دریافت پولکادات رایگان (تضمینی + آپدیت 2024)

همین الان ثبت نام کن و هر روز پولکادات رایگان به دست بیار!
برای دریافت پولکادات رایگان همین الان ثبت نام کن!

 

با بالا رفتن قیمت ها و پایین آمدن سطح رفاه و خرید مردم افراد به دنبال منابع درآمدی دلاری هستن ،  روش های درآمد دلاری هم زیاد هست ؛ یکی از این روش ها دریافت ارزدیجیتال هست که سرمایه گذاری ، خرید و فروش یک ارز میتونه راه هایی برای بدست آوردن ارزهای دیحیتال باشه .

 

اکثر افرادی که به دنبال ارزهای دیجیتال هستن سرمایه ای ندارن و نمیدونن باید از کجا شروع کنن ، ما داخل این مقاله قراره مسیر بدست آوردن ارزدیجیتال رایگان و بدون نیاز به هیچ سرمایه ای رو به شما آموزش بدیم این مقاله و معرفی روش های بدست آوردن ارزهای دیجتال رایگان چراغ راهی برای افرادی هست که به دنبال درآمد دلاری رایگان هستن .

جهان ارزدیجیتال تشکیل شده از ارز ها و بلوک هایی هست که این ارزهای دیجتالُ به هم متصل میکنه ؛ رمزارز پولکادات هم یکی از این رمزارزهای این دنیای شگفت انگیز هست که نسل جدیدی از شبکه های زنجیره ایُ ارائه میده .

رمز ارز پولکادات مثل هر رمزارزی دچار نوسان قیمتی میشه اما در حال حاضر ارزش هرواحد اون 4 دلار آمریکا هست ، پولکادات با نماد DOT که رتبه ی 16 بین رمزارزهارو به خودش اختصاص داده .

 

 

 

روش های دریافت پولکادات رایگان

 

روش های دریافت پولکادات رایگان

دریافت پولکادات رایگان یا هر رمزارز دیگه ای داخل بازار ارزهای دیجیتال رایج هست و افراد به راحتی میتونن بدون سرمایه ای ارزدیجیتال رایگان دریافت کنن :

 

دریافت پولکادات رایگان بوسیله ی کش بک

یکی از روش های متداول برای دریافت ارزدیجیتال رایگان کش بک ها هستن ، کش بک ها خدمتی هست که بوسیله ی اون افراد با خرید از فروشگاه هایی معین بخشی از مبلغ پرداختی به مشتری بازپرداخت میشه ، سایت ها و پلتفرم هایی هستن که این خدماتُ به افراد ارائه میدن .

برای استفاده از این کش بک ها یا به اصطلاح پاداش خرید باید داخل این پلتفرم های مخصوص خدمات کش بک ثبت نام کنید و بعد از ثبت نام با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد این پلتفرم ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید .

داخل کشور های مختلف این کش بک به شکل های مختلفی به مردم ارائه میشه و داخل ایران هم پلتفرم هایی هستن که این کش بک هارو برای افراد ارائه میدن که البته مدل های پاداش های خرید برای هر پلتفرمی متفاوته اما داخل این مقاله قراره پلتفرمی به شما معرفی بشه که پاداشش به شکل رمزارز رایگان هست .

 

دراپینو وب سایتی معتبر برای دریافت رمزارز رایگان

 

دراپینو وب سایتی معتبر برای دریافت رمزارز رایگان

تا به اینجا با کش بک ها و کارایی اونها آشنا شدیم حالا زمان معرفی یکی از بهترین ها سایت های ایرانی و معتبرِ حوزه ی کش بک های رمزارزی هست ؛ دراپینو پلتفرمی که به کاربران ایرانی خدمات پاداش خرید به شکل رمزارز رایگانُ ارائه میده .

 

روش دریافت پولکادات رایگان از دراپینو

دریافت رمزارز رایگان از دراپینو خیلی ساده هست ؛ برای ثبت نام داخل وب سایت دراپینو با وارد کردن شماره ی تماس و کارت بانکی که خرید های روزمرتونُ انجام میدید به راحتی عضو دراپینو میشید .

بعد از ثبت اطلاعاتتون شما میتونید از فروشگاه هایی که در باشگاه مشتریان دراپینو هست خرید کنید و پولکادات رایگان یا هر رمزارز دیگه ای دریافت کنید .

 

فروشگاه هایی که عضو خانواده دراپینو هستن 

با مراجعه به سایت دراپینو و رفتن به قسمت مشتریان ؛ لیست تمام فروشگاه هایی که طرف قرارداد دراپینو هستنُ میتونید مشاهده کنید ؛ برای بدست آوردن پولکادات رایگان و یا هر رمزارز دیگه ای باید از این فروشگاه ها خرید کنید .

داخل دراپینو تنوع فروشگاه های زیادی هست ؛ برای مثال فروشگاه زنجیره ای افق کوروش و یا گندم در دسترس ترین فروشگاه ها برای خرید روزمره هستن شما با مراجعه بهشون به راحتی پاداش رمزارزی از دراپینو میگیرید .

یا حتی میتونید با خرید از رستوران و کافه ، قنادی ، بوتیک های لباس ، مغازه های آبمیوه و بستنی و حتی آرایشی بهداشتی که عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن به راحتی رمزارز رایگان دریافت کنید .

دراپینو دارای 10 هزار فروشگاه هست که هم داخل تهران و هم شهرستان ها وجود دارن یعنی هم افرادی که شهرهای دیگه ی ایران زندگی می کنن و هم تهرانی هم به راحتی پاداش خرید ارزدیجیتال رایگان دریافت می کنن .

برای پیدا کردن نزدیک ترین فروشگاه ها به محل زندگیتون میتونید از GPS که داخل خود وب سایت دراپینو هست به راحتی استفاده کنید .

 

میزان رمزارز دریافتی از دراپینو

 

میزان رمزارز دریافتی از دراپینو

میزان رمزارز دریافتی برای هر فروشگاه متفاوت هست بستگی به قراردادی داره که با خود پلتفرم دراپینو دارن اما یک چیز کلی این هست که میزان رمزارزی که شما دریافت می کنید رابطه ی مستقیمی با میزان خرید شما از اون فروشگاه داره .

با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو شما میتونید از 1% تا 20 % رمزارز رایگان دریافت کنید ؛ برای دیدن مقدار دریافتی رمزارز از هر فروشگاه میتونید به سایت دراپینو ، قسمت مشتریان برید و کنار هر فروشگاهی میزان رمزارز دریافتی نوشته شده .

 

برداشت رمزارز رایگان دریافتی از دراپینو

 

برداشت رمزارز رایگان دریافتی از دراپینو

بعد از دریافت پاداش رمزارزیتون نوبت به برداشت و لذتِ استفاده از درآمد دلاری رایگانتون میرسه ، مراحلش خیلی آسونه و خود اعضای دراپینو این پاداشُ به حساب بانکی شما میریزن .

البته داخل دراپینو فعلا واریز به صورت ریالی هست و امکان انتقال خود ارزدیجیتال ندارید .

یکی از ویژگی های خوب دراپینو این هست که شما بعد از ثبت نام داخل این سایت میتونید هررمزارزیُ که دوست داشته باشید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون رمزارز تبدیل بشه .

 

مجله ی دراپینو فرصتی برای آشنایی با دنیای ارزدیجیتال

داخل وب سایت دراپینو بخشی جذاب و مفید برای علاقمندان به دنیای رمزارز ها و آشنایی اونها با خدمات پاداش خرید ، انواع رمزارزها ، روش های دریافت رایگان رمزارزها و همینطور معرفی سایت ها و بازی های مربوط به ارزدیجیتال هست .

با خواندن مقالات مجله ی دراپینو هیچ ابهامی برای شما در خصوص انواع روش های دریافت رمزارز رایگان و داشتن درآمد دلاری رایگان باقی نمیمونه و شما به راحتی میتونید شروع به فعالیت داخل این حوزه کنید .

 

وب سایت های برتر دریافت ایردارپ پولکادات رایگان

 

وب سایت های برتر دریافت ایردارپ پولکادات رایگان

ایردراپ به معنی ارسال رمزارزهای رایگان از طرف به وجود آورندگان اون رمزارز یا وب سایت و پلتفرم هست البته میشه گفت یک نوع استراتژی بازاریابی هم هست ؛ شما با عضویت داخل پلتفرم هایی که ایردارپ رایگان به شما اهدا میکنن به راحتی رمزارز رایگان دریافت می کنید .

Polkadot یک پلتفرمی هست که جامعه ای از سفیرانُ داره که به رشد و توسعه ی اون پلتفرم کمک می کنن ؛ شما با عضویت داخل این پلتفرم و عضو شدن به عنوان سفیر میتونید به راحتی ایردراپ رایگان پولکادات بگیرید .

یکی دیگه از وب سایت های دریافت ایردارپ ؛ سایت COIN AIRDROPهست که سایتی اختصاصی برای دریافت ایردراپ هست شما با مراجعه به این سایت و عضویت داخلش و بعد با مراجعه به قسمت ایردارپ میونید لیست تمام ایردراپ هایی که قراره منتشر بشه رو ببنید خوشبختانه این وب سایت چندین بار ایردراپ رمزارز داتُ منتشر کرده .

 

سایت های فاست روشی دیگر برای دریافت پولکادات رایگان

 

سایت های فاست روشی دیگر برای دریافت پولکادات رایگان

فاست داخل لغت به معنی چکه کردن آب هست و داخل دنیای ارزدجیتال به سایت های تبلیغاتی گفته میشه که با مشاهده ی ویدئوی تبلیغاتی ، کلیک روی بنر های تبلیغات ، بازی کردن و یا شرکت داخل نظر سنجی ها میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید .

مقدار پرداختی ارزدیجیتال داخل این پلتفرم ها خیلی ناچیز هست و شما باید موقع انتخاب استفاده از یک سایت فاست با آگاهی کامل و تحقیقات پیش برید چون بعضی از این سایت های فاست ممکنه کلاهبرداری باشه . یکی از این سایت ها ؛ وب سایت Cointiply هست شما میتونید داخل این سایت با تماشای ویدئوهای تبلیغاتی ، کلیک روی تبلیغات و حتی شرکت داخل نظرسنجی ها ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید .

Moon Bitcoin یکی دیگه از سایت های فاستی هست که با فعالیت داخلش میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید .

حتما بخوانید : دریافت بیت کوین رایگان

 

مزایای دریافت رمزارز دات

 

ساختار رمزارز پولکادات مثل پول ارتباطی بین تمام زنجیره ها هست که هیچ تداخلی داخل ساختارش نیست و از نظر امنیتی خیلی مطمئن هست ، رمزارز پولکادات بخاطر غیرمتمرکز بودنش شفافیت خوبی داره و هر فعالیتی که میکنه برای خریداران ، سرمایه گذاران و دریافت کنندگان این رمزارز واضح هست .

 

سخن آخر

بازار مالی ارزهای دیجیتال فرصتی خوب در اختیار علاقمندان به درآمد دلاری رایگان قرار داده و افراد با روش های زیادی میتونن رمزارز رایگان دریافت کنن ، یکی از این روش ها پاداش خرید به مشتری هست ، به این صورت که مشتری با خرید از فروشگاه های معینی که یک پلتفرم خاص مشخص کرده به راحتی درصدی از مبلغ پرداختی مشتری به خودش به شکل رمزارز برگردونده میشه .

 

این پلتفرم خاص و معتبرِ ایرانی که داخل این مقاله معرفی کردیم ، پلتغرم دراپینو بود شما با ثبت نام داخل این پلتفرم و خرید از فروشگاه های زنجیره ای مثل افق کوروش میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید .

داخل این مقاله به معرفی رمزارز دات و روش های متنوع و معتبر دریافتش به شکل رایگان صحبت کردیم داشتن درآمد دلاری رایگان به شکل درست و معتبر میتونه به شما برای داشتن درآمد بهتر کمک کنه.

منابع : Freecryptorewards – Btcadv

 

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *