دریافت ایردراپ متامسک (Metamask) درسال 2024 (رایگان)

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

متامسک یکی از معروف ترین کیف پول های به اصطلاح گرم یا همون کیف پول های دیجیتالی هست که توسط خیلی از افرادی که در حوزه های امور مالی غیر متمرکز ( دیفای ) فعالیت دارن محبوب هست.

 

متامسک محصول شرکت ConsenSys هست که سال 2014 تاسیس شده که اول به صورت افزونه داخل گوگل کروم بود ولی بعد از چندسال نسخه های اندروید و ios  هم در دسترس قرار گرفت و وارد دنیای کیف پول های گرم شد.

در متامسک فعالیت های زیادی میتونیم داشته باشیم ؛ دریافت ایردراپ متامسک از این کیف پول یکی از جالب ترین راه برای کسب درآمد دلاری هست که در ادامه با مسیر دریافت این توکن آشنا میشیم.

 

چطور ایردراپ متامسک را دریافت کنیم؟

دریافت ایردراپ متامسک کار سختی نیست ؛ تا به اینجا با این کیف پول گرم آشنا شدیم از اینجا به بعد باید برای دریافت این ایردراپ با دید انجام کار های مالی روزمره پیش بریم ؛ چون با این دید هم کار برای ما آسون پیش میره و هم با فعالیت بیشتر مزایای فوق العاده ای دریافت می کنیم.

حتما بخوانید: ایردراپ چیست؟

برای شروع این مسیر اول باید کیف پول متامسک رو از سایت رسمی متامسک دانلود کنیم و بعد از ثبت نام شروع به فعالیت کنیم ؛ برای بالا بردن شانس دریافت ایردراپ متامسک باید از امکانات این کیف پول استفاده کنیم.

 

چطور ایردراپ متامسک را دریافت کنیم؟

تاریخ دقیق این ایردراپ هنوز مشخص نیست پس باید فعالیت مستمر داخل این کیف پول داشته باشیم تا شانس بیشتری برای دریافت ایردراپ داشته باشیم ؛ متامسک دوتا سرویس ارائه دهنده داره :

 

    1. سواپ توکن سرویس اول هست که کارمزد بیشتری از صرافی های غیرمتمرکز داره
    2. بریج توکن سرویس دوم هست که بین 6 شبکه اتریوم ؛ آربیتروم ؛ BNB اسمارت چین ؛ پالیگان هست البته باید دقت کنیم استفاده از سرویس شبکه اتریوم شانس دریافت ایردراپو بیشتر میکنه چون شرکت ConsenSys روی شبکه ی اتریوم تمرکز بیشتری داره البته هزینه ی تراکنش اتریوم هم نسبت به بقیه ی شبکه ها بیشتر هست.

 

آموزش سواپ کردن در کیف پول متامسک (Metamask)

سواپ در بازار ارزدیجیتال به این معنی هست که معامله گران توکن های خودشون رو با توکن های دیگه مبادله میکنن ؛ برای مبادله توکن‌ها، می‌تونیم از کیف‌پول‌ها و صرافی‌های غیرمتمرکز کمک بگیریم ؛ یکی از کیف پول‌هایی که امکان سواپ کردن را به کاربرانش می‌دهد، کیف پول متامسک (MetaMask) است.

 

آموزش سواپ کردن در کیف پول متامسک (Metamask)

بعد از نصب کیف پول متامسک بر روی گوشی و ثبت نام حالا نوبت به این میرسه که ارزدیجیتال خودمونو از صرافی به کیف پول متامسک انتقال بدیم ؛ سواپ روی هر شبکه ای که داخل متامسک باشه قابل انجام هست برایم مثال اگر بخواییم سواپ رو بر روی اتریوم انجام بدیم باید اطمینان داشته باشیم کیف پول ما روی شبکه هست.

 

مراحل انجام سواپُ داخل متامسک باهم پیش میبریم :

 

    1. بعد از ورود به حساب کیف پول صفحه ای برای ما باز میشه که گزینه هایی مثل خرید ، فروش و سواپ داخل اونجا هست. روی  swap کلیک می کنیم.
    2. بعد از کلیک روی سواپ صفحه ای برای ما باز میشه که بالای صفحه swap from و در پایین صفحه swap to نوشته شده ؛ swap from مربوط به اون توکن یا ارزدیجیتالی هست که میخواییم اون رو سواپ کنیم ؛ swap to هم توکنی هست که میخواییم توکن خود را با آن مبادله یا سواپ کنیم.
    3. پایین صفحه مربوط به سواپ در متامسک یک بخش “Advanced Options” هست . ما باید قبل از ثبت سواپ خود، میزان اسلیپیچ مبادله رو تنظیم کنیم . ( اسلیپیچ به مقدار نوسانات ارزش یک دارایی در حین مبادله می گویند ) اگه اسلیپیچی که ما مشخص می کنیم بیشتر از حدمجاز باشه و قیمت ارز سواپ شده تغییر کنه به صورت خودکار سواپ داخل متامسک لغو میشه اما در حالت استاندارد این گزینه روی 3 درصد انتخاب میشه.
    4. بعد از تنظیم مراحل بالا باید روی گزینه ی  ”peview swap”کلیک کنیم ؛ بعد از چند ثانیه متامسک یک صفحه ی پیش نمایش از سواپ رو به ما نشون میده که مقدار دریافتی توکن جدید و مقدار توکن هایی که سواپ کردیم و کسر شده رو میتونیم ببینیم.
    5. بعد از انجام تمام مراحل بالا به درستی میتونیم روی گزینه سواپ کلیک کنیم بعد از اون توکن های جدید به کیف پول متامسک ما واریز و مقدار توکنی که سواپ کردیم از کیف پول ما کسر میشه ؛ در نهایت از این مبادله ی جذاب لذت ببرید.

 

آموزش بریج کردن در متامسک (Metamask)

 

آموزش بریج کردن در متامسک (Metamask)

بریج کردن یا پل زدن به این معنی هست که توکن یا ارزدیجیتالی که برای مثال شبکه ی اتریوم داره به شبکه ی ترون تبدیل کنیم ، وقتی 1 بیت کوین رو به یک ولت اتریوم پل می‌زنید، قرارداد هوشمند آن بریج بیت کوین شما را قفل می‌کنه و معادل بیت کوین با ارزش واقعی اتریوم صادر میکنه که برابر با یک توکن سازگار اتریوم هست.

هدف از اینکار پرداخت نکردن هزینه ی زیاد کارمزد شبکه ها هست بااین کار میزان کارمزد خیلی کم میشه و کاربران میتونن به راحتی از مزایای دیگر شبکه ها استفاده کنن.

حتما بخوانید: دریافت ایردراپ رایگان

 

مراحل بریج کردن در متامسکُ باهم پیش میبریم :

 

مراحل بریج کردن در متامسکُ باهم پیش میبریم :

 

    1. داخل کیف پول متامسک زیر هر توکن یا ارزی قسمتی به اسم Portfolio site هست که وقتی کلیک میکنیم صفحه ای از دارایی های ما با شبکه هاشون برامون نمایش میده.
    2. بعد از اتصال به کیف پول و دارایی هامون و شبکه هاشون از منوی سمت چپ گزینه ی Bridge انتخاب می کنیم ؛ اول شبکه ی مبدا و مقصد خودمونو انتخاب می کنیم و بعد توکن مورد نظر و میزانی که میخواییم بریج کنیم باید مشخص کنیم.
    3. متامسک پیشنهاد خودش را به ما نشان میده بعد از انتخاب پل مورد نظر،‌ مراحل انجام تراکنش و تایید کیف پول را پیش میبریم تا تراکنش انجام بشه.

 

این دو مسیر ( بریج کردن ، سواپ ) در این کیف پول گرم میانبری بود که شانسمون برای دریافت ایردراپ متامسک بالا ببریم اما برای اینکه مسیرمون رو کوتاه تر کنیم و اطمینان داشته باشیم که قطعا ایردراپ رو میگیریم هزاران راه دیگه هم هست.

یکی از این راه های جذاب و قابل اعتماد دراپینو هست ، دراپینو بستری هست که برای ما ایرانی ها میتونه یک گزینه ی دریافت ایردراپ رایگان و آسون باشه.

 

ایردراپ رایگان در دراپینو

دراپینو یک بستر قابل اعتماد و هیجان انگیز هست که ما میتونیم فقط با خرید کردن در فروشگاه های متفاوت مثل خوراکی ؛ پوشاک ؛ کافه ها و … ( برای دیدن باشگاه مشتریان دراپینو کلیک کنید ) درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردیم در دراپینو به صورت رمزارز دلخواه خودمون دریافت کنیم.

 

ایردراپ رایگان در دراپینو

ما میتونیم این ایردراپ های جذاب دراپینو رو به صورت ریالی دریافت کنیم فقط کافیه در دراپینو ثبت نام کنیم و شماره کارتمونو وارد کنیم و به صورت رایگان درامد دلاری داشته باشیم.

با توجه به فیلترینگ های سخت داخل کشور این فرصت طلایی که دراپینو ایجاد کرده دیگه نیاز نیست به سختی به  فیلترشکن وصل بشیم و برای هر صرافی احراز هویت کنیم که قطعا به بن بست میخوریم

فقط کافیه داخل دراپینو ثبت نام کنیم و درامد دلاری آسونه خودمونو داشته باشیم.

 حتما بخوانید : دریافت اتریوم رایگان

 

توکن اختصاصی کیف پول متامسک

 

توکن اختصاصی کیف پول متامسک

از چندین سال پیش تیم متامسک گفته بودن قراره از یک توکن اختصاصی رونمایی کنن و هیچ عجله ای هم برای این کار ندارن ؛ درصورتی رونمایی میکنن که مورد استفاده به صورت قانع کننده باشه.

اطلاع دقیقی از تاریخی که قراره این ایردراپ منتشر بشه نیست ؛ بااین حال متامسک اشاره کرد که توکن خودشو با نماد MASK، راه اندازی میکنه.

اریک مارکس (توسعه دهنده ارشد متامسک) اعلام کرد ” ما نمی‌خواهیم توکنی را ایجاد کنیم که هیچ کاربردی نداشته باشد؛ می‌خواهیم این توکن کاربردهای قانع‌کننده و مناسبی داشته باشد.”

 

آیا ایردراپ متامسک قطعی است؟

با توجه به صحبت های اعضای تیم متامسک ؛ ایجاد این توکن جز برنامه های پیش روی اونها هست و این پروژه توکنشو ایردراپ خواهد کرد اما تاریخ دقیق هنوز مشخص نیست ، اما براساس حدس و گمان ها احتمالا در 2023 ایردراپ متامسک اتفاق بیوفته.

 

ریسک و هزینه های شرکت در ایردراپ متامسک

شرکت کردن داخل ایرداراپ متامسک هیچ ریسکی ندارد چون امنیت کیف پول متامسک تایید شده ، هزینه های شرکت در این ایردراپ بستگی به شبکه ای داره که برای انجام مراحل انتخاب می کنیم ، شبکه های غیر اتریوم 2 الی 3 دلار هزینه داره اما اگه شبکه اتریومُ انتخاب کنیم بین 8 تا 15 دلار هزینه کارمزد هستش.

چون که متامسک بیشتر توجه و فعالیتش داخل بستر اتریوم هست به همین خاطر کارمزد بیشتری هم داره.

 

مقدار ایردراپ متامسک چقدر خواهد بود ؟

 

مقدار ایردراپ متامسک چقدر خواهد بود ؟

احتمال اینکه مقدار ایردراپ چقدر باشه تا قبل از اعلامیه ی رسمی خود پروژه کار خیلی سختی هست ، اما داخل همه ی پروژه ها یکسری شایعات وجود داره ؛ در رابطه با این پروژه هم براساس شایعات منتشر شده ارقام بین 500 دلار تا 5000 دلار رو برای ایردراپ متامسک به هر کاربر، تخمین میزنن ؛ اما باید حواسمون باشه اینها شایعه هست و نباید بهشون اعتماد کرد.

 

سخن آخر

متامسک کیف پول دیجیتالی مشهوری که به خاطر غیر متمرکز بودن ، توجه به اتریوم بین افراد محبوبیت پیدا کرده ؛ دراین مقاله سعی براین شدکه ماهیت متامسک و نحوه ی ایردراپ توکن Mask و همینطور روش های بالا بردن شانسمون برای گرفتن ایردراپو به طور جامعی توضیح بدیم.

بااینکه زمان دقیق انتشار این ایردراپ دقیقا مشخص نیست اما بهتره اقدام های لازم رو برای دریافت این ایردراپ انجام بدیم.

متامسک با سرعت بیشتری نسبت به قبل به سمت غیر متمرکز بودن پیش میره همین شتاپ نشون دهنده ی یک ایردراپ هست پس باید حواسمون جمع باشه.

با انجام مبادله در متامسک و اتصال کیف پول شانس خوبی برای گرفتن ایردراپ متامسک میتونیم داشته باشیم.

علاوه بر راه های دریافت ایردراپ متامسک ؛ مسیری نوین هم معرفی شد و اون دراپینو بود که میتونیم ایردراپ رایگان بگیریم و از درامد دلاری عقب نمونیم ؛ مسیر رسیدن به ایردراپ رایگان دراپینو هموار و آسون هست فقط کافیه از لیست مشتریان دراپینو خرید کنیم و ما هم از داشتن دلار لذت ببریم.

 

سوالات متداول

متامسک توکن میده؟

متامسک دقیقا اعلام کرد توکن خودشو با نام Mask راه اندازی میکنه.

چطوری شانس بیشتری برای دریافت ایردراپ داشته باشم ؟

تیم متامسک شرایطیو درحال حاضر اعلام نکردن اما میدونیم که داشتن فعالیت بیشتر داخل این کیف پول شانس مارو بیشتر میکنه

دریافت ایردراپ متامسک کار سختی هست ؟

صراحتا باید بگیم نه ؛ مثل یک کار روزمره ی بانکی بهش نگاه کنیم بااین تفاوت که دیگه تو صف نمیمونیم و قراره درامد دلاری داشته باشیم.

دراپینو میتونه مارو به درامد دلاری رایگان برسونه؟

بله ؛ با ثبت نام داخل سایت دراپینو و خرید از باشگاه های مشتریان این شرکت مثل افق کوروش و …. میتونیم درصدی از مبلغ خریدمونو به ارز دلخواه تبدیل و از درامد دلاری رایگان لذت ببریم.

دراپینو قابل اعتماد هست ؟

بله ؛ شاید در ابتدا ازاینکه شماره کارتمونو میخواییم وارد سایت کنیم برامون یک مقدار نگران کننده باشه اما با یکم تحقیق و مراجعه به سایت دراپینو ( دارای نماد اعتماد ) میتونیم اطمینان کافی رو به این شرکت به دست بیاریم.

منابع : Boxmining

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *