دریافت ایردراپ اسموث‌لاوپوشنSLP رایگان | آپدیت ۲۰۲۴ | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز اسموث‌لاوپوشن رایگان به دست بیار!
برای دریافت اسموث‌لاوپوشن رایگان همین الان ثبت نام کن!

برای شما بلیط رایگان رفتن به سرزمین ارزدیجیتال رو داریم. شما باید از این بلیط رایگان استفاده کنید تا از دست گرانی فرار کنید و درآمددلاری رایگان داشته باشید. شمارو سوار این هواپیمای نوین و پراز پول می‌کنیم تا شما بتونید ارزدیجیتال به عنوان پاداش به شکل رایگان دریافت کنید. خوشبختانه بااین هواپیما نیاز به سفر طولانی نیست چونکه داخل ایران این رمزارزهای رایگان به ما ایرانی‌ها اهدا میشه.

با داشتن رمزارز و استفاده ازش شما آسودگی و راحتی رو برای خودتون فراهم می‌کنید. این فرصت هم در ایران فراهم شده که شما بدون هیچ زحمتی و به راحتی ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید. در این مطلب از دراپینو به معرفی رمزارز اسموث‌لاوپوشن SLP می‌پردازیم و نحوه استفاده از این بلیط شانس رو به شما می‌گیم

معرفی ارزدیجیتال اسموث‌لاوپوشنSLP 

معرفی ارزدیجیتال اسموث‌لاوپوشنSLP 

اسموث لاو پوشن (Smooth Love Potion) نوعی ارز دیجیتاله که داخل بازی متاورس وجود داره. رمزارز اسموث‌لاوپوشن با نام اختصاری SLP داخل بازار ارزدیجیتال شناخته میشه. این رمزارز روی شبکه اتریوم ساخته شده. این رمزارز با اینکه یه بازی هست اما چون روی شبکه اتریوم سواره ارزشمندی بالایی داره و امنیت خوبی هم داره.

هدف از ساخت رمزارز SLP ایجاد شرایطی هست تا سازمان‌ها و شرکت‌ ها بتونن توکن‌ هایی را برای  جوایزی در ازای بازی‌ ها و رسانه‌ های دیجیتالی، کارت‌های هدیه، سهام، جوایز مسابقات مختلف، معاملات و موارد بسیار دیگر با هزینه بسیار پایین و اعتبار بالا تولید کنن. پلتفرم SLP دارای یک وجه تمایز بسیار مهم در رابطه با برخی از توکن‌های دیگر هست که اون، میزان پایین بودن کارمزد ساخت و کاربردی بودن این رمزارز هست.

اسموث‌لاوپوشن دارای تیم قوی هست و روند خوبی هم داشته، دارندگان این رمزارز چشم‌انداز خوبی در آینده دارند. پس جیب خود را از اسموث‌لاوپوشن پر کنید.

بیشتر بخوانید: ایردراپ رایگان

دریافت ایردراپ اسموث‌لاوپوشن رایگان از طریق پاداش خرید

دریافت اسموث‌لاوپوشن رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید به برگشت درصدی از مبلغ خریدی که مشتریان از یکسری فروشگاه مشخص شده انجام میدن گفته میشه. این پاداش خرید به شکل‌های مختلفی هست. دراین مطلب پاداش خرید به شکل ارزدیجیتال رو به شما معرفی می‌کنیم. برای استفاده از این پاداش رمزارزی اول باید داخل اون پلتفرم ثبت نام کنید و بعد از فروشگاه‌های طرف قرارداد اون پلتفرم خرید انجام بدید تا بتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید.

شما برای دریافت رمزارز اسموث‌لاوپوشن SLP با خرید روزمره از یکسری مغازه و فروشگاه تعیین شده به راحتی میتونید درآمددلاری رایگانتون رو آغاز کنید و رمزارز دریافت کنید. رمزارز رایگان پاداشی شیرین و جذاب هست که پلتفرمی ایرانی و مطمئن برای ما ایرانی‌ها درنظر گرفته و این فرصت چشمگیر برای ما هست پس از دستش نمیدیم.

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

وبسایتی دارای نماد اعتماد که به صورت رسمی و باهدف آشنایی و پیشرفت هموطنانش با ارزهای‌دیجیتال در ایران فعالیت می‌کنه. دراپینو پلتفرمی که در ازای خریدکردن کاربرانش از فروشگاه‌های طرف قراردادش به اونها ارزدیجیتال رایگان اهدا میکنه.

دراپینو اکوسیستمی جدید رو وارد زندگی مالی ایرانی‌ها کرد و باهدف آشنایی اونها حتی داخل وبسایتش مقالاتی درمورد انواع رمزارزها و نحوه دریافت اونها قرارداده که برای کاربران جذاب و خوندنی هست. دراپینو پشتیبانی قوی داره و شما به محض اینکه در هرمرحله داخل سایت به مشکل برخوردید میتونید از چت آنلاین داخل وبسایت استفاده کنید تا تیم دراپینو در اسرع‌وقت به مشکل شما رسیدگی کنن.

بیشتر بخوانید: بیت کوین رایگان

روش دریافت اسموث‌لاوپوشن SLP از دراپینو

روش دریافت اسموث‌لاوپوشن SLP از دراپینو

برای اینکه رمزارز رایگان SLP دریافت کنید باید داخل وبسایت دراپینو ثبت نام کنید. به سایت دراپینو برید روی قسمت ایجاد حساب کاربری کلیک کنید و شماره تماس و شماره کارت بانکی خود را وارد کنید. شما وارد جهان ارزهای‌دیجیتال شدید. تبریک میگیم.

بعداز ثبت نام داخل وبسایت به قسمت مشتریان مراجعه کنید لیست تمام فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو رو ببینید تا با خرید از اونها رمزارز رایگان دریافت کنید. راستی بعداز ثبت نام شما میتونید هر رمزارزی که دوست دارید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون تبدیل بشه.

داخل دراپینو هیچ درگاه پرداختی وجود نداره و تمام مراحل به شکل رایگان برای شما انجام میشه و شما فقط با خریدکردن از فروشگاه های درپینو پاداش رمزارزی دریافت می‌کنید. جالبه که بدونید شما میتونید هر تعداد شماره کارتی که دوست دارید داخل دراپینو ثبت کنید چونکه داخل دراپینو هیچ مانعی برای تعداد ثبت شماره کارت وجود نداره.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

دراپینو با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش، هایپرفمیلی و … قرارداد داره، یعنی شما باانجام خرید روزمره برای منزلتون به راحتی رمزارز رایگان دریافت می‌کنید. علاوه‌براینها با 10 هزار بیزنس دیگه هم قرارداد داره یعنی شما با خرید یه رژلب میتونید پاداش رمزارزی بگیرید، خرید گل وگیاه برای منزل رو فراموش نکنید چونکه دراپینو پاداش رمزارزی برای مغازه‌های گل وگیاه هم در نظر گرفته. حتی با کافه و رستوران‌ها هم دراپینو قرارداد داره و به فکر کاربرانش بوده که اونها بعد ازاینکه هزینه رستوران رو پرداخت کردن سود رمزارزی هم دریافت کنن.

الکترونیکی‌ها و پوشاک هم جزو خانواده بزرگ دراپینو هستن و شمارو به جمع این فروشگاه‌ها برای پاداش رمزارزی دعوت می‌کنن.برای پیداکردن نزدیک ترین فروشگاه به محل زندگیتون از GPS داخل وبسایت استفاده کنید تا زودتر به رمزارز رایگانتون برسید.

خبرخوبی که برای افرادی که شهرستان زندگی میکنن داریم. دراپینو به شهرهای دیگه هم امده و شما میتونید به راحتی در مسافرت هم رمزارز دریافت کنید.  اگر هم محل سکونت شما شهرستان هست به راحتی جزو خانواده دراپینو شوید.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

دراپینو از 1% تا 20% درصد به کاربرانش رمزارز رایگان اهدا می‌کنه. اما دقت کنید که این درصدها بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه‌ها و به نوع قرارداد دراپینو بااین فروشگاه‌ها هم بستگی داره. برای دیدن میزان درصد رمزارز دریافتی از سوی دراپینو برای هر فروشگاه به سایت دراپینو قسمت مشتریان برید، درکنار هر فروشگاهی میزان درصد رمزارز دریافتی هر فروشگاه نوشته شده.

برداشت اسموث‌لاوپوشن SLP رایگان از دراپینو

برداشت اسموث‌لاوپوشن SLP رایگان از دراپینو

بعداز اینکه پاداش رمزارزی رو دریافت کردید باید شیرینی این پاداش زیر دندونتون هم بره. پس نوبت به برداشت این پاداش میرسه. به سایت دراپینو برید و وارد حساب کاربری خودتون بشید و تنها کاری که باید انجام بدید ثبت درخواست برداشت هست بعداز ثبت درخواست دراپینو در سریع‌ترین زمان و با قیمت خود رمزارز پاداش شمارو به حساب بانکیتون واریز می‌کنه.

فقط تمام واریز و برداشت ها داخل دراپینو ریالی هست و درحال حاضر امکان انتقال خود ارزدیجیتال به کیف پول دیجیتالی نیست. اگه داخل تمام مراحل واریز و برداشت به مشکل برخوردید تیم پشتیانی آنلاین دراپینو منتظر شما هست تا مشکل شمارو در کوتاه‌ترین زمان ممکن حل کنه.

کلام‌ آخر

رمزارز اسموث‌لاوپوشن SLP که ارزدیجیتالی آینده‌دار و کاربردی هست جایگاه خوبی داخل بازار رمزارزها داره و به افراد توصیه میشه حتما ازاین رمزارز برای خود داشته باشن. دراپینو وبسایتی ایرانی که باهدف دریافت رمزارز رایگان برای هموطنانش آغاز به کار کرد پاداش خرید به شکل رمزارز اهدا میکنه.

شما با خرید کردن از فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو به راحتی رمزارز اسموث‌لاوپوشن و یا هر رمزارزی که دوست داشتید میتونید دریافت کنید. این فرصت دراپینو برای تغییر وضعیت مالی و بهبود شرایط جیب‌هامون یه فرصت طلایی هست که باید سریعا اقدام به دریافتش کنیم. تیم دراپینو منتظر اهداکردن رمزارز دلخواه شما هست.

سوالات متداول ایردراپ اسموث‌لاوپوشنSLP رایگان

فروشگاه‌های درایپنو کدام هستن؟

دراپینو با 10هزار فروشگاه بزرگ اعم‌از افق‌کوروش، هایپرفمیلی و رستوران و کافه، قنادی، پوشاک، الکترونیکی و.. قرارداد داره

برای ثبت نام داخل دراپینو نیاز به چه اطلاعاتی هست؟

شماره تماس و شماره کارت بانکی شما برای ثبت نام دخل دراپینو نیاز هست.

دراپینو فقط رمزارز اسموث‌لاوپوشن اهدا میکنه؟

خیر، تنوع رمزارزها داخل دراپینو زیاده و شما هررمزارزی که بخوایید میتونید دریافت کنید.

دراپینو در ازای خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش از ما پولی میگیره؟

خیر، داخل دراپینو هیچ درگاه پرداختی وجود نداره و شما به صورت رایگان تمام پاداش رمزارزی‌تون رو دریافت میکنید.

درایپنو در تهران فقط فعالیت داره؟

خیر، دراپینو به شهرستان هم رسیده و خدمات و فروشگاه‌های زیادی طرف قرارداد درایپنو داخل شهرستان‌ها هستن.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *