دریافت دوج کوین رایگان و معتبر (آپدیت 2024)

برای دریافت دوج کوین رایگان
ثبت نام کن
برای دریافت دوج کوین رایگان ثبت نام کن

امروزه دنیای ارزهای دیجیتال بسیار فراگیر شده و کمتر کسی هست که اسم بیت کوین و یا اتریوم رو نشنیده باشه. در این بین اما یک ارز دیجیتال خاص دیگه هم وجود داره که به اون دوج کوین میگن. این ارز که نوعی میم کوین محسوب میشه، تونسته به سرعت اعتبار و محبوبیت زیادی در دنیای کریپتوکارنسی پیدا کنه. به همین خاطر الان بیشتر از هر زمان دیگه‌ای مردم به دنبال راه‌های دریافت دوج کوین رایگان هستن.

 

از این جهت قصد داریم که در این مطلب به شما موثرترین روش‌های قانونی برای دریافت دوج کوین رایگان رو معرفی کنیم. این روش‌ها برای مبتدی‌ها و همینطور معامله‌گران حرفه‌ای بسیار آسان و در دسترسه. پس با ما همراه باشین تا استراتژی‌های کسب دوج کوین به صورت معتبر و کاملاً قانونی رو معرفی کنیم و به این شکل بدون هیچ گونه سرمایه‌گذاری، قدم در راه فرصت‌های مالی و موفقیت در عرصه ارزهای دیجیتال برداریم.

 

آیا دریافت دوج کوین رایگان بدون سرمایه امکان پذیر است!

 

آیا دریافت دوج کوین رایگان بدون سرمایه امکان پذیر است!

شاید اول که اسم دریافت دوج کوین به صورت رایگان رو بشنوین، خیال کنین که روش معتبر و چندان قانونی نیست؛ اما راه‌های مختلفی وجود داره که میشه با استفاده از اون‌ها دارایی‌های دیجیتال به دست آورد. یکی از ساده‌ترین این روش‌ها، فاست‌های کریپتویی هستن که در اون‌ها شما فقط باید یک سری کارهای کوچیک انجام بدین و در ازاش دوج کوین رایگان پاداش بگیرین. البته این کار با استفاده از ماینینگ، وب سایت‌ها یا برنامه‌های دیگه‌ای هم قابل انجامه که به دانش فنی بیشتری نیاز داره؛ یا باید در شبکه بلوک ایجاد کنین یا تراکنش‌هارو تایید کنین.

علاوه بر این، دوج کوین یک نوع سیستم سهامداریه که به شرکت کننده‌ها این فرصت رو میده تا برای اعتبارسنجی بلوک‌های جدید در زنجیره پاداش دریافت کنن. کسب دوج کوین رایگان از طریق ایردراپ هم امکان‌پذیره. ایردراپ شامل شرکت‌هایی میشه که به عنوان بخشی از کمپین‌های تبلیغاتیشون توکن دوج ارائه میدن. یکی دیگه از این روش‌ها هم شامل انجام بازی‌هایی میشه که در ازای تلاش و وقت شما بهتون پاداش میدن. با توجه به این روش‌های مختلف، خیلی از افراد می‌تونن به سادگی و با استفاده از موبایل در منزل دوج کوین رایگان به دست بیارن.

 

معرفی 5 روش دریافت دوج کوین رایگان

امروزه سرمایه‌گذاران در سراسر جهان مجذوب میم کوین‌هایی مثل شیبا اینو و دوج کوین شدن و همچنان در مرکز توجهشون قرار داره. به همین خاطر قصد داریم که به شما 5 روش مبتکرانه برای دریافت دوج کوین رایگان رو معرفی کنیم. با استفاده از این روش‌ها می‌تونین بدون حتی یک ریال سرمایه‌گذاری، قدم به دنیای ارزهای دیجیتال بذارین.

 

دریافت دوج کوین رایگان از پلتفرم دراپینو

 

دریافت دوج کوین رایگان از پلتفرم دراپینو

یکی از بهترین روش‌ها برای دریافت دوج کوین رایگان، استفاده از روش کش بک محسوب میشه. این تکنیک یک نوع بیزینس مدله که در اون با خرید محصولات و خدمات از یک سری فروشگاه‌های تعیین شده می‌تونین بخشی از مبلغ پرداختیتون رو پس بگیرین. به این فرایند بازپرداخت یا کش بک گفته میشه. پلتفرم‌هایی که از ایردراپ استفاده می‌کنن بعد از خرید به شما دوج کوین میدن. اگه قصد دارین از این روش استفاده کنین، بهتره به سراغ وب سایت‌هایی که خدمات کش بک ارائه میدن برین و فهرست فروشگاه‌هاشونو بررسی کنین.

 

دریافت دوج کوین رایگان از پلتفرم دراپینو

این مدل تجاری طی چند سال اخیر امتحان خودشو پس داده و تونسته موفقیت زیادی کسب کنه. خوشبختانه در ایران هم این مدل رواج پیدا کرده و از طریق سایت دراپینو می‌تونین دوج کوین رایگان در ازای خریداتون از خیلی از فروشگاه‌ها و حتی رستوران‌ها دریافت کنین. سایت دراپینو پلتفرم محبوبیه که به کاربرهای ایرانی خدمات کش بک ارائه میده. شما به سادگی می‌تونین بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از طریق دراپینو، دوج کوین رایگان به دست بیارین. برای این کار اول باید در دراپینو حساب کاربری باز کنین و شماره موبایل و کارت بانکی‌تونو در اون ثبت کنین. بعد از ثبت اطلاعاتتون اگر از لیست فروشگاه‌های موجود خرید داشته باشین، بخشی از مبلغ خریدتون به شما بازپرداخت می‌شه.

 

وب سایت برتر استخراج دوج کوین

وب سایت‌های مختلفی برای استخراج دوج کوین وجود دارن که کاملاً رایگان و قانونی هستن. پس فقط باید کمی تلاش کنین و وقت بذارین تا مورد مناسب شرایط خودتون رو انتخاب کنین.

 

وب سایت برتر استخراج دوج کوین

 

      • سایت Freecash: سایت فری کش در ازای تکمیل پیشنهادات و نظرسنجی‌ها به شما دوج کوین رایگان پرداخت می‌کنه. همچنین مسابقات مختلفی در اون برگزار می‌شه که می‌تونین شانستون رو در هر کدوم امتحان کنین. علاوه بر این، فری کش در ازای دعوت دوستانتون به شما مبلغ قابل توجهی پاداش میده.

      • وب سایتCointiply : این وب سایت با انجام بازی‌های موبایل، پاسخ به نظرسنجی‌ها، کلیک کردن روی تبلیغات، تکمیل پیشنهادات و دیگر موارد شما رو به درآمدزایی می‌رسونه. شما می‌تونین به طور منظم از این سایت برای کسب جایزه استفاده کنین.

      • سایتLootup : یکی دیگه از سایت‌های معتبری که برای دریافت دوج کوین رایگان می‌تونین بهش مراجعه کنین، سایت لوتاپه. این سایت هر روز چرخ شانس در اختیارتون می‌ذاره و می‌تونین از تماشای ویدیوها، شرکت در نظرسنجی و مواردی از این قبیل کسب درآمد کنین. برای اینکه بتونین درآمدتون از این سایت رو نقد کنین باید حتماً مبلغش رو به یک دلار برسونین. البته برای دریافت پول از پی پال باید حداقل 5 دلار داشته باشین. جای هیچ نگرانی نیست! چون که رسیدن به درآمد خوب از این سایت زیاد طول نمی‌کشه.

      • سایتTimebucks : در سایت تایم باکس راه‌های مختلفی برای دریافت پاداش پیش روی شما قرار داره. این روش‌ها شامل تماشای اسلایدشوهای رایگان، مشاهده ویدیوها، شرکت در نظرسنجی و دریافت پیشنهاد انجام یک سری کارها در رسانه‌های اجتماعی میشن.

    • وب سایت Nexo: سایت نکسو با تمام مواردی که تا به اینجای کار معرفی کردیم متفاوته؛ چون که به عنوان یک پلتفرم رمزنگاری معاملات ارزهای دیجیتال شناخته می‌شه اما با این حال میشه به صورت روزانه از اون دوج کوین رایگان به دست آورد. برای این کار فقط باید دوج کوین خودتون رو در کیف پول این سایت نگهداری کنین تا در ازاش به شما سود پرداخت بشه.

 

استیک دوج کوین

دوج کوین یک نوع ارز دیجیتال اثبات کاره. یعنی نمی‌شه اون رو به شکل سنتی شرط کرد. البته چند روش مختلف برای به دست آوردن درآمد غیر فعال در صرافی‌های متمرکز و همینطور سیستم عامل‌های مالی غیر متمرکز وجود داره. یک سری صرافی متمرکز ارز دیجیتال وجود دارن که استیکینگ دوج کوین به شما ارائه میدن. این صرافی‌ها بهتون این امکان رو میدن که با قفل کردن داراییتون طی مدت زمان مشخصی به عنوان سود سهام، دوج کوین رایگان بگیرین. میزان نرخ بهره هر کدوم از این صرافی‌ها متفاوته. پس باید قبل از هر اقدامی بشینین و با دقت همه رو مقایسه کنین. بعضی از صرافی‌های معتبر و محبوبی که سهام دوج کوین ارائه میدن، شامل موارد زیر میشن:

 

      • بایننس

      • KuCoin

      • کراکن

      • Huobi Global

    • OKX

سرمایه گذاری دوج کوین در صرافی‌های متمرکز یا پلتفرم‌های DeFi یک سری خطراتی هم داره. خطر اصلی که باهاش مواجه هستین اینه که احتمال داره صرافی یا پلتفرم هک یا ورشکست بشه. سازوکار بعضی از این پلتفرم‌ها هم کمی پیچیده و سخته. پس اگه درست نتونین درکش کنین شاید به ضررتون تموم شه.

 

بازی برای کسب درآمد راهی برای کسب دوج کوین رایگان

 

بازی برای کسب درآمد راهی برای کسب دوج کوین رایگان

یک سری بازی وجود دارن که به شما امکان کسب دوج کوین رایگان رو میدن. بعضی از این بازی‌ها ممکنه خیلی ساده باشن و یه تعدادیشون هم سختن. مقدار دوج کوینی که قراره رایگان از این بازی‌ها به دست بیارین به مهارتتون و نوع بازی بستگی داره. در ادامه چند مورد از محبوب‌ترین بازی‌ها رو بهتون معرفی می‌کنیم:

 

      • Doge Dash: دوج دش یه بازی آرکید خیلی ساده‌س که در اون باید در نقش یک سگ شیبا اینو، دوج کوین جمع کنین. این بازی کاملا رایگانه و درجات مختلفی داره که بر اساس اون‌ها به شما پاداش میده.

      • Dogzilla: داگزیلا یک بازی پیچیده‌تره که باید در قالب یه هیولا در اون ساختمونارو تخریب کنین. هر ساختمونی که تخریب کنین، دوج کوین رایگان هدیه می‌گیرین. البته که این بازی هم رایگانه اما قابلیت‌های پرداخت درون برنامه‌ای داره که باعث پیشرفتتون میشه.

      • Doge Miner: دوج ماینر یک بازی شبیه سازی شده محسوب میشه که در اون باید یک معدن دوج کوین بسازین و مدیریتش کنین. این بازی رایگانه و شما با ماینینگ دوج کوین در اون به درآمدزایی می‌رسین.

      • Coin Hunt World: دنیای شکار سکه‌ها یک بازی واقعیت افزوده محسوب میشه که در اون با شکار کوین در دنیای واقعی، بیت کوین، اتریوم و دوج کوین به جیب می‌زنین. برای نصب این بازی هم نیازی نیست هزینه کنین و به راحتی میتونین دوج کوین بگیرین.

    • CryptoBlades: کریپتو بلیدز یک نوع بازی نقش آفرینیه که در اون باید اسلحه جمع آوری کنین و ارتقا بدین تا با هیولاها مبارزه کنین. هر هیولایی که از پا درآوردین بهتون دوج کوین رایگان پاداش داده می‌شه. این بازی هم مثل داگزیلا امکان پرداخت درون برنامه‌ای برای سرعت بخشیدن به پیشرفت داره.

 

سایت‌های فاست

تعدادی سایت فاست هستن که به شما این امکان رو میدن تا با انجام کارهایی مثل تماشای تبلیغات، کلیک کردن روی لینک‌ها یا حل CAPTCHA، دوج کوین بگیرین. فاست راه خوبی برای به دست آوردن دوج کوین بدون نیاز به سرمایه گذاریه اما بهتره بدونین که پاداشش کمی ناچیزه.

 

سایت‌های فاست

برای استفاده از سایت فاست دوج کوین باید یک حساب کاربری ایجاد کنین و آدرس کیف پول خودتون رو بهش بدین. بعد از تکمیل حساب، یک سری تسک به شما داده میشه که با انجامشون دوج کوین می‌گیرین. این کارها بسته به نوع سایت فاست متفاوته اما معمولا شامل تماشای تبلیغات، کلیک کردن روی پیوندها یا حل کردن CAPTCHA میشه. پاداشی که به دست میارین هم مستقیم وارد کیف پولتون میشه. معتبرترین سایت‌های فاست دوج کوین شامل موارد زیر میشن:

 

      • Free-Doge.io

      • FaucetCrypto

      • ClaimFreeCoins

      • Rollercoin

    • AutoFaucet

 

نرم افزار های موبایل دریافت دوج

علاوه بر تمام مواردی که تا اینجا معرفی کردیم، یک سری اپلیکیشن موبایل هم هست که میتونین از اون‌ها دوج کوین رایگان دریافت کنین. در ادامه چند مورد از محبوب‌ترین نرم افزارهای موبایل (شامل بازی و…) برای دریافت دوج کوین رایگان رو بهتون معرفی می‌کنیم:

 

      1. Dogecoin Faucet

      1. FaucetPay

      1. Doge Dash

      1. Dogzilla

    1. Coin Hunt World

 

نکات ایمنی استفاده از نرم افزارهای موبایل دریافت دوج

برای نصب و استفاده از این بازی‌ها حتما به نکات ایمنی زیر توجه داشته باشین:

 

      • برنامه‌ها رو فقط از منابع معتبر دانلود کنین.

      • اطلاعات شخصیتون رو در اختیار هیچ برنامه‌ای قرار ندین.

      • مراقب برنامه‌هایی که شما را ملزم به سرمایه گذاری هر مقداری پولی می‌کنن، باشین. این برنامه‌ها اکثرا کلاهبرداری هستن.

    • در اسرع وقت دوج کوین خودتون رو از برنامه خارج کنین.

 

معرفی ایردراپ‌های دوج کوین

ایردراپ دوج کوین راهی برای توزیع توکن‌های دوج رایگان بین کاربران محسوب میشه. از ایردراپ معمولا برای تبلیغ یک پروژه جدید یا پاداش دادن به کاربران فعال یک مجموعه استفاده می‌کنن. برای شرکت در ایردراپ دوج کوین، معمولاً باید چند تا کار انجام بدین مثل دنبال کردن حساب‌های شبکه اجتماعی پروژه، ریتوییت کردن یک توییت یا پیوستن به یک گروه تلگرام. بعد از تکمیل این کارها شما واجد شرایط دریافت توکن رایگان دوج کوین میشین. در ادامه بهتون نکاتی رو گوشزد می‌کنیم که زمان شرکت در ایردراپ‌های دوج کوین باید بهشون توجه داشته باشین:

 

معرفی ایردراپ‌های دوج کوین

 

      • فقط در ایردراپ‌های پروژه‌های معتبر شرکت کنین.

      • اطلاعات شخصی خودتون رو در اختیار وب سایت‌ها قرار ندین.

      • مراقب ایردراپ‌هایی باشین که شما را ملزم به ارسال ارز دیجیتال می‌کنن، باشین.

    • فقط در ایردراپ‌هایی شرکت کنین که دستورالعمل‌های واضح و مختصری دارن.

بعضی از سایت‌های محبوبی که ایردراپ‌های دوج کوین رو معرفی می‌کنن، در ادامه معرفی شدن:

 

      1. AirdropAlert

      1. CoinMarketCap

    1. CoinGecko

 

کلام آخر

با اینکه دنیای ارزهای دیجیتال پر از امکانات و فرصت‌های جذاب برای کسب درآمده اما همیشه افرادی پیدا میشن که دنبال روش‌هایی هستنن که بدون سرمایه‌گذاری مستقیم بتونن ارزهای دیجیتال محبوبی مثل دوج کوین به دست بیارن. در این مقاله ما سعی کردیم 5 روش مطمئن و معتبر برای دریافت رایگان دوج کوین به شما معرفی کنیم. این روش‌ها شامل بازی ایردراپ، فاست و سایت‌های مختلفی هستن که به شما امکان این رو میدن تا با انجام یک سری وظایف خیلی ساده مثل دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی یا حتی اشتراک گذاری محتوای خاص، دوج کوین کسب کنین.

اگر به بازی‌های آنلاین علاقه‌مند باشین هم می‌تونین از اون‌ها برای درآمدزایی استفاده کنین. فاست‌ها هم به کمک تبلیغات و ترویج پروژه‌های خاص با استفاده از دوج کوین به شما پاداش میدن. این روش به تعامل با جوامع آنلاین و انجام وظایف خاصی در ارتباط با پروژه‌ها نیاز داره که کدوم از این روش‌ها، فرصت‌های منحصر به فردی برای شما ایجاد می‌کنن تا به دوج کوین برسین. پیشنهاد ما به شما، سایت دراپینو و استفاده از روش ایردراپ دوج کوینه که هیچ ریسکی نداره. پس با تلاش و دقت کافی از این فرصت بی‌نظیر برای دریافت دوج کوین رایگان استفاده کنین و به جمع سرمایه‌دارها بپیوندین.

 

سوالات متداول

 

چطور میشه از وب سایت دراپینو دوج کوین رایگان گرفت؟

دراپینو به کاربرای ایرانی امکان بازپرداخت و دریافت پاداش به صورت دوج کوین رایگان رو میده.

کش بک یعنی چه؟

کش بک یا بازپرداخت به شما این امکان رو میده که با خرید محصول از فروشگاه‌های مشخص، ارز دیجیتال مثل دوج کوین رایگان دریافت کنین.

چطور میشه در صرافی‌های متمرکز دوج کوین استیک کرد؟

صرافی‌های متمرکز، سرویس استیکینگ دوج کوین رو ارائه میدن. این سرویس به شما فرصت این رو میده تا با قفل کردن مقداری از داراییتون سود سهام دریافت کنین.

چه صرافی‌هایی استیکینگ دوج کوین ارائه میدن؟

صرافی‌های متمرکز محبوب برای استیکینگ دوج کوین عبارتند از بایننس، کراکن، کوکوین، Huobi Global و OKX.

برای دریافت دوج کوین رایگان معمولا باید چه کارهایی انجام بدیم؟

اگر تمایل به دریافت دوج کوین به صورت رایگان دارین، می‌تونین از ایردراپ دراپینو و یا بازی‌ها و بقیه راهکارهایی که معرفی شد، استفاده کنین.

 

نیلوفر شیرازیمشاهده نوشته ها

Avatar for نیلوفر شیرازی

سلام! من نیلوفر شیرازی هستم و مدت زیادی هست که در حوزه تولید محتوا فعالیت دارم. همکاری من با تیم دراپینو یک نقطه عطف در تجربه حرفه‌ایم محسوب میشه و همیشه تلاش میکنم بهترین مطالب رو به اشتراک بذارم.

3 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *