ایردراپ (Airdrop) ارز دیجیتال چیست؟ معرفی 4 مدل ایردراپ

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

ایردراپ چیست ؟

ایردراپ از جمله اصطلاح‌هایی هست که کمتر کسی ممکنه در مورد اون چیزی نشنیده باشه. معنی اصلیه ایردراپ اینه که توی شرایط بحرانی مثل جنگ بعضی اقلام و لوازم ضروری به مناطق درگیر از آسمون توسط هواپیماها رها بشه. این اصطلاح رفته رفته وارد عرصه تجارت شد و تونست به یک تکنیک بی‌بدیل بازاریابی و فروش تبدیل بشه!

 

تکنیکی که با استفاده از اون کسب‌و‌کارهای زیادی تونستند قدرت فروش خودشون رو از صفر به صد برسونن. اما جالبه بدونید این تکنیک توی دنیای رمز ارزها هم کاربرد خیلی زیادی داره، به طوری که بدون استفاده از این تکنیک محال بود بسیاری از ارزهای محبوب به جایگاه امروزی خودشون برسن.

در واقع تکنیک ایردراپ کریپتو به یک سیاست قدرتمند توی بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده و توسعه دهنده‌های رمز ارزهای مختلف برای اینکه بتونن ارز خودشون رو به بازار معرفی کنن و توجه سرمایه‌گذاران رو بهش جلب کنن از این تکنیک استفاده می‌کنن. امروزه افراد زیادی با استفاده از همین ایردراپ‌های رایگان ارزها تونستند کسب درآمد کنن. آیا تو هم دوست داری بابت هر خریدی که از فروشگاه دلخواه خودتون انجام میدی ایردراپ رایگان ارزهای معتبر رو بگیری؟ پس ما رو تا آخر این مقاله همراهی کن.

 

ایردراپ (Airdrop) ارز دیجیتال چیست؟ معرفی 4 مدل ایردراپ

تعریفای مختلفی در مورد ایردراپ تا به امروز منتشر شده. اما با وجود این تعریفا ممکنه هنوز هم شما به پاسخ مورد نظر خودتون از سوال ایردراپ چیست نرسیده باشین. ایردراپ یه استراتژی موثر و قدرتمند تبلیغاتیه که با استفاده از اون شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف سعی می‌کنن توجه مخاطبای هدف رو به خودشون جلب کنن.

تو دنیای رمز ارزها هم این تکنیک و استراتژی خیلی از ارزهای دیجیتال محبوب امروزی رو از فرش به عرش رسونده! مطمئنا تا حالا صحبتای زیادی در مورد روش‌های کسب رایگان ارز دیجیتال شنیدین، جالبه بدونید پایه و اساس این روش‌ها ایردراپ هست.

حتما بخوانید : دریافت پولکادات رایگان

 

ایردراپ ارز دیجیتال یعنی چه؟

به احتمال زیاد شما هم با شنیدن اصطلاح رایج ایردراپ این سوال توی ذهنتون شکل بگیره که اصلا از این تکنیک تو بازار ارزهای دیجیتال چطوری استفاده می‌شه؟ یا اصلا ایردراپ ارز دیجیتال یعنی چه؟ تعداد زیادی از تیم‌های توسعه دهنده ارزهای دیجیتال برای اینکه بتونن توی مدت زمان کم به بهترین شکل ارز خودشون رو به مخاطبای بازار ارزها معرفی کنن از این روش استفاده کردن.

 

ایردراپ ارز دیجیتال یعنی چه؟

ساده‌تر بگم توی این استراتژی کاربرها در ازای انجام کارهای مختلف مثل دیدن ویدئوهای تعیین شده، فالوو کردن حساب کاربری خاص در سوشال مدیا و حتی تبلیغ و تبادل متن یا تصویری در رسانه‌های جمعی ایردراپ رایگان دریافت می‌کنن. استفاده از این استراتژی هم برای توسعه دهنده ارز دیجیتال سودمنده و هم یه روش ساده و بدون دردسر کسب درآمد برای کاربرها هستش.

حتما بخوانید : دریافت شیبا رایگان

تو دنیایی که بحث مبادله ارزهای دیجیتال بسیار داغ و ترند شده، کمتر کسی پیدا می‌شه که به دنبال روش‌های رایگان دریافت این ارزها نباشه. به همین دللی شرکت‌های سازنده کریپتو کارنسی‌ها هم از این فرصت استفاده می‌کنن. حتی علاوه بر تیم‌های توسعه دهنده ارزها، شکسب‌و‌کارها مختلف هم از تکنیک ایردراپ ارز دیجیتال رایگان استفاده می‌کنن تا به اهداف سازمانی خودشون یعنی فروش و معرفی برند برسن.

 

معرفی و تبلیغ ارزهای دیجیتال با تکنیک ایردراپ!

ایردراپ چیه؟ سوالی که با رسیدن به پاسخ اون می‌تونین به رمز و راز رشد و پیشرفت ارزهای دیجیتال پی ببرین. اصلی‌ترین چالش برای هر کریپتو تازه عرضه شده نحوه معرفی اون به دنیای رمز ارزها هست. اما با وجود تکنیک‌هایی مثل ایردراپ دیگه نیازی به صرف هزینه‌های بزرگ و هنگفت برای معرفی یه ارز نیست.

 

معرفی و تبلیغ ارزهای دیجیتال با تکنیک ایردراپ!

حتما بخوانید : دریافت دوج کوین رایگان

با استفاده از این تکنیک حتی کوچیک‌ترین ارزهای دیجیتال هم تونستن به جایگاه مناسبی تو بازار ارزها برسن. ایردراپ ارزهای دیجیتال دقیقا مثل تخفیف دادن فروشگاه‌ها به مشتریا در ازای خرید محصولات هستش. هر چقدر که گرفتن تخفیف از فروشنده برای مشتری لذت بخشه، دریافت ارز دیجیتال به صورت رایکان در ازای انجام کارهای ساده هم برای کاربران بازار ارزهای دیجیتال شیرینه!

 

مزایا و معایب ایردراپ‌ها

ایردراپ‌ها اگر با اهداف درست و اصولی بنیان‌گذاری بشن هم برای مشتری‌ها، کاربرها و هم برای صاحبان پروژه‌ها منافع بسیاری دارن. برای مثال با استفاده از انواع مدل‌های Airdrop می‌توان پروژه جدید یا حتی شکست خورده ارزی را توسعه داد.

 

مزایا و معایب ایردراپ‌ها

کسب درآمد یا ایردراپ دومین مزیت بسیار مهم Airdrop ها است باعث شده میلیون‌ها نفر در سراسر دنیا از این روش استفاده کنن. اما در صورتی که یه استراتژی غیر رسمی Airdrop با اهداف سودجویانه راه‌اندازی بشه ممکنه اموال و دارایی افرادی که در پروژه آن حضور دارند به یکباره به غارت بره! در کل ایردراپ‌ها معایب خاصی ندارن به شرطی که به صورت اصولی و در بستری ایمن راه‌اندازی بشن.

 

آشنایی با نحوه عملکرد ایردراپ و اهداف مختلف آن

استراتژی ایردراپ با اهداف مختلفی توی بازار ارزهای دیجیتال اجرا و پیاده‌سازی میشه. در ادامه رخی از مهم‌ترین و موثرترین اهداف این استراتژی کاربردی رو معرفی می‌کنیم:

 

آشنایی با نحوه عملکرد ایردراپ و اهداف مختلف آن

·         اطلاع‌رسانی

·         شناخت دقیق کاربران

·         هدیه به مشتریان وفادار

·         هارد فورک

 

اطلاع رسانی

بسیاری از ایردراپ‌ها با هدف اطلاع‌رسانی انجام میشن. اغلب پروژه‌هایی که از این روش استفاده می‌کنن با اهدای توکن رایگان قصد دارن برند خودشون را بهتر و بیشتر به مخاطبای بازار هدف معرفی کنن. البته به دلیل اینکه ارزش ICO ها توی سال 2018 به بیش از هفت میلیارد دلار رسید، دیگه بسیاری از پروژه‌ها نتونستن با استفاده از این روش نتایج خوبی را رقم بزنن.

حتما بخوانید : دریافت لایت کوین رایگان

در مقابل بعضی از این پروژه‌ها به جای اینکه عرضه اولیه بدن معادل این عرضه‌ها یعنی هزینه توکن اونارو به کاربرانشون به صورت رایگان پخش کردن. فرایند معادل‌سازی توکن‌ها به کاربرها به این صورت بود که به صورت اتوماتیک افراد روی پروژه تحقیق و سرمایه‌گذاری می‌کردن. حتی گفته شده توی این مدل پروژه‌ها افراد در مورد پروژه با سایر افراد صحبت می‌کردن و خود همین امر باعث می‌شد تا فرایند اطلاع‌رسانی در مورد پروژه به خوبی صورت بگیره.

 

شناخت کاربران

 

شناخت کاربران

در مدل‌های دیگه‌ای از ایردراپ‌ها همواره فرمی به کاربرها ارسال می‌شه. هدف اصلی از تکمیل کردن این فرم‌ها دریافت اطلاعات بیشتر از کاربران و در نتیجه رسیدن به شناخت دقیق و کامل از کاربرها هستش. این مدل از ایردراپ‌ها معمولا نتیجه و بازدهی بیشتری داره، چون که اطلاعات دقیق‌تری از کاربرها رو در اختیار مدیرای پروژه قرار میده.

 

هدیه به مشتریان وفادار

مهم‌ترین اصل تو بازار ارزهای دیجیتال وفاداری کاربرها هست. همیشه کاربران ارزهای دیجیتال دوست دارن که پوس بیشتری رو از این راه به دست بیارن. به همین دلیل به سراغ ارزها و توکن‌ها جدید میرن و به محض دریافت سود اونارو میفروشن.

حالا بعضی از پروژه‌های ارزهای دیجیتال برای اینکه بتونن میزان وفاداری مشتریان خودشون رو افزایش بدن در ازای هولد کردن توکن اصلی پروژه به کاربرها تعدادی از همان توکن یا ارز دیگر را به صورت رایگان به آن‌ها ارائه می‌کنن!

 

مواقع هارد فورک

از استراتژی یا همون تکنیک ایردراپ در مواقعی که هارد فورک رخ میده استفاده میشه. یعنی زمانی که قراره تغییر بزرگی توی یکی از بلاک‌های بلاک چین یک ارز (پروژه) رخ بده و در عین حال افراد زیادی با رخداد این امر مخالف هستن، از استراتژی Airdrop استفاده میشه.

 

مواقع هارد فورک

بعد از اتفاق افتادن هارد فورک بلاک مورد نظر به دو زنجیره مختلف یعنی دو تیم توسعه دهنده مختلف و دو نوع توکن مختلف تبدیل میشه. تو چنین شرایطی تیم توسعه دهنده جدید، توکن‌های جدیدی رو به اندازه دارایی کاربرها تو زنجیره قبلی در اختیار اونا قرار میدن. هدف اصلی از انجام این کار تشویق کردن کاربرهای زنجیره یا همون توکن قبلی نسبت به سرمایه گذاری روی توکن جدید هست. به این کار اصطلاحا ایردراپ توکن گفته میشه.

 

معرفی انواع ایردراپ و روش‌های دریافت آن

بسته به نوع پروژه ارز، از انواع مختلف ایردراپ استفاده میشه. تو بعضی از این ایردراپ‌ها توکن به صورت اتوماتیک به کیف پول کاربرهایی که کوین خاصی رو هولد کرده باشن منتقل میشه. البته روش‌های مختلف دیگه‌ای از Airdrop ها وجود داره:

·         هولدر ایردراپ (Holder Airdrop)

·         بانتی ایردراپ (Bounti Airdrop)

·         ایردراپ برگشت پذیر (Retroactive Airdrops)

·         ایردراپ NFT

 

هولدر ایردراپ‌ها

این نوع از ایردراپ بازدهی بسیار بیشتری داره. Byteball نمونه بارزی از یه هولدر ایردراپ هست که برای اولین بار برای سرمایه گذارای بیت کوین ارائه شد. حتی توی این پروژه به صورت ماهانه Byte بر حسب BITCOIN به بایتی به کیف پول سرمایه گذارای این کوین منتقل شد.

البته این فرایند انتقال به این صورت بود که مقدار بایت‌ها بر حسب بیت کوین به بایتی که در مدت زمان برگزاری پروژه قابلیت دراپ داشتن ارائه میشد. به اصطلاح در این پروژه بایت‌ها به صورت رایگان در اختیار افرادی که بیت کوین رو هولد کرده بودن قرار گرفت.

 

هولدر ایردراپ‌ها

هولدر ایردراپ‌ها همیشه بیشترین شور و اشتیاق رو به وجود میاورد، به نوعی با استفاده از این نوع ایردراپ پروژه‌ها جریان آرام مبادلاتی خودشون رو به یه جریان مغشوش و ناآرام تبدیل می‌کردن! علاوه بر بیت کوین ارزهای زیر هم با استفاده از این نوع استراتژی AirDrop به صورت رایگان توزیع شدن:

·         نم (NEM)

·         استلار لومن (Stellar Lumens)

·         ARDR

 

بانتی ایردراپ: ایردراپ در فضاهای مجازی

 

بانتی ایردراپ: ایردراپ در فضاهای مجازی

بانتی ایردراپ یکی دیگه از بهترین استراتژی‌های Airdrop هست. برای شرکت در بانتی ایردراپ شما حتما باید یک حساب کاربری در یکی از شبکه‌های اجتماعی مثل اینستاگرام، فیسبوک، توییتر و تلگرام داشته باشید. علاوه بر داشتن حساب کاربری فعال باید یک حساب در وب‌سایت رسمی Bitcointalk.org افتتاح کنید. توی بسیاری از بانتی ایردراپ‌ها صاحبان پروژه‌ها از شما می‌خواهند تا به گروه‌های خاصی در تلگرام ملحق شده و یا پست‌های خاصی رو تو یه حساب کاربری در فیسبوک و توییتر ارسال کنید.

شما با انجام دادن هر یک از تسک یا همان مسئولیت‌هایی داده شده با تکمیل فرمی خاص و ارسال آدرس کیف پولتون می‌تونید ایردراپ رایگان بیت کوین رو دریافت کنید.

 

ایردراپ برگشت‌پذیر

صرافی غیر متمرکز یونی سواپ به تازگی مفهوم و مدل جدیدی از ایردراپ رو معرفی کرده. تو این مدل جدید توکن‌های Uniswap به شکل برگشت‌پذیر به صورت رایگان در اختیار کاربرهایی که در ابتدای استارت این پروژه تعامل و همکاری داشتند قرار می‌گیره.

 

ایردراپ برگشت‌پذیر

البته به این نکته توجه داشته باشید که این مدل از ایردراپ تو پروژه یونی سواپ مربوط به دوران قبل از دوره اسنپ شات هست. یعنی اگه شما تو دوران اسنپ شات کیف پول داشته باشی، می‌تونی دست کم 400 یونی سواپ به صورت رایگان بگیری! علاوه بر پروژه یونی سواپ، پروژه‌های دیگه‌ای هم از این مدل ایردراپ به منظور افزایش تبادلات ارز انحصاری خودشون انجام دادن:

·         Dydx

·         Instadapp

·         Furucombo

 

ایردراپ NFT

بخش قابل توجه ایردراپ ارزهای دیجیتال به توکن‌های غیر قابل تعویض NFT مربوط می‌شه. توکن‌هایی که توی یک دفتر کل دیجیتال ذخیره میشن و می‌تونن دارایی‌های واقعی یا مجازی مثل تابلو نقاشی یا هر نوع اثر هنری دیگه، تصاویر و فایل‌های دیجیتال رو به نمایش بذارن.

 

ایردراپ NFT

این نوع توکن‌ها در قالب دارایی‌های واقعی به تصویر کشیده میشن و ارزش خودشون رو پیدا می‌کنن. روش‌های مختلفی برای دریافت ایردراپ NFT وجود داره که معروف‌ترین اونا بازی‌های NFT از نوع P2E هست. مسلما برای دریافت ایردراپ‌های NFT مثل سایر ارزها و توکن‌ها باید کیف پول داشته باشید.

 

چطور می‌توان ایردراپ‌های معتبر را پیدا کرد؟

یکی از سوالای متداول و رایجی که کاربران علاقمه‌مند به Airdrop با اون مواجه میشن اینه که چطوری میشه ایردراپ‌های معتبر رو پیدا کر؟ در جواب به این سوال باید بگیم که پیدا کردن ایردراپ معتبر چندان کار سختی نیست. در حال حاضر سایت‌های زیادی وجود دارن که با ارائه روش‌های مختلف و درخواست انجام کارهای مختلف از کاربرها به اونا ارز دیجیتال رایگان میدن.

 

چطور می‌توان ایردراپ‌های معتبر را پیدا کرد؟

اما باید به مطمئن و معتبر بودن پروژه ایردراپ خیلی دقت کنید، چراکه همین الان هم سایت‌هایی وجود دارن که با هدف سودجویی و کلاهبرداری با دادن وعده‌های دروغین و ترغیب کننده ارائه ایردراپ‌ کوین‌های ارزشمند قصد به تاراج بردن سرمایه شما رو دارن.

 

چگونه ارز دیجیتال رایگان به دست آوریم؟

روش‌های زیادی برای دریافت ارز دیجیتال رایگان وجود داره. اما چیزی که برای همه ما به عنوان یه کاربر مهمه زمان، پول و امنیته. هر روشی که دوست دارید با اون ایردراپ ارز رایگان دریافت کنید حتما از معتبر بودن اون مطلع بشید. هزاران روش برای ایردراپ ارزهای دیجیتال وجود داره که فقط تعداد معدودی از اونا معتبر و تضمینی هستن. برای مثال شما با انجام بعضی بازی‌های کریپتویی می‌تونی ارز دیجیتال رایگان کسب کنی. یا اینکه وارد سیستم Learn and Earn وارد بشی و در ازای شرکت در دوره آموزشی و انجام تکالیفی خاص ارز دیجیتال رایگان بگیری.

 

چگونه ارز دیجیتال رایگان به دست آوریم؟

اما روشی که الان می‌خوام بهتون معرفی کنم جدیدترین ایردراپ ارز دیجیتال هستش که می‌تونه آینده بعضی از ارزهای دیجیتال رو توی ایران متحول کنه! روشی که با استفاده از اون بدون هر گونه کلاهبرداری و سودجویی هر دو طرف سود می‌کنن! دریافت بیت کوین رایگان در ازای هر خرید سوپر مارکتی. بله درست شنیدی شما می‌تونی به ازای هر خریدی که انجام میدی بیت کوین رایگان بگیری.

 

دراپینو اولین سایت رسمی ایردراپ بیت کوین رایگان در ایران!

چه کسی دوست نداره شاه کوین‌ها یعنی بیت کوین رو به صورت رایگان دریافت کنه؟ البته پروژه‌های زیادی هستن که با این جمله و جملات مشابه اون تونستن خیلی از افراد رو قربانی اهداف سودجویانه خودشون بکنن. اما این روش ایردراپی که اخیرا در ایران توسط یه موسسه معتبر راه‌اندازی شده کاملا قانونی و رسمیه.

 

دراپینو اولین سایت رسمی ایردراپ بیت کوین رایگان در ایران!

سایت دراپینو اولین سایت رسمی ایردراپ بیت کوین توی ایران هستش. تمامی کاربرهای ایرانی می‌تونن با انجام خریدهای روزمره خودشون از فروشگاه‌های حاضر در باشگاه مشتریان به راحتی بیت کوین رایگان بگیرن. یعنی شما با هر خریدی که از فروشگاه دلخواه خودت انجام بدی به جای تخفیف‌های ریالی بیت کوین رایگان می‌گیری!

 

خرید کن، لذت ببر و بیت کوین رایگان بگیر!

هر روشی که تا به امروز برای ایردراپ ارزهای دیجیتال معرفی شده، لازمه‌اش یا پرداخت سرمایه اولیه بوده و یا انجام کارهای وقت‌گیر و بی‌ارزش! اما روشی که امروز توی ایران از اون به عنوان سرمایه‌گذاری رایگان استفاده میشه روش دریافت بیت کوین رایگان با هر خرید سوپرمارکتی هست. تخفیف گرفتن همیشه برای مشتری خیلی شیرین و جذابه، اما شما فرض کنید که یه ارز دیجیتال ارزشمند جایگزین این تخفیفای ریالی بشه؟

 

خرید کن، لذت ببر و بیت کوین رایگان بگیر!

مسلما لذت ناشی از خرید برای مشتری به اوج خودش میرسه. نکته‌‌ای که باید بهش توجه داشته باشید اینه که کلیه بیت کوین‌هایی که دریافت می‌کنید تنها در حساب پنل کاربری شما توی سایت دراپینو ذخیره میشه. شما دارایی بیت کوین هولد شده توی پنل کاربری خودت رو می‌تونی هر زمان که بخوای به قیمت روز بفروشی و با سود چند ده برابری که کردی دوباره خرید کنی. این روش Airdrop در واقع ایردراپ رایگان قابل فروش هست.

 

ثبت نام سریع و آنی در سایت دراپینو

 

ثبت نام سریع و آنی در سایت دراپینو

روند ثبت نام در سایت دراپینو بر خلاف سایت‌های مختلف خیلی آسون و راحته. بعد از اینکه وارد سایت دراپینو شدید کافیه که روی گزینه همین الان شروع کنید کلیک کرده و شماره تلفن و شماره حساب خودتون رو وارد کنید. بعد از انجام این کارها یه پنل کاربری رسمی برای شما افتتاح میشه. بعد از افتتاح پنل کاربری شما به عنوان یه کاربر رسمی می‌توین از بیش از 15 هزار فروشگاه حاضر در باشگاه مشتریان این سایت خرید کنی و بیت کوین‌های رایگان بگیری. به این نکته توجه داشته باش که نوع ایردراپ توی این سایت از نوع ایردراپ واریز آنی هست؛ یعنی شما بلافاصله بعد از خریدی که انجام میدی تعدادی بیت کوین به حساب کاربریت توی این سایت منتقل میشه.

 

معرفی چند وب‌سایت فعال و معتبر در زمینه ایردراپ

توی سال 2023 روش‌های متنوع و زیادی برای دریافت ایردراپ رایگان ارزهای مختلف وجود داره. اما باید حواستون به نوع سایت ارائه دهنده ایردراپ‌های مختلف توجه داشته باشید تا بتونید تو امن‌ترین شرایط و به صورت تضمینی از این ایردراپ‌ها کسب درآمد کنید.

 

معرفی چند وب‌سایت فعال و معتبر در زمینه ایردراپ

 

سایت کوین مارکت پک (Coin Market Cap)

سایت ایردراپ کوین مارکت کپ معتبرترین مرجع انواع ایردراپ هست که تا به امروز تونسته 425 Airdrop مختلف رو بین مشترکین و اعضای خودش توزیع کنه! مراحل دریافت ایردراپ رایگان توی این سایت بسیار ساده هست و شما می‌تونید با انجام چندتا فعالیت ساده این کار رو انجام بدید.

یکی از اولین کارهایی که باید انجام بدید باز کردن حساب توی پلتفرم کوین مارکت کپ هست. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که دریافت هر نوع توکنی به صورت رایگان قطعی نیست و باید در قرعه کشی‌هایی که طراحی شده شرکت کنید.

 

سایت کوین ایردراپ (Coin Airdrop)

دومین سایت ایردراپ معتبر برای دریافت ایردراپ ارزهای دیجیتال سایت Coin Airdrop هست. این سایت از اون دسته سایت‌هایی هستش که به صورت مرتب به‌روز میشه و جدیدترین ایردراپ‌ رو در اختیار اعضای خودش قرار میده. شما با عضویت توی این سایت می‌توین به روش‌های متنوعی ارز رایگان دریافت کنی و در کنارش از مطالب آموزنده و بسیار مفید به اشتراک گذاشته شده توی این سایت استفاده کنی.

 

نکات امنیتی در مورد ایردراپ‌ها

همواره قبل از ورود به پروژه‌های مختلف ایردراپ باید میزان اعتبار اون پروژه رو بررسی کنید. با توجه به تحقیق‌هایی که صورت گرفته اون دسته از سایت‌های ایردراپی که از کاربرهای خودشون آدرس کیف پول می‌خوان امنیت بسیار کمی دارن و هدف اصلیشون هک کیف پول کاربر هست!

 

نکات امنیتی در مورد ایردراپ‌ها

دومین نکته امنیتی مهمی که باید بهش توجه داشته باشید اینه که هرگز و تحت هیچ شرایطی اطلاعات شخصی خودتون رو در اختیار سایت‌های ایردراپی قرار ندین. در واقع برای اینکه شما از شرایط ایردراپ ارز دیجیتال بهره‌مند بشین به جز شماره تلفن و شماره کارت به اطلاعات خصوصی دیگه‌‌ای نیاز نیست. علاوه بر موارد گفته شده، همیشه به جملات و پشنهادات عجیب و غیر منطقی مشکوک باشین و سخت اعتماد کنین.

 

سخن پایانی

توی این مطلب هر چیزی که شما به عنوان یه کاربر لابد در مورد سوال ایردراپ چیست بدونی رو بهت گفتیم. ایردراپ‌ها بهترین روش جایگزین برای تخفیف‌های پولی هستن و تا به امروز تونستن ارزهای زیادی رو به بهترین شکل ممکن به کاربرها معرفی کنن. اما نباید به هر پروژه ایردراپ اعتماد کنید، هر پروژه‌ای که مبنی بر دریافت سرمایه اولیه هست معتبر نبوده و هدف اون کلاهبرداری هست.

اما روشی اخیرا در ایران تحت عنوان ایردراپ رایگان جدید بیت کوین در ازای هر خرید سوپر مارکتی راه‌اندازی شده که کاملا قانون و رسمیه. یعنی شما بدون پرداخت سرمایه و انجام وظیفه یا مسئولیت خاصی کافیه که خریدهای روزمره خودت رو مثل سابق انجام بدی و ازای اون بیت کوین رایگان بگیری!

منابع : Investopedia – Builtin

 

کامران شایستهمشاهده نوشته ها

Avatar for کامران شایسته

تولید کننده محتوا بهینه شده/ تسلط کامل به مبانی سئو داخلی (on_page) / عاشق تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

3 دیدگاه ها

    • سلام، به دراپینو خیلی خیلی خوش اومدی، بهترین روش دریافت ایردراپ تو ایران پلتفرم دراپینو هستش

      برای اینکه بتونی در ازای همه خرید های روزمره پاداش بیت کوینی دریافت کنی، فقط کافیه توی دراپینو ثبت نام کنی و بعدش همه خرید های روزمره خودت رو با شماره کارتی که توی دراپینو ثبت کردی و از فروشگاه های لیست شده توی دراپینو مثل “افق کوروش” انجام بدی، اینجوری هر روز در ازای همه خرید های روزانه میتونی بیت کوین رایگان پس انداز کنی

      با احترام.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *