دریافت ایردراپ بیت تورنت رایگان {آپدیت ۲۰۲۴ + تضمین دریافت} | دراپینو

همین الان ثبت نام کن و هر روز بیت تورنت رایگان به دست بیار!
برای دریافت بیت تورنت رایگان همین الان ثبت نام کن!

شما هم در تکاپوی ورود به دنیای ارزدیجیتال و روش‌های دریافت ارزدیجیتال هستید؟ بازار مالی ارزدیجیتال برای همه افراد شیرین و لذت آور هست به شرطی که روش اصولی و درست دریافتش رو بلد باشید و از طریق پلتفرمی مطمئن اقدام به دریافتش کنید.

امروزه به علت آشنایی ایرانی‌ها با ارزدیجیتال و شروع سودآوری دلاری پلتفرمی ایرانی و مطئن اقدام به اهداکردن رمزارزهای رایگان کرده. یعنی شما میتونید بدون هیچ سرمایه‌ای و بدون هیچ آموزشی به راحتی شروع به دریافت ارزدیجیتال رایگان کنید و این یعنی شروع درآمددلاری رایگان و درنتیجه بهبود سبک مالی زندگی شما برای خودتون و خانوادتون هست.

 ارزدیجیتال بیت تورنت

درادامه این مطلب از دراپینو شما با ارزدیجیتال بیت تورنت آشنا میشید و روش دریافت رایگان این رمزارز رو باهم یاد میگیریم. تا شروع درآمد دلاری رایگان همراه ما باشید.

معرفی ارزدیجیتال بیت تورنت

ارز دیجیتال بیت تورنت با نام اختصاری BTT  مبتنی بر بلاک چین بنیاد ترون هست که به سرویس اشتراک فایل بیت تورنت متصل هست. بیت تورنت تونسته وسیع ‌ترین پروتکل غیر متمرکز اشتراک فایل را بنیانگذاری کند. این پروتکل غیرمتمرکز باعث میشه شخصی یا نهادی هیچ دخالتی داخل این پروتکل نداشته باشن و همین موضوع امنیت رمزراز بیت تورنت BTT رو تایید می‌کنه.

بیشتر بخوانید: دریافت ارز دیجیتال رایگان

 بیت تورنت

رمزارز بیت تورنت طبق تحلیل متخصصین بازارهای مالی آینده قیمتی بسیار درخشانی رو داره و هر فردی که بتونه این رمزارز رو هرچه زودتر برای خودش تهیه کنه برنده است. پس درادامه با ما همراه باشید تا هرچه زودتر رمزارز بیت تورنت رو برای خودتون دریافت کنید.

دریافت ایردراپ بیت تورنت رایگان ازطریق پاداش خرید

دریافت بیت تورنت رایگان ازطریق پاداش خرید

پاداش خرید به معنای برگشت درصدی از مبلغی هست که مشتریان به فروشگاه یا کسب و کارها پرداخت میکنن. این برگشت پول رو بهش پاداش خرید میگن که این پاداش شکل های مختلفی داره. شما قراره با پلتفرمی آشنا بشید که یکسری فروشگاه طرف قراردادش هست و شما برای اینکه پاداش رمزارزی از این پلتفرم دریافت کنید باید اول داخل اون پلتفرم ثبت نام کنید و از فروشگاه های طرف قراردادش خرید انجام بدید.

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو وبسایتی هست که دربرابر خریدکردن افراد از فروشگاه‌های طرف قراردادش به شما پاداش خرید رمزارزی اهدا میکنه. دراپینو به صورت رسمی داخل ایران فعالیت میکنه و به ایرانی‌ها پاداش اهدا میکنه. وبسایت دراپینو دارای نماد اعتبار هست و هیچ درگاه بانکی داخل این وبسایت وجود نداره. پس با خیال راحت داخل دارپینو فعالیت داشته باشید چونکه هیچ پولی از شما دریافت نمیشه.

بیشتر بخوانید: کسب بیتکوین رایگان

بهترین وبسایت دریافت پاداش خرید در ایران

دراپینو دارای پشتیبانی آنلاین داخل وبسایتش هست و اگه شما داخل هر مرحله‌ای از دریافت پاداش خرید به مشکل مواجه شدید و یا سوالی داشتید میتونید از طریق چت آنلاین داخل وبسایت از پشتیبانان دراپینو بپرسید تا در اسرع‌وقت پاسخگو شما باشن.

دراپینو کارش رو فقط به اهداکردن رایگان رمزارز بسنده نکرده و درجهت آشنایی و آگاهی ایرانی‌ها نسبت به ارزدیجیتال و این دنیای نوین و جذاب مجلات جذاب و مفیدی داخل وبسایت با موضوعات مختلف رمزارزی قرارداده.

وبسایت دراپینو این آپشن رو برای کسانی که عضوی جدید به خانواده بزرگ دراپینو دعوت میکنن قرارداده و اگه شما از دوستان و خانواده خود فردی رو به دراپینو دعوت کنید، دراپینو به شما پاداش رمزارزی اهدا میکنه.

روش دریافت بیت تورنت رایگان از دراپینو

روش دریافت بیت تورنت رایگان از دراپینو

برای دریافت بیت تورنت رایگان از دراپینو ابتدا باید داخل وبسایت ثبت نام کنید. برای ثبت نام هم باید شماره تماس و شماره کارت بانکی خودتون رو داخل سایت واردکنید و حالا شما یکی از اعضای خانواده دراپینو هستید. بعداز ثبت نام به قسمت مشتریان وبسایت برید تا لیست کامل فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو رو ببینید و شروع به خرید از این فروشگاه‌ها برای دریافت رمزارز رایگان کنید.

داخل دراپینو هر تعداد شماره کارت بانکی که دوست دارید میتونید ثبت کنید، دراپینو محدودیتی برای ثبت شماره کارت بانکی داخل وبسایت قرار نداده. درضمن داخل دارپینو تنوع ارزدیجیتال خیلی زیاد هست و شما میتونید هنگام ثبت نام هر رمزارزی که دوست دارید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه.

بیشتر بخوانید: دریافت اتریوم رایگان

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

فروشگاه‌های طرف قرارداد دراپینو

دراپینو با فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش و هایپرفمیلی‌ها قرارداد داره و شما میتونید با اناجام خرید روزمره از این فروشگاهای بزرگ پاداش رمزارزی دریافت کنید. دراپینو با 10 هزار فروشگاه و کسب و کار دیگه هم قرارداد داره مثل کافه و رستوران‌ها، قنادی‌ها، گلفروشی‌ها، مغازه الکترونیکی، بوتیک لباسفروشی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… که همه اینها جزو خانواده دراپینو هستند.

برای پیداکردن نزدیک‌ترین فروشگاه به محل زندگی یا کار خود میتونید از GPS که داخل وبسایت دراپینو هست استفاده کنید تا نزدیک‌ترین فروشگاه دراپینویی رو پیدا کنید. راستی! درایپنو داخل شهرستان‌ها هم شروع به فعالیت کرده و شما میتونید اگه داخل سفر هستید و یا شهری به جز تهران زندگی میکنید به راحتی از فروشگاه‌های دراپینو پاداش خرید دریافت کنید.

میزان دریافت پاداش خرید از دراپینو

میزان پاداشی که شما از دراپینو دریافت میکنید به میزان خرید شما از اون فروشگاه و قراردادی که دراپینو با اون فروشگاه‌ها داره هم بستگی داره. اما دراپینو از 1% تا 20% به کاربرانش پاداش رمزارزی اهدا میکنه و این درصدها برای هر فروشگاهی متفاوت هست.

داخل وبسایت دراپینو قسمت مشتریان که لیست تمام فروشگاه‌ها هست میتونید ببینید که کنار هر فروشگاهی میزان درصد پاداش خریدش نوشته شده، به این صورت شما راحت تر میتونید برای خریدکردن از فروشگاه‌ها اقدام کنید و تصمیم‌گیری آسون تر میشه.

برداشت رمزارز بیت تورنت دریافتی از دراپینو

برداشت رمزارز بیت تورنت دریافتی از دراپینو

بعداز خرید از فروشگاه‌های دارپینو و دریافت پاداش رمزارزی نوبت به برداشت اون و لذت از درآمد رایگان دلاری میرسه. شما به وبسایت دراپینو و به حساب کاربری خودتون مراجعه کنید و درخواست واریز پاداشتون رو ثبت کنید. تیم دراپینو در سریع‌ترین زمان به درخواست شما رسیدگی میکنن.

اعضای تیم دراپینو با قیمت همون لحظه‌ی رمزارز پاداش شمارو به حساب بانکی شما در اسرع‌وقت واریز میکنن. فقط تمام واریز و برداشت‌ها داخل دراپینو به صورت ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز به کیف پول دیجیتالی وجود نداره.

کلام آخر

دراین مطلب به معرفی ارزدیجیتال قدرتمند بیت تورنت BTT پرداختیم و با وبسایت ایرانی دراپینو که پاداش خرید دربرابر خرید کاربرانش از فروشگاه‌های طرف قراردادش اهدا میکنه آشنا شدیم. شما با ثبت نام داخل دراپینو میتونید درآمد دلاری رایگان از طریق دریافت رمزارز رایگان رو داشته باشید.

در تورم امروزی داشتن درآمد دلاری از الزامات هست، برای اینکه قدرت خریدتون رو افزایش بدید همین حالا داخل دراپینو ثبت‌نام کنید تا ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید.

سوالات متداول ایردراپ بیت تورنت رایگان

آیا دراپینو فقط بیت تورنت به کاربرانش اهدا میکنه؟

خیر، داخل دراپینو تنوع رمزارزی خیلی زیاد هست و شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید داخل دراپینو انتخاب کنید تا پاداشتون تبدیل به اون رمزارز بشه.

چطور داخل دراپینو ثبت نام کنیم؟

با وارد کردن شماره تماس و شماره کارت بانکی داخل وبسایت دراپینو میتونید عضوی از خانواده دراپینو باشید.

دراپینو چقدر رمزارز به کاربرانش اهدا میکنه؟

دراپینو از 1% تا 20% به کاربران ارزدیجیتال اهدا میکنه که این میزان برای هر فروشگاهی متفاوت هست و بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه طرف قرارداد دراپینو نوع قرارداد دراپینو با اون فروشگاه داره.

فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو کدام هستن؟

فروشگاه‌های زنجیره‌ای مثل افق‌کوروش و هایپرفمیلی جزو خانواده دراپینو هستن اما 10 هزار بیزنس دیگه مثل کافه و رستوران، قنادی، گلفروشی، الکترونیکی، لوازم آرایشی و بهداشتی و حتی جیگرکی ها هم عضو فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو هستن.

داخل دراپینو فقط یه شماره کارت بانکی میتونیم ثبت کنیم؟

خیر، شما داخل دراپینو میتونید هر تعداد شماره کارت بانکی که دارید میتونید داخل دراپینو ثبت کنید.

سپیده قلی پورمشاهده نوشته ها

Avatar for سپیده قلی پور

سابقه ی تولید محتوای متنی و کپی رایتینگ ، توانایی نوشتن محتوای یونیک سابقه فعالیت مستمر داخل بازار های مالی جهانی و توانایی تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *