دریافت روزانه بیت کوین رایگان با گوشی (2024)

همین الان ثبت نام کن و هر روز بیت کوین رایگان به دست بیار!
بیت کوین رایگان
برای دریافت بیت کوین رایگان همین الان ثبت نام کن!

دریافت بیت کوین رایگان مسیری هیجان انگیز برای کسانی هست که به دنبال فرار از تورم و رسیدن به درامد دلاری هستن.امروزه باید برای پول های خودمون پناهگاه امنی درست کنیم ارزهای دیجیتال یکی از این پناهگاه ها هست.

دریافت ایردراپ رایگان روش های زیاد و متنوعی داره اما داخل این مقاله قراره دریافت ایردراپ رایگان با گوشی و پناه بردن به ایردراپ های امنُ شرح بدیم تا از هم از سرمایه ی خودمون محافظت کنیم و هم درآمد دلاریِ شیرینُ تجربه کنیم.

دریافت بیت کوین رایگان با گوشی امکان پذیره یا نه !؟

گوشی موبایل هوشمند که امروزه داخل دستای همه مردم هست باعث شده مردم به کمک گوشی موبایل به کسب درآمد بپردازن ؛ راه های کسب درآمد از گوشی مختلفه که یکی از این راه ها کسب بیت کوین رایگان با گوشی از طریق استخراج و ایردراپ هست.

در قدم اول باید گفت بله دریافت بیت کوین رایگان با گوشی موبایل امکان پذیر هست و این فرصت برای همه دارندگان گوشی موبایل میتواند قدمی بزرگ برای کسب سود بیشتر و درآمدزایی دلاری باشه اما قطعا اصول و قواعدی داره که باید رعایت بشه.

در ادامه ی این مقاله سایت ها و روش های دریافت بیت کوین رایگان با گوشی و برای همه معرفی میشه که میتونه تغییر دهنده ی سبک زندگیِ شما باشه .

محبوب ترین وب سایت های کسب بیت کوین رایگان با گوشی

محبوب ترین وب سایت های کسب بیت کوین رایگان با گوشی

دریافت بیت کوین رایگان با خرید های سوپرمارکتی

دراپینو پلتفرمی هست که بیت کوین رایگان به همه اهدا می کنه ؛ فرصتی طلایی و یک برگ بنده برای کسانی که به کسب سود و دریافت بیت کوین رایگان با گوشی فکر می کنند ؛ با خرید ازفروشگاه های لیست شده در باشگاه مشتریان دراپینو به راحتی رمز ارز دلخواه خودتونُ به رایگان دریافت می کنید.

 سایت دراپینو از چند بخش تشکیل شده که بخش اول و مهم ماجرا قسمتی هست که بیت کوین رایگان اهدا می کنه ؛ با مراجعه به قسمت ثبت نام و با وارد کردن شماره ی تماس و شماره ی کارت بانکی میتونید ایردراپ رایگان دریافت کنید.

بخش دوم و جالب دراپینو لیست باشگاه مشتریان هست داخل باشگاه مشتریان این پلتفرم انواع فروشگاه های بزرگ مثل افق کوروش ، گندم وجود داره یا حتی رستوران ها ، قنادی ها ، بوتیک های لباس فروشی مواردی هستن که جز باشگاه مشتریان دراپینو می باشند.

 کسب بیت کوین رایگان با گوشی

بخش سوم دراپینو به مقالات و آموزش های خواندنی پرداخته با مراجعه به این بخش میتونید هم از آموزش های استفاده از انواع ایردراپ ها استفاده کنید و هم با جهان ارزدیجیتال آشنا بشید.

حتما بخوانید : دریافت ایاس رایگان

مسیر دراپینو به این شکل هست که با خرید کردن از بوتیک ها ، فروشگاه ها ، قنادی ها و رستوران هایی که در لیست باشگاه مشتریان دراپینو هست درصدی از اون مبلغ خریدتون به حساب کاربری شما در دراپینو برمیگرده و شما هر رمزارزی رو که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید و از ایردراپ رایگان لذت ببرید.

ECOS وبسایت 

ECOS وبسایت 

ECOS پلتفرم سرمایه گذاری برای ارزدیجیتال هست این پلتفرم 5 بخش اصلی داره :    

    1. استخراج ابری
    2. مزرعه ی معدن
    3. کیف پول و صرافی های ارزدیجیتال
    4. سبد سرمایه گذاری 
    5. NFT 

این بخش ها هر کدوم برای استفاده و سرمایه گذاری روی ارزدیجیتال میتونه مسیر جذابی باشه اما دریافت بیت کوین رایگان با استخراج ابری در این پلتفرم بدون نیاز به دستگاه حاصی و فقط به یک گوشی همراه نیاز داره.

در استخراج ابری داخل این پلتفرم یک قراردادی بین شما و ECOS بسته میشه که در این قرارداد میزان اجاره ی قدرت هش هست .

حتما بخوانید : دریافت پالیگان رایگان

CryptoTab Browser 

CryptoTab Browser 

کریپتو تب یک افزونه ی گوگل هست که کاربران با گوشی همراه خودشون و از طریق وب گردی میتونن بیت کوین رایگان استخراج انجام بدن ، کریپتو تب یک شرکت هرمی هست محصول هرمی این شرکت هم کریپتو و استخراج آن هست.

بااینکه این کریپتوتب یک شرکت هرمی هست اما بین بعضی از افراد محبوبیت خودشو داره بخاطراینکه با وب گردی و با یک گوشی میشه بیت کوین استخراج کرد اما باید مراقب باشید و زود به این نوع شرکت ها اعتماد نکنیم.

حتما بخوانید : دریافت فانتوم رایگان

اپلیکیشن Electroneum

اپلیکیشن Electroneum

اعضای الکترونیوم با استفاده از اپلیکیشن و دانلود آن استخراج بیت کوینُ آسون کردن ، یکی از ویژگی های خوب این برنامه که ایردراپ رایگان هم به اعضا اعدا میکنه این هست که هرکسی که 5 نفر از افراد دیگرو به این اپلیکیشن دعوت بکنه وارد مسابقه با جایزه ی 5 هزار ETN میشه .

یکی دیگه از راه های دریافت بیت کوین رایگان از این برنامه استخراج هست ؛ الکترونیوم به پردازنده ی موبایل شما اجازه میده که در استخراج شبیه ساز شده شرکت کنید و بیت کوین رایکان دریافت کنید .

پلتفرم StormGain 

پلتفرم StormGain 

استورم گین یک پلتفرم معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال هست ؛ این پلتفرم ارائه دهنده ی معاملات اهرمی در بازار فیوچرز و بازار سهام هست ؛ در پلتفرم استورم گین روش های متنوعی برای دریافت ایردراپ رایگان وجود داره که به مواردی از اونها می پردازیم :

    1. افیلیت یا بازاریابی اینترنتی روشی هست که کاربران این پلتفرم میتونن با دعوت دوستان و آشنایان پاداش بگیرن.
    2. ریفرال روش دیگه ای هست برای زمانی که شما یک شخص مستقیما دعوت میکنید میتونید از لینک ریفرال برای اونها دعوت نامه بفرستید و درصدی از کارمزد معاملات اونها به شما تعلق میگیره.
    3. ماینینگ یا استخراج بیت کوین روش دیگه ای هست که علاقه مندان به دریافت بیت کوین رایگان بهش می پردازن 

درتمام روش های به دست اوردن بیت کوین رایگان در استورم گین که شرح دادیم با استفاده از گوشی همراه و در هر مکانی که باشید میتونید بیت کوین رایگان بدست بیارید.

حتما بخوانید : دریافت آوه رایگان

بازی کردن با گوشی راهی برای دریافت بیت کوین رایگان

بازی کردن یکی از راه های بامزه و جذاب برای بدست اوردن بیت کوین رایگان با گوشی هست در این قسمت با بازی هایی که میشه بیت کوین رایگان با سیستم عامل ios دریافت کرد معرفی میکنیم :

بازی کردن با گوشی راهی برای دریافت بیت کوین رایگان

Bitcoin Alien Run

این بازی ، بازی سرگرم کننده هست که علاوه بر اینکه بازی میکنید با گذر از هرمرحله بیت کوین رایگان میگیرید.

Bitcoin Free

در این بازی با وارد کردن آدرس کیف پول خودتون و با زدن چند دکمه میتونید بیت کوین رایگان دریافت کنید.

BlockChain Game

در این بازی با مقدار بلوکی که جمع آوری میکنیم میتونیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم .

Abundance

در این برنامه با خواندن جملاتی که از طرف اپلیکیشن ارسال میشود بیت کوین رایگان میتوانیم بگیریم .

Bitcoin Aliens

Bitcoin Aliens

این بازی یک بازیِ جنگی است که می توانید بیگانگان را از بین ببرید و بعد بیت کوین رایگان دریافت کنید .

بازی ها و برنامه هایی که برای سیستم اندروید هستند در ادامه معرفی می کنیم :

برنامه استخراج اندروید Crypto

این برنامه مخصوص اندروید و استخراج بیت کوین هست با ثبت نام در این برنامه از قسمت منو استخراج و تعداد هسته های پردازندهُ انتخاب کنید این برنامه دارای 8 و 4 پردازنده هست که می توانید هرکدوم انتخاب کنید و بیت کوین استخراج کنید . 

برنامه استخراج NeoNeonMiner برای اتدروید

NeonNeon Miner برنامه ی مختص اندروید و برای موبایل می باشد ، در بین لیست ارزهای پشتیبانی شده تنها نام ارزهای بیت کوین ، لایت کوین ، Feathercoin ، Vertcoin به چشم میخوره .

سِیو مای بیت کوین (Save My Bitcoin)

در این بازی عده ای به دنبال شما هستن تا بیت کوین های شما بدوزدن شما باید از دست اونها فرار کنید تا بیت کوین رایگان بگیرید . 

بیت کوین بیلیونر (Bitcoin Billionaire)

در این بازی شما به عنوان بازیکن ، بیت کوین رایگان دریافت می کنید ، همینطور از تماشای تبلیغات این برنامه می تونید بیت کوین رایگان دریافت کنید .

بیت دریپ (Bitdrip)

این برنامه به این شکل هست که هر چقدر زمان بیشتری داخل این برنامه صرف کنید شانس دریافت بیت کوین رایگان برای شما بیشتر میشه .

استخراج یا بازی ؛ کدام یک روش بهتری برای دریافت بیت کوین است؟

استخراج یا بازی ؛ کدام یک روش بهتری برای دریافت بیت کوین است؟

استخراج بیت کوین با گوشی همراه بخاطر تجهیزات قدرتمندی که نداره کار سختی هست و برای این کار باید 24 ساعته موبایل خودتونُ روشن نگه دارید ؛ همین موضوع باعث آسیب جدی به تلفن همراه شما میشه ؛ اما در بازی کردن داخل موبایل درقبال دریافت بیت کوین رایگان میتونه مسیر جذاب و سرگرم کننده ای باشه مخصوصا برای افرادی که به بازی کردن علاقمند هستن .

علاوه بر بازی و استخراج استفاده از پلتفرم دراپینو که از آسون ترین روش ها برای دریافت بیت کوین رایگان هست فرصت خوبی برای کسانی که به دنبال رمزارزها هستند می باشد ؛ فقط با خرید کردن از لیست باشگاه مشتریان دراپینو درصدی از مبلغ خریدُ به رمزارز دلخواه خودتون در پلتفرم دراپینو تبدیل می کنید.

سخن آخر

دریافت بیت کوین رایگان با گوشی یکی از صدها هزار روشی هست که میشه باهاش درامد دلاری رایگان داشت در این مقاله سعی شد انواع اپلیکشن ها مختص سیستم عامل های متفاوت و همینطور انواع سایت ها و پلتفرم های برتر معرفی بشه . 

در ادامه با پلتفرم دراپینو آشنا شدیم که مسیر دریافت بیت کوین رایگانُ برای علاقمندان آسون کرده و فقط با خرید کردن از یکسری فروشگاه های مطرح می تونیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم .

برای استفاده از هرکدوم از این موارد بالا باید آگاهانه و به دور از طمع تصمیم بگیرید ؛ ایردراپ رایگان با تلفن همراه قطعا روشی آسون و دردسترس هست اما مشکلات خودش هم قطعا داره.

 سوالات متداول

آیا دریافت بیت کوین رایگان با گوشی امکان پذیر هست ؟

بله ؛ با استفاده از گوشی همراه و یکسری اپلیکیشن ها میتوانیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم

آیا دراپینو بیت کوین رایگان میده ؟

بله ؛ در دراپینو با ثبت شماره تماس و شماره کارت بانکی و خرید از لیست باشگاه مشتریان این پلتفرم میتوانیم بیت کوین رایگان دریافت کنیم .

آیا با تلفن همراه میتوان استخراج بیت کوین کرد ؟

بله ؛ اما ضررهای زیادی برای گوشی شما به همراه خواهد داشت

آیا با بازی در بستر وب می توان بیت کوین رایگان دریافت کرد ؟

بله سایت هایی هستن که بازی هایی برپایه ی دریافت ارزدیجیتال رایگان طراحی کردن میتوانیم با بازی کردن در این سایت ها به راحتی بیت کوین رایگان دریافت کنیم

آیا دراپینو فقط بیت کوین به افراد اهدا می کنه ؟

خیر ؛ در دراپینو میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید.

9 دیدگاه ها

  • چجوری میشه گوشی رایگان با بازی به دست آورد؟!!
    من شنیدم که با انجام دادن بعضی بازیا میشه گوشی رایگان گرفت

    • سلام وقتت بخیر محمد جان

      یک سری بازی ها وجود دارن که میشه با انجامش درآمد دلاری کسب کرد که توی بلاگ زیر بهش اشاره کردیم، احتمالا بشه با درآمد دلاری کسب شده از این طریق بشه گوشی هم گرفت، اما یهراه حال ساده تر هم برای درآمد دلاری وجود دراه و اون هم ثبت نام توی دراپینو هستش

      اگه بخوام ساده توضیح بدم بهت اینطوریه که بعد از ثبت نام توی دراپینو در ازای تمامی خرید های روزمره خودت میتونی بیت کوین رایگان به دست بیاری
      https://www.dropino.ir/blog/free-bitcoin

  • درباره کسب درامد روزانه رایگان هم میشه یه توضیحی بدین؟!!

    چجوری متونیم توی ایران کوین رایگان بدست بیاریم اصلا

    • سلام کیانوش عزیز

      درخصوص کسب درامد روزانه رایگان باید اینطوری بگم که تقریبا غیرممکنه که بشه به صورت رایگان کسب درآمد داشت ولی تو میتونی به کمک دراپینو درازای خرید های روزمره خودت بخشی از مبلغ خریدت رو به صورت بیت کوین کسب کنی و هرروز بیت کوین رایگان به دست بیاری

      موفق باشی

  • من میخواستم راجب کسب درآمد بیت کوین رایگان چند تا سوال بپرسم ولی نمیدونم کسی بلد باشه یا نه…

  • سلام ، خوبی شما ؟! ببخشید گیرم ارز بیت کوین دریافت کردیم بعد چگونه اون رو تبدیل به پول تومان ایران کنیم ؟! ممنون ومرسی گلم

    • سلم وقتتون بخیر

      شما میتونین دارایی خودتون رو از بخش حساب کاربری نقد کنین و بین 24 الی 48 ساعت بعد به حساب بانکی معرفی شده واریز خواهد شد

      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *