های لیست شده توی دراپینو مثل “افق کوروش” انجام بدی، اینجوری هر روز در ازای همه خرید های روزانه میتونی بیت کوین رایگان پس انداز کنی

  • سلام وقت بخیر برای گرفتن ایردراپ دقیقا باید چه مراحلی رو طی کنیم خیلی خیلی مهمه براممممم

    • سلام ساری عزیز

      برای دریافت ایردراپ، معمولاً باید مراحل زیر را طی کنید:

      پیدا کردن ایردراپ‌ها: اولین قدم برای دریافت ایردراپ پیدا کردن فرصت‌های معتبر است. این کار را می‌توانید با جستجو در توییتر، تلگرام، وب‌سایت‌های اختصاصی به ایردراپ، و فروم‌های ارز دیجیتال انجام دهید.

      خواندن دستورالعمل‌ها: پس از پیدا کردن یک ایردراپ، دستورالعمل‌های مربوط به نحوه شرکت در آن را به دقت بخوانید. ممکن است نیاز باشد که در شبکه‌های اجتماعی پروژه دنبال شوید، به جوامع آن‌ها در تلگرام یا دیسکورد بپیوندید، یا فعالیت‌های خاصی مانند توییت کردن یا به اشتراک گذاری پست انجام دهید.

      ارائه اطلاعات: اغلب ایردراپ‌ها از شما می‌خواهند که آدرس کیف پول ارز دیجیتال خود را ارائه دهید. مطمئن شوید که آدرس صحیح را ارائه می‌دهید و از کیف پول‌هایی استفاده کنید که از توکن‌های ارائه شده پشتیبانی می‌کنند.

      رعایت شرایط: ممکن است نیاز باشد برای مدت معینی در جوامع مانده یا فعالیت‌های خاصی انجام دهید تا واجد شرایط دریافت ایردراپ شوید.

  • سلام میشه چند تا سایت ایردراپ رایگان رو معرفی کنین بهم

    سایت ایردراپ رایگان که معتبر باشههههه

    • سلام فاطمه عزیز

      برای دریافت ارز دیجیتال رایگان، می‌توانید از فاست‌ها (سایت‌هایی که در بازه‌های زمانی مشخص مقدار کمی ارز دیجیتال ارائه می‌دهند)، شرکت در ایردراپ‌ها، یا سیستم‌های پاداش خرید مانند دراپینو استفاده کنید. به یاد داشته باشید، همیشه درگیری در فعالیت‌هایی که ارز دیجیتال رایگان ارائه می‌دهند، نیازمند احتیاط است تا از کلاهبرداری‌ها جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *