دریافت ایردراپ XMR رایگان معتبر در ایران (آپدیت ۲۰۲۴)

همین الان ثبت نام کن و هر روز مونرو رایگان به دست بیار!
برای دریافت مونرو رایگان همین الان ثبت نام کن!

به تازگی امکان دریافت XMR مونرو رایگان برای ایرانیان به سادگی فراهم شده و از این به بعد کسب درآمد دلاری دیگه فقط یه رویا نیست. چقدر حاضرین برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال تلاش کنین؟ حالا فرض کنین یک روشی برای دریافت XMR مونرو رایگان باشه که به وسیله اون حتی نیاز به تلاش یا انجام کار خاصی هم نداشته باشین. این مورد جذاب و پرطرفدار موضوعیه که در ادامه این مطلب از دراپینو قراره درباره ‌اون صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا روش دریافت XMR مونرو رایگان رو به شما آموزش بدیم.

معرفی ارز دیجیتال XMR مونرو

معرفی ارز دیجیتال XMR مونرو

مونرو (XMR) یکی از ارزهای دیجیتال پرطرفدار و محبوبه که به عنوان یک رمزارز حریم خصوصی محسوب میشه. این ارز دیجیتال در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شده و با استفاده از تکنولوژی معاملات خصوصی و غیرقابل ردیابی، بر خلاف بسیاری از ارزهای دیگه، حفظ حریم خصوصی کاربران رو تضمین می‌کنه. مونرو از الگوریتم Cryptonight برای استخراج استفاده می‌کنه که به کاربران امکان استخراج با استفاده از دستگاه‌های مختلف رو میده و باعث ایجاد یک شبکه توزیع شده میشه.

یکی از ویژگی‌های بارز مونرو، قابلیت انجام تراکنش‌های ناشناس و نامرئیه که از طریق اجرای تکنولوژی حلقه‌ها و آدرس‌های مخفی امکان‌پذیر میشه. این ویژگی‌ها باعث جلب توجه افراد زیادی شده که به دنبال حفظ حریم خصوصی و امنیت در معاملات مالی خود هستن. به علاوه، مونرو به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال معتبر و پراستفاده در بازار رمزارزها شناخته میشه که توانسته است جایگاه قابل توجهی را در جامعه رمزارز‌ها کسب کنه. به همین خاطره که دریافت XMR مونرو رایگان، یک موضوع بسیار پرطرفداره.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال رایگان

دریافت XMR مونرو رایگان از طریق پاداش خرید

دریافت XMR مونرو رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید در واقع زمانیه که شما بخشی از مبلغ هزینه‌ای که بابت دریافت یک سری کالا یا خدمات پرداخت کرده باشین رو پس بگیرین. این پس گرفتن می‌تونه به شکل‌های مختلفی حتی دریافت اشانتیون باشه. حالا فرض کنید که پاداش خرید شما ارزهای دیجیتال ارزشمند باشن. قطعاً حتی شنیدن این موضوع هم می‌تونه سر و صدای زیادی به پا کنه. چون به این صورت هم فروشگاه‌هایی که خدمات پاداش خرید ارائه میدن به سود زیادی دست پیدا می‌کنن و هم مشتریانی که از اون‌ها خرید داشتن.

برای دریافت XMR مونرو رایگان و سایر ارزهای دیجیتال باید به یک سری از فروشگاه‌های خاص که تعداد اونا هم کم نیست و حتماً در محلتون چند تایی پیدا میشه، مراجعه کنین و خریداتون رو از اونجا انجام بدین. سفر کسب درآمد دلاری شما از همین جا آغاز میشه اما از طرفی ارز دیجیتال مثل پول نقد نیست که فروشگاه درجا بتونه به شما پرداخت کنه و این وسط نیاز به یک واسطه داریم.

بهترین وب سایت دریافت پاداش خرید در ایران

بهترین وب سایت دریافت پاداش خرید در ایران

وب سایت دراپینو با هدف گسترش هرچه بیشتر استفاده از ارزهای دیجیتال و با شعار “بیت کوین رایگان برای همه” فعالیت خودش رو مدتی میشه که به صورت گسترده شروع کرده. این پلتفرم در واقع همون واسطه‌ایه که شما رو به کسب XMR مونرو رایگان و سایر ارزهای دیجیتال در ازای پاداش خرید می‌رسونه. وب سایت دراپینو، نماد اعتماد داره و به صورت کاملاً رسمی و معتبر خدمات بازپرداخت در قالب ارزهای دیجیتال به کاربرانش ارائه میده از طرفی پشتیبانی بسیار قوی داره تا در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات کاربران پاسخ بده. در ادامه به شما آموزش می‌دیم که چطور می‌تونین از خدمات دراپینو استفاده کنین.

بیشتر بخوانید: بیتکوین رایگان

روش دریافت XMR مونرو رایگان از دراپینو

روش دریافت XMR مونرو رایگان از دراپینو

برای دریافت XMR مونرو رایگان به روش پاداش خرید اول باید به عنوان کاربر دراپینو به رسمیت شناخته بشین. برای این کار لازمه که وارد وب سایت رسمی این مجموعه بشین و حساب کاربری ایجاد کنین. برای این کار روی قسمت ثبت نام کلیک کنین و تمامی اطلاعاتی که از شما خواسته میشه رو ارائه بدین. این اطلاعات شامل شماره کارت بانکی و شماره تلفن همراه می‌شه.

به همین سادگی بعد از تایید اطلاعاتتون به عنوان عضوی از خانواده دراپینو محسوب میشین. البته دریافت XMR مونرو رایگان از دراپینو فقط با ثبت نام کردن در این وب سایت انجام پذیر نیست شما بعد از ایجاد حساب کاربریتون باید وارد بخش فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان بشین و از اون‌ها خرید کنین. با هر خرید از این مجموعه‌ها به سادگی می‌تونین XMR مونرو رایگان و هر ارز دیجیتال دیگه‌ای که بخواین رو به دست بیارین. در واقع دراپینو به این خاطر شماره کارت بانکی شما رو می‌گیره که بتونه برتراکنش‌هایی که در فروشگاه‌های طرف قراردادش انجام میشن، نظارت داشته باشه و پاداش خرید شما رو به طور دقیق محاسبه و به کیف پولتون واریز کنه.

بیشتر بخوانید: اتریوم رایگان

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد با دراپینو

فکر نکنین حالا که قراره فقط با خرید از یک سری فروشگاه‌های خاص به دریافت XMR مونرو رایگان برسین لازمه تا برای برخورداری از هر خدمت یا خرید راه دوری رو برین. خوشبختانه بیش از ده‌ها هزار فروشگاه زنجیره‌ای، کافه، رستوران، مراکز فرهنگی و ورزشی عضو باشگاه مشتریان دراپینو هستن. زمانی که به قسمت فروشگاه‌ها در وب سایت دراپینوبرین، حتماً از دیدن اسم خیلی از این مراکز شگفت زده می‌شین.

حتماً بارها شده که از فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش یا هایپر فمیلی خرید کرده باشین. جالبه بدونین که به ازای هر خرید از این فروشگاه‌ها می‌تونستین الان کلی ارز دیجیتال بگیرین اما هنوز هم دیر نشده. هرچه زودتر حساب کاربری خودتون رو در این وب سایت ایجاد کنین و از این به بعد از تجربه خرید مواد غذایی منزلتون در کنار دریافت XMR مونرو رایگان و دیگر رمز ارزها لذت ببرین.

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید دراپینو

زمانی که به قسمت فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو میرین، در کنار اسم هر مجموعه یک درصد خاص به چشمتون می‌خوره. این درصد در واقع میزان بازپرداخت به صورت ارز دیجیتال در ازای مبلغ خرید شماست که می‌تونه بین ۱ تا ۲۰ باشه. طبیعتاً هر چقدر درصد بازپرداخت بیشتر باشه، دریافت XMR مونرو رایگان و سایر رمز ارزها هم بیشتره. البته این مورد به مبلغی که شما در ازای خریدهاتون پرداخت کردین هم بستگی داره. به همین خاطر توصیه می‌کنیم که همیشه نقشه فروشگاه‌های دراپینو رو در مرورگر تلفن همراهتون داشته باشین تا از این به بعد بتونین خریداتون رو از این مراکز انجام بدین.

بیشتر بخوانیدایردراپ رایگان

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

جالبه بدونین که برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو درست مثل فرایند ثبت نام و دریافت XMR مونرو رایگان و ارزهای دیجیتال، آسان و بدون دردسره. برای این کار نه لازمه به جای خاصی مثل صرافی‌ها مراجعه کنین و نه معطل بشین. این کار فقط با ثبت درخواست برداشت در پنل کاربری شما قابل انجامه. هر لحظه که به پاداش رمزارزی خودتون احتیاج داشتین، می‌تونین یک درخواست ساده و سریع ثبت کنین و فوراً مبلغ ریالی معادل ارزش کیف پول دراپینویی خودتون رو در کارت بانکی که شمارشو موقع ثبت نام ارائه کردین، تحویل بگیرین.

از این موضوع میشه فهمید که میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو از یه راه دیگه هم می‌تونه به کاربرها سود برسونه. با توجه به اینکه دنیای ارزهای دیجیتال ذاتاً یک بازار پر نوسانه و این موضوع که دراپینو موقع ثبت درخواست برداشت، قیمت آنی رمزارزها رو در نظر می‌گیره، در صورت افزایش ارزش ارز دیجیتال دریافت شده می‌تونین از این نوسان هم به نفع خودتون استفاده کنین. پس اگر در این زمینه دانش و تجربه کافی دارین و احتمال میدین که یک ارز خاص مثل دریافت XMR مونرو رایگان مدتی بعد روند افزایشی داره، حتماً به سراغش برین.

کلام آخر 

کسب درآمد دلاری اون هم از طریق ارزهای دیجیتال که بازار درآمدزایی هستن، یک رویای شیرین اقتصادیه. به کمک پلتفرم دراپینو و استفاده از مکانیزم پاداش خرید دیگه لازم نیست که برای ورود به دنیای کریپتو هیچگونه هزینه‌ای پرداخت کنین. این کار فقط از طریق ثبت نام در وب سایت دراپینو و خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد این مجموعه به سادگی امکان پذیره. پس از این به بعد دریافت  XMRمونرو رایگان و سایر رمز ارزها رو به عنوان بهترین بی‌دردسرترین راهکار برای افزایش درآمد در نظر داشته باشین.

سوالات متداول ایردراپ مونرو رایگان

درصد بازپرداخت پاداش خرید از فروشگاه‌های عضو باشگاه مشتریان دراپینو چقدره؟

این درصد بازپرداخت که در قرارداد بین دراپینو و فروشگاه‌ها توافق میشه، بین 1 تا 20 می‌تونه باشه.

آیا دریافت XMR مونرو رایگان از دراپینو قانونیه؟

بله؛ دراپینو یک وب سایت کاملاً رسمی و معتبره که نماد اعتماد داره و مدت‌هاست که به فعالیت خودش ادامه میده. پشتیبانی و خدمات ارائه شده خوب این مجموعه تونسته روز به روز کاربران بیشتری رو جلب کنه.

دریافت XMR مونرو رایگان در ایران به چه صورت امکان پذیره؟

برای دریافت XMR مونرو رایگان و سایر رمز ارزها باید در وب سایت دراپینو ثبت نام کنین و از این به بعد خریدهاتون رو از فروشگاه‌های طرف قرارداد با این مجموعه انجام بدین.

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *