دریافت ایردراپ AVAX آوالانچ رایگان | تست شده و تضمینی

همین الان ثبت نام کن و هر روز آوالانچ رایگان به دست بیار!
برای دریافت آوالانچ رایگان همین الان ثبت نام کن!

در دهه اخیر، دنیای ارزهای دیجیتال شاهد رشد بسیار چشمگیری بوده و مفهوم به دست آوردن واحدهای رمز ارزی به عنوان یک فرصت جذاب، توجه بسیاری از کاربرها رو به خودش جلب کرده. AVAX آوالانچ به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پرقدرت و با تکنولوژی متفاوت در این بین تونسته به عنوان یک ابزار مالی شناخته بشه. به همین خاطره که به دست آوردن AVAX آوالانچ رایگان یک فرصت شگفت انگیز در این حوزه تلقی می‌شه.

در این مطلب قصد داریم یک راهنمای جامع در زمینه کسب این ارز دیجیتال به صورت رایگان رو به شما ارائه بدیم. به این ترتیب راهکارهایی در ادامه معرفی میشن که برای هر کسی که به دنبال شروع یا توسعه مسیر در دنیای ارزهای دیجیتال هست، بسیار مفید و کاربردیه.

 

دریافت AVAX آوالانچ رایگان

آیا شما هم به دنبال فرصت‌های جذاب و نوین برای ورود به دنیای آواکس هستین؟ آیا قصد دارین با مفاهیم اساسی ارز دیجیتال و متداول‌ترین راه‌های به دست آوردن AVAX آوالانچ رایگان آشنا بشین؟ پس این مطلب رو از دست ندین؛ چون در ادامه شما رو راهنمایی می‌کنیم تا اولین قدم خودتون رو در این راه بردارین. همراه ما در دراپینو باشید.

 

کسب ایردراپ AVAX آوالانچ رایگان از طریق دراپینو

وب سایت دراپینو یک رویکرد جذاب و نوین معرفی کرده که طی اون با جلب مشتریان و پاداش دادن به اون‌ها به صورت AVAX آوالانچ رایگان، نقش بسیار مهمی در دنیای ارزهای دیجیتال ایفا می‌کنه. مکانیزم جالب این وب سایت، “پاداش خرید” نام داره و به کاربرها این امکان رو میده تا با خرید از فروشگاه‌هایی که عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن، به صورت اتوماتیک ارز دیجیتال رایگان به عنوان هدیه دریافت کنن.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

کسب AVAX آوالانچ رایگان از طریق دراپینو

در این شیوه نوین، خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با مجموعه دراپینو نه تنها به مشتریان این امکان رو میده تا از تخفیف‌ها و فروش ویژه بهره‌مند بشن بلکه به اون‌ها ارز دیجیتال AVAX یا هر نوع ارز دیگه‌ای به عنوان پاداش، اهدا می‌کنه. این اقدام نه تنها باعث جذب مشتریان بیشتر میشه بلکه استفاده از ارزهای دیجیتال در معاملات عادی و خریدهای روزمره رو هم رواج میده. با این کار، کاربرها فرصتی منحصر به فرد دریافت می‌کنن که به وسیله اون بدون صرف هیچگونه هزینه‌ای و تنها با خریدهای روزمره خودشون وارد جامعه پویای ارز دیجیتال بشن.

 

آموزش ثبت نام در دراپینو

 

آموزش ثبت نام در دراپینو

فرایند ثبت نام در وب سایت دراپینو بسیار ساده و کارآمده. پس نیاز به هیچ مدرک یا مراجعه به جایی ندارین. حتی این کار زمان زیادی هم از شما نمی‌گیره. برای شروع کافیه که به وب سایت رسمی دراپینو مراجعه و اطلاعاتی که در هر مرحله از شما خواسته شده رو به درستی وارد کنین. این اطلاعات شامل شماره تلفن همراه و شماره کارت بانکی میشه که هزینه خریدهای روزانه خودتون رو با استفاده از اون پرداخت می‌کنین. اگر چند تا کارت برای این کار دارین هم جای نگرانی نیست؛ چون دراپینو هیچ محدودیتی از این بابت نداره.

بعد از تکمیل فرایند ثبت نام شما رسماً عضوی از جامعه دراپینو محسوب می‌شین و با هر خرید از فروشگاه‌های همکار می‌تونین درصدی از مبلغ پرداختی خودتون رو به صورت رمز ارز مثل AVAX آوالانچ رایگان در کیف پول دراپینوی خودتون دریافت کنین. این فرایند به صورت مداوم ادامه پیدا می‌کنه و به راحتی از پاداش خریدهایی که کردین، بهره‌مند می‌شین. خوشبختانه خدمات دراپینو کاملاً به صورت رایگان ارائه میشه و در هیچ مرحله‌ای نیاز به پرداخت هزینه ندارین.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

ارز های دراپینو

در مورد ارائه شماره کارت هم بهتره خیالتون راحت باشه؛ چون این اطلاعات امن می‌مونه و فقط برای عملیات هوشمند محاسبه پاداش ضروریه. دراپینو بعد از ذخیره شماره کارت مرتبط با خریدهای کاربر می‌تونه به سادگی و با دقت، پاداش لازم رو محاسبه کنه. با داشتن این اطلاعات امکان مشاهده تراکنش‌های کاربر از فروشگاه‌های همکار برای این پلتفرم هوشمند تسهیل می‌شه. پس اگر تا به حال در این وب سایت ثبت نام نکردین، کافیه چند دقیقه وقت بزارین تا این فرصت فوق العاده برای دریافت هرگونه رمز ارز رایگان مثل AVAX رو تجربه کنین!

 

آشنایی با فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

همونطور که گفتیم، بعد از ثبت نام در دراپینو باید حتماً از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این مجموعه خرید داشته باشین تا پاداش به دست بیارین. شناخت این فروشگاه‌ها یک موضوع بسیار مهمه. خوشبختانه لیست کامل تمام اون‌ها در بخش فروشگاه‌ها در وب سایت قرار گرفته. هر محصول یا خدماتی که مد نظر داشته باشین رو می‌تونین در این فهرست پیدا کنین. به این ترتیب با هر تراکنش از هر یک از این مراکز، به سادگی هرچه تمام‌تر AVAX آوالانچ رایگان به دست میارین.

 

آشنایی با فهرست فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

در حال حاضر این مجموعه با فروشگاه‌های معتبری مثل افق کوروش و گندم همکاری داره و حتی با خریدهای روزانه به راحتی می‌تونین ارز دیجیتال رایگان به دست بیارین. این موضوع که حتماً باید فروشگاهی که از اون خرید می‌کنین طرف قرارداد دراپینو باشه، برای شما محدودیت چندانی ایجاد نمی‌کنه. چون این مجموعه با تعداد زیادی از فروشگاه‌های سراسر کشور قرارداد بسته و این امکان رو فراهم کرده تا در محل خودتون دست کم یک یا دو فروشگاه پیدا کنین که با خرید از اون‌ها AVAX آوالانچ رایگان یا هر نوع رمز ارز دیگه‌ای به دست بیارین. حتی در وب سایت دراپینو نقشه‌ای به این موضوع اختصاص داده شده و به شما این امکان رو میده تا از طریق جی پی اس بتونین فروشگاه‌های اطراف خودتون رو پیدا کنین و از خدماتی که ارائه میدن بهره‌مند بشین.

پس با محدودیت مکانی و جغرافیایی در این زمینه مواجه نیستین! حتی هنگام سفر به شهرهای دیگه هم می‌تونین به سرعت با استفاده از مکان یاب، فروشگاه‌های اطرافتون رو که با دراپینو همکاری دارن شناسایی کنین و خریدهاتون رو از اون‌ها انجام بدین تا در ازاش پاداش بگیرین.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

محاسبه مقدار پاداش دریافتی

 

محاسبه مقدار پاداش دریافتی

قراردادهای دراپینو با فروشگاه‌های مختلف جوانب متغیری داره که از جمله اون‌ها باید به درصد بازپرداخت در ازای خرید از هر فروشگاه که به کاربران تعلق می‌گیره، اشاره کرد. این قراردادها به صورت خیلی دقیق و شفاف در وب سایت دراپینو قرار گرفتن و میزان بازپرداخت هر فروشگاه برای کاربرها قابل مشاهده هست. به این ترتیب قبل از اقدام به خرید از فروشگاه‌های عضو دراپینو می‌تونین به لیست مراکز طرف قرارداد با مجموعه مراجعه کنین تا درصد بازپرداخت هر کدوم رو ببینین.

احتمالاً تا الان فهمیدین که مقدار ارز دیجیتال دریافتی طی این روش به درصد تعیین شده در قرارداد فروشگاه و دراپینو و همچنین هزینه‌ای که بابت خرید پرداخت می‌کنین، بستگی داره. پس بهتره که مراکزی رو برای خرید انتخاب کنین که درصد بالاتری داشته باشن تا در نهایت ارز دیجیتال بیشتری به شما پرداخت بشه. در حال حاضر دراپینو با امضای قرارداد با بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور به کاربرها این امکان رو داده تا بازه انتخاب گسترده‌ای داشته باشن.

 

محاسبه مقدار پاداش دریافتی

یکی از ویژگی‌های مهم دراپینو، پشتیبانی از ارزهای دیجیتال مختلفه. با این ویژگی کاربرها می‌تونن انتخاب کنن که با کدوم ارز به اون‌ها مثل AVAX آوالانچ رایگان، بازپرداخت بشه. چنین امکانی به اون‌ها این اختیار رو میده که از سود حاصل از بازپرداخت و همچنین تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال به بهترین شکل ممکن بهره‌مند بشن. پس اگر در این حوزه کمی سررشته داشته باشین، می‌تونین ارزی رو انتخاب کنین که در یک بازه زمانی بیشترین سوددهی رو براتون داشته باشه؛ چون نقد کردن هر نوع رمز ارز مثل AVAX آوالانچ رایگان در دراپینو مطابق با قیمت لحظه‌ای محاسبه می‌شه.

 

نقد کردن ارز دیجیتال دریافتی از دراپینو

 

نقد کردن ارز دیجیتال دریافتی از دراپینو

بعد از به دست آوردن مقداری ارز در کیف پول دراپینویی خودتون می‌تونین اون‌ها رو به سادگی نقد کنین. فرایند نقد کردن ارزهای دیجیتال در دراپینو بسیار ساده و کاربرپسنده. در حقیقت خود مجموعه این کار رو برای کاربرها انجام میده و مبلغ معادل رو به حسابشون واریز می‌کنه. البته این مجموعه فعلاً امکان جابجایی ارزهای دیجیتال رو نداره اما هر زمان که کاربران تمایل داشته باشن، می‌تونن مبالغی که کسب کردن رو طبق قیمت لحظه‌ای جهانی دریافت کننن تا به حساب بانکیشون واریز بشه.

 

سخن پایانی

همونطور که می‌دونین در سال‌های اخیر، جذابیت دنیای ارزهای دیجیتال به ویژه AVAX یا آوالانچ به عنوان یک ابزار مالی پرقدرت به مراتب افزایش پیدا کرده. در این زمینه، امکان کسب AVAX آوالانچ رایگان یک فرصت شگفت انگیز و سودده محسوب میشه.

به وسیله وب‌سایت دراپینو در ایرانه که کاملا معتبر و قانونیه. این وب‌سایت با ارائه مکانیزم “پاداش خرید”، امکان دریافت AVAX آوالانچ رایگان رو برای کاربران خودش فراهم می‌کنه. با خرید از فروشگاه‌های عضو دراپینو، کاربرها به صورت اتوماتیک، ارز دیجیتال رایگان به عنوان پاداش دریافت می‌کنن. این رویکرد نه تنها مشتریان زیادی رو جذب می‌کنه، بلکه استفاده از ارزهای دیجیتال در خریدهای روزمره رو هم رواج میده.

 

سوالات متداول آوالانچ رایگان

AVAX آوالانچ چه جایگاهی در دنیای ارزهای دیجیتال داره؟ 

ارز AVAX آوالانچ به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال پرقدرت و با تکنولوژی متفاوت شناخته شده و نه تنها به عنوان ابزار مالی بلکه به عنوان فرصتی جذاب برای به دست آوردن رایگان این ارز مطرح میشه.

چطور میشه از دراپینو، AVAX آوالانچ رایگان به دست اورد؟

با استفاده از مکانیزم “پاداش خرید” و خرید از فروشگاه‌هایی که عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن، می‌تونین از خدمات بازپرداخت بخشی از مبلغ خرید در قالب ارز دیجیتال بهره‌مند بشین.

مکانیزم پاداش خرید چطور کار می‌کنه؟ 

به کمک این روش با هر خرید از فروشگاه‌های همکار، پاداشی در قالب ارز دیجیتال AVAX به عنوان هدیه به کاربران ارائه میشه.

 

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *