دریافت ایردراپ آراگون رایگان | تست شده و تضمینی

همین الان ثبت نام کن و هر روز آراگون رایگان به دست بیار!
برای دریافت آراگون رایگان همین الان ثبت نام کن!

دریافت ارزدیجیتال رایگان و بدون هیچ سرمایه‌ای در ایران اتفاق افتاد!  چند سالی که رمزارزها راه خودشونو به درآمدهای مردم پیدا کردن خیلی محبوب شدن و افراد برای درآمد اصلی یا درآمد دوم خود به خرید و فروش یا دریافت ارزدیجیتال می‌پردازن. گرانی، تورم، پایین اومدن قدرت خرید همه اینها مواردیه که هممون تجربه‌اش کردیم و دیگه نوبت به شروع یه درآمد جدی و پرسود دلاری اون هم رایگان هست.

با بدست آوردن رمزارزهای رایگان بدون هیچ دردسری و به راحتی میتونید درآمدی جدید و پرسود برای خودتون رقم بزنید و از محدودیت، فرصت بسازید. برای اینکه این فرصت طلایی و بینظیر رو از دست ندید باید اقدام به خرید خوراکی برای خونتون کنید.

 آراگون (Aragon)

تعجب برانگیزه که بگیم یعنی فقط با خرید خوراکی میشه ارزدیجیتال رایگان دریافت کرد؟! بله کاملا درسته، دراین مطلب از دراپینو به توضیح و معرفی رمزارز آراگون و شیوه دریافت رایگان آن در ایران می‌پردازیم. تا پایان همراه دراپینو باشید.

معرفی ارز دیجیتال آراگون (Aragon)

رمزارز آراگون داخل بازار ارزهای دیجیتال، رتبه جهانی 177 را داره و نام اختصاری اون ANT هست. این رمزارز قدرتمند که روی شبکه اتریوم هست ویژگی‌هایی زیادی مثل کم بودن کارمزدی که داخل معاملات داره و هیمنطور شبکه آراگون از آنجایی که بر بستر بلاکچین اتریوم مستقر است، امنیت اون توسط شبکه اتریوم تامین می‌شه.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

معرفی ارز دیجیتال آراگون (Aragon)

آراگون در نظر داره یه سیستم فراگیر ایجاد کنه تا امور مهمی مثل حسابداری شرکت‌های قدرتمند به راحتی توسط این نرم‌افزار انجام بشه و یا حتی این امکان به وجود بیاد که در یه کشور، انتخابات مهم به این طریق برگزار شود. این رمزارز چشم‌انداز بسیار ارزشمندی برای آینده داره داشتن آراگون برای همه افراد چه در زمان حال و چه آینده یک برد به حساب میاد.

دریافت ایردراپ آراگون (Aragon) رایگان از طریق پاداش خرید

دریافت آرگون ANT رایگان با خرید خوراکی، لباس، رستوران رفتن، قنادی و هر خرید دیگه ممکن هست. پاداش خرید، برگردوندن پول نقدی هست که وقتی ما از یه فروشگاه و یا کسب و کاری خرید انجام دادیم و این فروشگاه به عنوان اینکه ما از اون خریدی انجام  درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردیم به صورت پاداش به برمیگردونه.

دریافت آراگون (Aragon) رایگان از طریق پاداش خرید

این پاداش خرید یا برگشت پول نقدی شکل‌های مختلفی داره و دراینجا ما قصد داریم از پاداش خرید رمزارزی صحبت کنیم. پاداشی که شما در ازای خرید از یکسری فروشگاه رمزارز رایگان دریافت می‌کنید. نحوه دریافتش هم به این شکل هست که داخل وبسایتی که این خدمات رو عرضه می‌کنه باید اول ثبت نام کنید و بعد لیست فروشگاه های طرف قراردادش ببینید تا خریداتونو انجام بدید و پاداش رمرزارزی دریافت کنید.

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

داخل ایران هم این سیستم پاداش‌دهی نوین و جذاب وجود داره و پلتفرمی هست که به شما فقط با خریدکردن رمزارز رایگان اهدا می‌کنه. وبسایت دراپینو که اهداکننده ارزدیجیتال رایگان به کاربران خودش هست، درآمددلاری رایگان رو داخل ایران ممکن کرد.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو پلتفرمی مطمئن و کاربردی هست و شما با ثبت نام داخل وبسایت دراپینو و خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید. دراپینو نماد اعتماد داره و پشتیبانی آنلاین و آفلاین داخل وبسایتش وجود داره تا اگه کاربرها به مشکلی برخورد کردن سریع پیگیری کنه. دراپینو فعالیت خودش رو با فروشگاه‌های زنجیره‌ای و به صورت رسمی آغاز کرده.

روش دریافت آراگون (Aragon) رایگان از دراپینو

برای دریافت آراگون ANT رایگان از دراپینو باید اول داخل وبسایت رسمی دراپینو ثبت نام کنید. برای ثبت نام هم باید شماره تماس و شماره کارت بانکی که خریدهای روزمره‌تون رو انجام میدید، وارد کنید. همین! تبریک میگیم شما عضو خانواده دراپینو شدید.

روش دریافت آراگون (Aragon) رایگان از دراپینو

بعد از ثبت نام باید از طریق خود وبسایت لیست فروشگاه‌های دراپینو رو ببینید و از هر کدوم که مورد نیازتون بود برید و خرید کنید تا بعد از خرید درصدی از مبلغی که بابتش پرداخت کردید داخل حساب کاربری شما در دراپینو به رمزارز رایگان تبدیل بشه.

راستی اگه علاقمند به ارزهای‌دیجیتال و کاوش‌گری برای آشنایی بااین دنیای جدید هستید دراپینو این فرصت رو داخل وبسایتش قرارداده و مقالات خواندنی و جذابی درمورد انواع رمزارزها و نحوه دریافت رایگان اونها بارگذاری کرده.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

دراپینو با فروشگاه‌های زتجیره‌ای بزرگ مثل افق‌کوروش، گندم، سورنا و هایپرفمیلی‌ها قرارداد داره شما با انجام خرید روزمره از این فروشگاه‌ها رمزارز رایگان دریافت کنید. 10 هزار بیزنس دیگه هم هستن که با دراپینو قرارداد داره مثل رستوران و کافه، قنادی، گلفروشی، الکترونیکی‌ها و حتی جیگرکی‌ها هم طرف قرارداد دراپینو هستن. یعنی شما با خوردن یه سیخ جیگر به راحتی رمزارز رایگان دریافت کن. برای دیدن لیست کاملی از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو همین حالا به وبسایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان لیست کامل فروشگاه‌ها رو ببینید.

خوشبختانه خدمات جذاب دراپینو به شهرستان‌ها هم رسیده داخل شهرهای دیگه اگه زندگی میکنید و یا مسافرت میرید با هرخرید پاداش رمزارزی بگیرید. برای پیداکردن نزدیک ترین فروشگاه طرف قرارداد دراپینو میتونید از GPS که داخل وبسایت وجود داره استفاده کنید تا سریع‌تر محل خرید و دریافت ارزدیجیتال رایگانتونو پیدا کنید.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

میزان پاداش رمزارزی که از دراپینو دریافت می‌کنید ارتباط مستقیمی با میزان خرید شما از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو داره و همینطور به نوع قرارداد دراپینو با اون فروشگاه هم بستگی داره. اما دراپینو از 1% تا 20% به کاربران خودش رمزارز رایگان اهدا می‌کنه.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

برای دیدن میزان درصد دریافتی پاداش از جانب هر فروشگاه به وبسایت دراپینو، قسمت مشتریان برید، کنار هر فروشگاهی میزان رمزارز که دریافت می‌کنید نوشته شده و به این شکل شما برای انتخاب فروشگاه میتونید تصمیم بگیرید. راستی داخل دراپینو شما میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید موقع ثبت نام انتخاب کنید تا پاداش شما به اون رمزارز تبدیل بشه.

برداشت آراگون (Aragon)  رایگان از درایپنو

بعداز خرید و دریافت پاداش رمزارزی زمان استفاده از این پاداش‌های جذاب رسیده. شما برای برداشت پاداشتون باید به حساب کاربریتون داخل دراپینو برید و درخواست واریز رو ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن اعضای دراپینو با قیمت همون روز رمزارز پاداش شمارو براتون داخل حساب بانکیتون واریز می‌کنن.

برداشت آراگون (Aragon)  رایگان از درایپنو

درضمن درحال حاضر تمامی واریز و برداشت‌ها داخل دراپینو به شکل ریالی هست و امکان انتقال خود ارزدیجیتال فعلا وجود نداره. اگه درمراحل واریز و برداشت به مشکلی برخوردید پشنیبانان آنلاین وبسایت دراپینو به راحتی و زود مشکل شمارو حل می‌کنن.

کلام آخر

آراگون ANT یه رمزارز قدرتمندی هست که داخل دنیای ارزهای دیجیتال اعتبار و رتبه خوبی داره. داشتن این رمزارز برای آینده و یا استفاده اون درزمان حال بسیار پرسود و مفید برای شما هست. دراین مطلب شما با پلتفرم دراپینو آشنا شدید و متوجه شدید که این پلتفرم داخل ایران به صورت رسمی رمزارز رایگان به کاربرانش اهدا می‌کنه و آراگون جزو رمزارزهای اهدایی دارپینو هست.

نحوه دریافت رمزارز رایگان هم از دراپینو به این شکل هست که شما با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو پاداش رمزارزی دریافت می‌کنید و پله‌های پیشرفت مالی خودتون رو با بوجود آوردن درآمد دلاری رایگان می‌سازید. همین حالا اقدام کنید.

سوالات متداول آراگون رایگان

چرا دراپینو از ما شماره کارت بانکی میخواد؟

سیستم واریز پاداش داخل دراپینو کاملا الکترونیکی هست و هیچکس هیچ دخالتی نداره و برای اینکه پاداش شما به حساب کاربریتون واریز بشه و یا شما بتونید رمزارز رو به ریال تبدیل و دریافت کنید. پلتفرم دراپینو نیاز به شماره کارت بانکی شما داره.

آیا دراپینو فقط رمزارز آراگون  ANT اهد می‌کنه؟

خیر، داخل دراپینو تنوع رمزارزها زیاده و شما با توجه به درخواستتون میتونید پاداشتون رو به هر ارزدجیتالی که دوست دارید تبدیل کنید.

آیا دراپینو برای هر خرید فقط 1% رمزارز اهدا می‌کنه؟

خیر، داخل دراپینو شما میتویند از 1% تا 20% پاداش رمزارزی برای هر خریدی دریافت کنید. البته این درصدها برای هر فروشگاهی متفاوت هست و بستگی به میزان خرید شما هم داره.

آیا داخل دراپینو فقط یه شماره کارت رو میشه ثبت کرد؟

خیر، شما داخل دراپینو محدودیت در ثبت شماره کارت بانکی ندارید هر تعداد کارت بانکی دارید میتونید داخل دراپینو ثبت کنید.

آیا تمام خدمات دراپینو رایگان هست؟

بله، داخل دراپینو هیچ درگاه پرداختی وجود نداره و تمام خدمات این پلتفرم به شکل رایگان هست.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *