کسب ایردراپ ایپ ان اف تی رایگان {دریافت آنی و ۱۰۰٪ تست شده} | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

جمعیت سرزمین رمزارزها در همین لحظه که دارید این مطلب رو می‌خونید درحال افزایش هست و شما هم باید کم کم بار و بندیل رو ببندید و جزو جمعیت سرزمین ارزدیجیتال بشید. دریافت ارزدیجیتال به صورت رایگان داخل ایران توسط وبسایتی مطمئن و معتبر ممکن شد.

درآمد دلاری رایگان برای فراهم کردن یه رفاه نسبی از الزامات زندگی ریالی هست. شما میتونید با دریافت رایگان ارزدیجیتال به صورت رایگان درآمد دلاری داشته باشید و اینبار برای خود و خانوادتون زندگی با قدرت خرید خوب همراه با درآمد دلاری آغاز کنید.

درادامه مطلب از دراپینو با رمزارز ایپ ان اف تی آشنا میشیم و مسیر دریافت رایگانش رو یاد میگیریم.

معرفی ایردراپ ایپ ان اف تی رایگان

رمزارز ایپ ان اف تی 

ایپ ان اف تی پلتفرمی چند زنجیره‌ای است که بر روی بلاک چین‌های اتریوم، ترون و BSC ساخته شده. ان اف تی آثار هنری داخل دنیای رمزارزها هست که ایپ یکی از رمزارزهای دنیای ان اف تی هستش. این زنجیره رمزارز به افراد امکان می‌ده بر اساس قیمت، کالکشن، رمزارز و دسته‌بندی‌ها به جستجو بپردازن. ایپ ان اف تی برای اثبات اصالت هر اثر، نماد تأییدی را در کنار لیست‌های تأیید شده به نمایش می‌گذارد.

کارایی اپ ان اف تی مانند امنیت و شفافیت بالایی که داره، فناوری پیشرفته و کاربردی و همینطور قدرتمندی این رمزارز به این صورت که هر فردی باید یه ایپ ان اف تی داشته باشه تا برای آینده سود خوبی کسب کنه. به همین علت پلتفرمی که درادامه باهاش آشنا میشید این فرصت رو ایجاد کرده تا کاربرانش رمزارز ایپ ان اف تی رو به صورت رایگان و بدون دردسر دریافت کنن.

بیشتر بخوانید: دریافت ارز دیجیتال رایگان

دریافت ایردراپ ایپ ان اف تی رایگان از طریق پاداش خرید

دریافت اپ ان اف تی رایگان از طریق پاداش خرید

پاداش خرید رو فروشگاه‌ها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک در ازای خرید افراد از اونها بهشون اهدا میکنن. با خرید از قنادی، بوتیک لباسفروشی، گلفروشی، رستوران و کافه و الکترونیکی میتونید پاداش خرید دریافت کنید. البته پاداش خرید به شکل های مختلفی ارائه میشه که ما دراین مطلب درمورد پاداش خرید رمزارزی صحبت میکنیم.

پاداش خرید رمزارزی با ثبت نام داخل پلتفرم مورد نظر و خرید از فروشگاه های طرف قرارداد پلتفرم امکان‌پذیر هست با خرید از فروشگاه های موردنظر اون پلتفرم درصدی از مبلغی که شما بابت خرید پرداخت کردید به شما به شکل رمزارز برمیگردونه.

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو وبسایتی معتبر و مطمئن داخل ایران هست که به کاربرانش رمزارز رایگان در قبال خرید از فروشگاه هاش اهدا میکنه. 

دراپینو داخل وبسایت دارای نماد اعتبار هست و شرکتی رسمی داخل ایران داره، همینطور پشتیبانی آنلاین داخل وبسایت و آفلاین داره و اگه در تمام مراحل دریافت پاداش به مشکلی برخوردید پشتیبانان دراپینو خیلی سریع به شما کمک می‌کنند.

دراپینو که برای یه زندگی راحت با درآمد دلاری رایگان داخل ایران فعالیت میکنه داخل وبسایتش مجلاتی مربوط به آشنایی افراد با انواع رمزارزها و نحوه دریافت رایگانشون بارگذاری کرده. داخل دراپینو هیچ درگاه پرداختی وجود نداره و شما مطمئن باشید هیچ هزینه‌ای درمقابل هیچ فعالیتی از شما گرفته نمیشه. 

بیشتر بخوانید: کسب بیتکوین رایگان

روش دریافت ایپ ان اف تی رایگان از دراپینو

روش دریافت ایپ ان اف تی رایگان از دراپینو

داخل وبسایت دراپینو با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی میتونید عضو خانواده دراپینو بشید و با رفتن به قسمت مشتریان وبسایت دراپینو میتونید لیست جامع فروشگاه های طرف قرارداد رو ببینید و از اونها خرید کنید تا پاداش رمزارزی دریافت کنید.

داخل دراپینو میتونید هر تعداد شماره کارت بانکی که دارید ثبت کنید، دراپینو محدودیت تعداد شماره کارت بانکی نداره. شما با معرفی دوستان و خانواده خودتون به دراپینو میتونید از این پلتفرم پاداش رمزارزی دریافت کنید.

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

دراپینو با 10 هزار فروشگاه مانند لوتیک لباس فروشی، کافه و رستوران، گلفروشی، الکترونیکی‌ها و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی جزو خانواده دراپینو هستن و شم با خرید از هرکدوم از این موراد میتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید. دراپینو هرروز درحال گسترش فروشگاه های خود هست حتی کاربرانش به نزدیک ترین فروشگاه‌ها دسترسی آسون داشته باشن.

علاوه‌بر اینها دراپینو با فروشگاه بزرگ زنجیره‌ای مانند افق‌کوروش و هایپرفمیلی‌ها هم قرارداد داره و شما با انجام خرید روزمره از این فروشگاه ها میتونید به راحتی آب خوردن ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید. داخل وبسایت دراپینو از قسمت مشتریان میتونید لیست کاملی از فروشگاه های دراپینو رو ببینید و بر اساس خریدتون فروشگاه موردنظر رو پیدا کنید.

داخل دراپینو GPS وجود داره و شما بااستفاده ازش میتونید فروشگاه دراپینویی رو که نزدیک محل موردنظرتون هست سریع پیدا کنید. حتی دراپینو داخل شهرستان ها هم فعالیت رسمی داره و از GPS میتونید داخل شهرهای دیگه هم برای پیدا کردن فروشگاه‌ها استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: دریافت اتریوم رایگان

میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو

میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو

پاداش دراپینو برای هر فروشگاه متفاوت هست و شما داخل وبسایت دراپینو و از قسمت مشتریان درکنار هر فروشگاه میزان درصد پاداش هر فروشگاه نوشته شده. اما به طور کلی از 1% تا 20% میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید که همین بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه و قرارداد دراپینو با اون فروشگاه داره.

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز دریافتی از دراپینو

بعداز خرید کردن و دریافت پاداش رمزارزی به حساب کاربریتون داخل دراپینو برید درخواست واریز پاداشتون رو ثبت کنید تا تیم دراپینو در اسرع‌وقت و با قیمت همون لحظه رمزارز پاداشتون رو به حساب بانکیتون واریز کنن. داخل دراپینو تنوع رمزارزها زیاد هست و شما هنگام ثبت نام با انتخاب هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا پاداشتون تبدیل به اون رمزارز بشه. راستی! درحال حاضر داخل دراپینو تمام واریز و برداشت ها به صورت ریالی هست و شما نمیتونید خود رمزارز رو به کیف پول دیجیتالی انتقال بدید

کلام‌آخر

دریافت ارزدیجیتال ایپ ان اف تی به صورت رایگان از طریق پلتفرم دراپینو داخل ایران به صورت رسمی و معتبر امکان‌پذیر هست. داشتن درآمد دلاری رایگان در این تورم برای همه افراد از الزامات هست و دراپینو هم این فرصت رو برای شما ایجاد کرده تا با خرید از فروشگاه‌های طرف قراردادش بتونید پاداش رمزارزی دریافت کنید.

دراپینو در تمام مراحل فعالیت شما داخل دراپینو همراهتون هست و اگر به مشکلی برخوردید پشتیبانی قوی دراپینو در کمترین زمان به شما کمک میکنه.

سوالات متداول ایردراپ ایپ ان اف تی رایگان

نحوه ثبت نام داخل دراپینو به چه شکل هست؟

با واردکردن شماره تماس و شماره کارت بانکی داخل وبسایت دراپینو میتونید عضو خانواده بزرگ دراپینو بشید.

آیا دراپینو فقط ارزدیجیتال ایپ ان اف تی رو اهدا میکنه؟

خیر، تنوع ارزدجیتال داخل دراپینو خیلی زیاد هست و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه.

فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو کدام هستن؟

10 هزار فروشگاه و بیزنس مثل کافه  و رستوران، قنادی، گلفروشی، جیگرکی، الکترونیکی‌ها، گلفروشی ها، بوتیک لباسفروشی و حتی لوازم آرایشی بهداشتی هم جزو خانواده دراپینو هستن اما از معروف ترین فروشگاه‌ها معروف افق‌کوروش و هایپرفمیلی ها هستن. شما میتونید با خرید از هرکدوم از این فروشگاه ها میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

دراپینو چقد رمزارز رایگان اهدا میکنه؟

از 1% تا 20% میتونید از دراپینو پاداش رمزارزی دریافت کنید اما این مقدار برای هر فروشگاهی متفاوت هست و به میزان خرید شما از فروشگاه و قراردادی که دراپینو با اون فروشگاه داره هم بستگی داره.

چرا دراپینو از ما شماره کارت بانکی دریافت میکنه؟

تمام واریز و برداشت ها داخل دراپینو به صورت سیستمی هست هیچ فردی دخالتی نداره. دراپینو برای اینکه تشخیص بده شما از فروشگاه طرف قراردادش خرید انجام دادید باید شماره کارتتون ثبت باشه و همینطور برای اینکه پاداش رمزارزیتون رو برای شما واریز کنه باید شماره کارت بانکی شمارو داشته باشه.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *