دریافت ایردراپ BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان در ایران | تست شده!

همین الان ثبت نام کن و هر روز بیسیک اتنشن توکن رایگان به دست بیار!
برای دریافت بیسیک اتنشن توکن رایگان همین الان ثبت نام کن!

فقط کافیه چند لحظه به رشد کلان ارزهای دیجیتال فکر کنین تا متوجه بشین که دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان چطور می‌تونه به درآمدتون کمک کنه. شاید قبلاً که ارزهای دیجیتال ارزش چندانی نداشتن و کسی هم زیاد اون‌ها رو نمی‌شناخت با مبالغ ناچیزی می‌شد مقدار قابل توجهی کریپتو خرید. اما الان با رشد سرسام‌آور قیمتشون، این کار برای بعضی‌ها حتی غیر ممکن به نظر می‌رسه. در ادامه با ما همراه بشین تا این غیر ممکن رو ممکن کنیم.

معرفی ارزدیجیتال BAT بیسیک اتنشن توکن

بیسیک اتنشن توکن یک پلتفرم غیر متمرکز تبلیغاتی دیجیتال که توسط یکی از پیشگامان دنیای وب ایجاد شده در واقع میشه اون رو یک شیوه جدید برای بهبود سودآوری و بهره‌وری تبلیغات دیجیتال با استفاده از رمز ارزها دونست. توکن BAT با این هدف طراحی شده تا ارزش و توجه کاربرها رو به پلتفرم‌های بازاریابی وارد کنه.

معرفی ارزدیجیتال BAT بیسیک اتنشن توکن

بیسیک اتنشن توکن عرضه اولیه کوین خودش رو در سال ۲۰۱۷ شروع کرد و تونست سرمایه اولیه‌ای به ارزش بالغ بر ۳۵ میلیون دلار تنها در مدت زمان ۳۰ ثانیه به دست بیاره. از این موضوع میشه فهمید که پتانسیل BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان تا چه حد می‌تونه جذاب و قابل توجه باشه.

بیشتر بخوانیددریافت ارز دیجیتال رایگان

کسب ایردراپ BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان از طریق پاداش خرید

دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان از طریق پاداش خرید

از قدیم تا حالا فروشگاه‌ها برای جذب مشتری از راهکارهای متفاوت و جالبی استفاده می‌کردن. این کار بعضی وقتا با دادن جایزه دادن به مشتریان انجام می‌شد. حالا فکر کنید که چه پاداشی می‌تونه ارزشمندتر از ارزهای دیجیتال باشه؟!

تکنیک پاداش خرید، فرایند خرید کردن رو به یک معامله دو سر سود تبدیل می‌کنه. از طرفی فروشگاه‌هایی که خدمات پاداش خرید ارائه میدن به درآمد بیشتری می‌رسن و از طرف دیگه کاربرها هم علاوه بر دریافت کالاها و خدماتی که به اون‌ها نیاز دارن، جایزه دریافت می‌کنن.

پاداش خریدی که سعی داریم در موردش صحبت کنیم، اصطلاحا “کش بک” نامیده می‌شه و به شکل بازپرداخت بخشی از مبلغ خریده. یعنی تصور کنین که مبلغی رو برای خرید چیزهایی که بهش نیاز داشتین هزینه کردین اما می‌تونین بخشی از اون رو در قالب دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان پس بگیرین. این مکانیزم سال‌هاست که در سراسر جهان رواج زیادی داره و ما سعی داریم در ادامه نحوه دریافت این خدمات رو در ایران به شما آموزش بدیم.

بهترین وب سایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو اولین و معتبرترین پلتفرم ارائه دهنده خدمات پاداش خرید به صورت رمز ارز به کاربرانه. این وب سایت سعی داره هدف خودش رو با شعار “بیت کوین رایگان برای همه” در ایران محقق کنه. به این شکل همه امکان این رو دارن که بدون صرف هیچ هزینه‌ای BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان و سایر رمزارزهای دلخواهشون رو دریافت کنن. در نتیجه حتی بدون انجام هیچ کار خاصی به درآمد دلاری در ایران می‌رسین و از تورم سبقت می‌گیرین.

همونطور که گفتیم، دراپینو معتبرترین پلتفرم در این حیطه محسوب میشه که نماد اعتماد الکترونیکی داره در کشور خودمون فعالیت می‌کنه. در ادامه روش دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان از طریق دراپینو رو به شما آموزش می‌دیم.

بیشتر بخوانیدکسب بیتکوین رایگان

روش دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان از دراپینو

روش دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان از دراپینو

برای دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان از طریق مجموعه دراپینو اول باید در این وب سایت یک حساب کاربری برای خودتون ایجاد کنین. این کار مراحل بسیار ساده‌ای داره و فقط باید شماره تماس و کارت بانکی که به واسطه اون هزینه خریدهاتون رو پرداخت می‌کنین، ارائه بدین. بعد از ثبت‌نام، عضوی از خانواده دراپینو می‌شین و می‌تونین با هر خرید از فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان این مجموعه، رمز ارز رایگان دریافت کنین.

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

محدودیت تعداد فروشگاه‌های طرف قرارداد با پلتفرم ارائه دهنده خدمات پاداش خرید می‌تونه دردسر بزرگی باشه. تصور کنین که برای رفتن به این فروشگاه‌ها مجبور بشین مسافت زیادی رو طی کنین و یا حتی تمام کالاهای خدماتی که به اون‌ها نیاز دارین، در این مراکز پیدا نشه.

خوشبختانه دراپینو با بیشتر از ۱۰ هزار فروشگاه معتبر زنجیره‌ای مثل افق کوروش و هایپر فمیلی قرارداد داره. این موارد فقط بخشی از فروشگاه‌هایی میشن که با خرید از اون‌ها مشمول دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان میشین. بعد از ثبت‌نام در دراپینو می‌تونین حتی از لذت کافه و رستوران گردیتون هم درآمد دلاری کسب کنین. فهرست تمام فروشگاه‌هایی که با خرید از اون‌ها می‌تونین شامل حال دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان بشین، در قسمت فروشگاه‌ها در وب سایت دراپینو لیست شده. کافیه که GPS دستگاهتون رو روشن کنین تا موقعیت مکانی دقیق تمام این مغازه‌ها را ببینین و شگفت زده بشین.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

همونطور که گفتیم فروشگاه‌های مختلفی با پلتفرم دراپینو قرارداد دارن. طبق این قرارداد، هر مجموعه درصد بازپرداخت مشخصی داره که در کنار اسمش در وب سایت درج شده. این درصد می‌تونه از ۱ تا ۲۰ متغیر باشه و هر چقدر رقم بیشتری باشه، دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان و سایر ارزهای دیجیتال برای شما هم افزایش پیدا می‌کنه.

بیشتر بخوانیددریافت اتریوم رایگان

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

از طرفی وقتی میگیم که پاداش خرید به صورت درصدی از مبلغ پرداختی محاسبه میشه به این معناست که هر چقدر خرید بیشتری از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو داشته باشین، رمز ارز بیشتری هم به حساب کاربریتون واریز می‌شه. نکته مهمی که فعالان حوزه کریپتو بهتره بدونن اینه که شما در این پلتفرم امکان انتخاب رمز ارز دلخواهتون رو دارین. پس می‌تونین در واقع به این فرایند به چشم یک پس‌انداز نگاه کنین و در دراز مدت از نوسان بازار کریپتو هم سود ببرینن خوشبختانه دریافت BAT بیسیک اتنشن رایگان با توجه به ارزش بالا و پویایی این ارز می‌تونه شما رو به سود برسونه.

بیشتر بخوانیدایردراپ رایگان

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

بعد از ایجاد حساب کاربری، خرید از مراکز عضو باشگاه مشتریان و دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان و سایر رمزارزها به دلخواهتون، می‌تونین پاداش خرید رو نقد کنین. خوشبختانه برای انجام این کار حتی احتیاج به مراجعه به صرافی ندارین چون دراپینو این فرایند رو برای شما به سادگی و سرعت انجام میده.

برای برداشت رمزارز دریافتی فقط کافیه که به حساب کاربریتون برین و درخواست ثبت کنین. دراپینو موجودی کیف پولتون رو به قیمت لحظه‌ای رمز ارزی که دارین، محاسبه و به کارت بانکیتون واریز می‌کنه. توجه داشته باشین که در حال حاضر امکان انتقال ارزهای دیجیتال در بستر این وب سایت رو ندارید اما هر زمان که اراده کردین معادل ریالی ارزش داراییتون به شما پرداخت میشه.

کلام آخر

داشتن درآمد دلاری در ایران یک گزینه بسیار ایده‌آل محسوب میشه. این کار با وجود دراپینو دیگه فقط یک رویا و ایده نیست. دراپینو با مکانیزم پاداش خرید، شما رو به دریافت BAT بیسیک اتنشن رایگان و دیگر رمز ارزهای موجود می‌رسونه. برای این کار تنها لازمه که حساب کاربری خودتون رو در این پلتفرم باز کنین و از این به بعد خریدهایی که دارین رو از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو انجام بدین. با این کار حتی در قبال خوردن یک قهوه هم مشمول دریافت BAT بیسیک اتنشن رایگان و سایر ارزهای دلخواهتون خواهید شد. پس وقت رو تلف نکنین و همین حالا حساب کاربری خودتون رو در دراپینو بسازین.

سوالات متداول ایردراپ BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان

تا چه سقفی میشه رمز ارز رایگان از دراپینو دریافت کرد؟

شما در این مورد با محدودیتی مواجه نیستین. هر مقدار خریدی که از فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان دراپینو داشته باشین، از ۱ تا ۲۰ درصد اون به حسابتون برمی‌گرده.

با خرید از کدام فروشگاه‌ها می‌تونیم رمزارز رایگان دریافت کنیم؟

برای دریافت BAT بیسیک اتنشن توکن رایگان و سایر رمزارزها باید به قسمت فروشگاه‌ها در وب سایت دراپینو مراجعه کنین و از اون‌ها خرید داشته باشین.

چطور می‌تونم رمز ارز دریافتی از دراپینو رو نقد کنم؟

برای استفاده از پاداشی که در دراپینو کسب کردین باید وارد حساب کاربریتون بشین و درخواست برداشت ثبت کنین. در سریع‌ترین زمان، ارزش دارایی شما مطابق با مبلغ لحظه‌ای رمزارزی که دارین به حساب بانکی‌تون واریز می‌شه.

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *