3 روش دریافت آوهِ رایگان (Aave) واقعی و تست شده

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

دروازه ی سرزمین ارزهای دیجیتال به روی همه ی افراد باز هست ، شاید فکر کنید در ابتدا ورود به این سرزمین نیاز به سرمایه داشته باشه اما دنیای رمزارزها انقدر پیشرفته شده که شما بدون نیاز به ذره ای پول میتونید بعد از ورود به این سرزمین ، ارزهای دیجیتال رایگان بدست بیارید .

 

دریافت رمزارز رایگان بدون هیچ سرمایه ای میتونه شمارو به یه سبک جدید زندگی همراه با درآمد دلاری برسونه ما داخل این مقاله به شما کمک میکنیم تا وارد سرزمین ارزهای دیجیتال بشید و طعم شیرینِ داشتن درآمد دلاری رایگانُ حسش کنید .

رمزارز آوه (AAVE) یه رمزارزی هست که به شکل غیرمتمرکز (یعنی وابسته به هیچ شرکتی نیست) فعالیت داره ، هدف این رمزارز دو مورد بیشتر نیست اولی اینکه سرمایه گذاری کاربران جهت حجم بیشتر نقدینگی و دریافت تسهیلات بیشتر کاربران ؛ دومی هم اینکه ساخت پلتفرمی قوی برای ارائه ی تمام خدمات هدفمند به کاربران خودش هستش .

 

aave رایگان

این اهداف و موارد باعث میشه که رمزارز آوه ؛ یه رمزارز امن و پرسود برای خریدارن و دریافت کنندگانش باشه و افراد بیشتر از قبل به دنبال این رمزارز باشن .

 

 

 

 

روش های دریافت آوه رایگان (aave رایگان)

شما برای دریافت ارزدیجتال به صورت رایگان آزاد هستید و ما قراره به خاطر وضعیت تورم و تغییر سبک زندگیِ مالی شما روش های دریافت رایگان رمزارز آوه یا هر رمزارزی که دوست داشته باشیدُ به شما آموزش بدیم :

 

دریافت آوه رایگان (aave رایگان) با خرید از فروشگاه های زنجیره ای

یکی از روش های جدیدی که امروزه رایج هست بازگشت وجه پس از خرید از یک فروشگاهه ؛ شما برای استفاده از این خدمت باید داخل سایتی که این پاداش هارو میده ثبت نام کنید و بعد با خرید از فروشگاه های مشخص شده جزو دریافت کنندگان این پاداش ها قرار بگیرید .

 

آوه رایگان و معتبر در ایران

دراپینو پلتفرمی نوین و سود ده هست که در جهت آشنایی افراد با ارزهای دیجیتال و دریافت رایگانش به کاربران ایرانی خدماتی ارائه میده ؛ ثبت نام داخل سایت دراپینو خیلی آسونه فقط کافیه شماره ی تماس و شماره ی کارت بانکیتونو وارد کنید و عضو خانواده بزرگ دراپینو بشید .

بعد از ثبت نام داخل دراپینو با خرید کردن از فروشگاه هایی که عضو مشتریان این پلتفرم هستن میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید .

 

معرفی باشگاه مشتریان دراپینو

بعد از رفتن به سایت دراپینو و ورود به سرزمین ارزهای دیجیتال نوبت به دریافت رمزارز میرسه ، شما داخل سایت دراپینو به بخش مشتریان برید اونجا میتونید لیست تمام فروشگاه هایی که طرف قرارداد دراپینو هستن و مشاهده کنید .

یکی از ویژگی های خوب دراپینو تنوع و تعدد فروشگاه ها ومغازه هست شما میتوید با خرید لباس ؛ شیرینی ، گل و گیاه و لوازم برقی به راحتی رمزارز آوه یا هز رمزارزی که دوست داشته باشید دریافت کنید .

 

آوه رایگان با دراپینو

فروشگاه های زنجیره ای بزرگ که داخل هر محله ای هست مثل افق کوروش ؛ گندم و یا هایپر فامیلی میتونید خرید روزمره تون انجام بدید و دراپینو درصدی از پولی که برای خرید پرداخت کردید به حساب کاربری شما داخل دراپینو به رمزارز تبدیل میکنه .

دراپینو خدمتشو به شهرستان ها هم رسونده و افرادی که داخل شهرهای دیگه زندگی میکنن به راحتی داخل دراپینو ثبت نام کنن و از دریافت رمزارز رایگان لذت ببرن .

برای جست و جوی نزدیک ترین فروشگاه ها به شما از طریق خود وبسایت دراپینو میتونید اقدام کنید و با استفاده از GPS به آسونی فروشگاه های نزدیک محل زندگیتون و یا کارتونو پیدا کنید .

 

میزان رمزارز دریافتی داخل دراپینو

همینطور که گفتیم شما با خریدی که از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو انجام میدید ؛ درصدی از مبلغ خریدتون به حساب کاربری شما داخل دراپینو به رمزارزی که خودتون دوست داشته باشید تبدیل میشه .

 

aave رایگان در ایران با دراپینو

اما میزان و یا درصد رمزارز دریافتی شما اول بستگی به میزان خرید شما داره و بعد هم بستگی به قراردادی داره که دراپینو با اون فروشگاه و یا مغازه داره .

برای دیدن اینکه هر فروشگاه تا چه میزان به شما رمزارز میده داخل خود سایت دراپینو قسمت مشتریان ، کنار هر فروشگاه نوشته شده که میزان رمزارز دریافتی چقدر هست .

اما چیزی که هست شما با خرید از این فروشگاه هایی که عضو دراپینو هستن میتونید از 1% تا 20% رمزارز رایگان دریافت کنید .

 

برداشت رمزارز رایگان از دراپینو

بعد از دریافت رمزارز رایگان نوبت به برداشت و استفاده و لذت ازش میرسه ، برداشت این پاداش ها از دراپینو کار خیلی آسونی هست که خود پلتفرم برای شما انجام میده و فقط کافیه شما درخواستتونو ثبت کنید .

 

کسب aave رایگان

داخل دراپینو برداشت و واریز به صورت ریالی هست و درحال حاضر امکان انتقال خود رمزارز وجود نداره .

داخل دراپینو تنوع رمزارز ها زیاده شما بعد ثبت نام میتونید هررمزارزی که دوست داشته باشید انتخاب کنید و هر زمانی هم که اراده کنید برای برداشت به قیمت همون لحظه ی رمزارز به حساب بانکی شما پاداشتون واریز میشه .

 

در ادامه با چند مورد از ویژگی های خوب دراپینو آشنا میشیم :

دراپینو فرصت خوبی برای عقب نماندن از دنیای دیجیتالی و پول رمزارزی هست شما با ثبت نام و خرید از فروشگاه های دراپینو خیلی راحت تراز چیزی که فکر می کنید میتونید رمزارز دریافت کنید .

 

مزایای آوه

دردسرهای استفاده از فیلترشکن ندارید و به راحتی در هر زمان میتونید پولتونو برداشت کنید .

انتخاب رمزارز محدود نیست و رمزارز های متنوعی وجود داره و به سلیقه ی خودتون میتونید انتخاب کنید .

اگه علاقمند به رمزارز ها هستید مجلات آموزشی دراپینو شمارو بیشتر با سرزمین ارزهای دیجیتال آشنا میکنه .

 

وب سایت دریافت ایردراپ آوه رایگان (aave رایگان)

ایردراپ نوعی پاداش هست که شرکت ها در جهت بازاریابی خودشون به کاربرانی که داخل پلتفرمشون ثبت نام و فعالیت میکنن اهدا میکنن .

 

وب سایت دریافت ایردراپ آوه رایگان (aave رایگان)

یعنی ایردراپ نوعی ارسال رمزارز های رایگان از طرف پدیدآورندگان اون رمزارز یا وب سایت مربوطه به کاربرانش هست ، بعضی از صرافی های ارزدیجیتال هم ایردراپ رایگان اهدا میکنن.

یکی از وب سایت هایی که رمزارز آوه به شکل رایگان اهدا می کنه ؛ سایت buyucoin هستش شما داخل این حساب برای دریافت آوه ی رایگان باید ثبت نام کنید و یک حساب کاربری ایجاد و بعد شماره ی کیف پولتونو وارد کنید تا جز دریافت کنندگان رمزارز آوه بشید .

 

بازی کردن روشی دیگر برای دریافت آوه رایگان (aave رایگان)

بازی های کریپتویی نوعی دیگه از روش بدست آوردن رمزارز آوه یا هر رمزارز رایگانی مثل بیت کوین رایگان هست ؛ داخل این بازی ها شما باید یا با دشمن ها بجنگید ، یا به خرید و فروش زمین های مختلف بپردازید یا داخل بعضی از این بازی ها باید برای بدست آوردن یک رمزارز مشخص بازی کنید.

 

آوه رایگان با گیم

داخل دنیای رمزارز ها سرمایه های میلیاردی با بازی کردن در گردش هست یعنی افراد زیادی که هم علاقمند به بازی کردن هستن و هم افرادی که به دریافت رایگان ارزدیجیتال تمایل دارن داخل این بازی ها وقت میزارن و به کسب سود می پردازن .

 بازی هایی مثل aavegotchi این یک بازی بلاک چینی هست که یک روح داخل بلاک چین زندانی شده و شما با نجات این روح میتونید آوه رایگان دریافت کنید .

دقت کنید نباید زیاد وقتمونو برای بازی کردن و دریافت رمزارز از این طریق صرف کنیم چون همه چیز داخل بازی پنجاه پنجاه هست ممکنه برنده بشیم و رمزارز دریافت کنیم و ممکنه ببازیم و رمزارزی بهمون تعلق نگیره.

 

کاربرد های ارز آوه و ویژگی های ارزشمند آن 

تخفیفات شبکه ای : شما بعد از دریافت رمزارز آوه به هر شکلی میتونید داخل کیف پول دیجیتالی تون برای تراکنش هایی که انجام میدید تخفیفاتی برای هر تراکنشتون دریافت کنید .

 

aave رایگان تضمینی

آوه چون یه سیستم غیرمتمرکز هست به راحتی امنیتُ برای شما فراهم میکنه چون این سیستم های غیرمتمرکز به هیچ نهاد و شرکتی وابسته نیستن و کاملا مستقل هستن.

اگه شما داخل کیف پول مخصوص ارزدیجیتالتون رمزارز آوه داشته داشته باشید به صورت مستقیم و به راحتی رمزارز اتریوم ( یک رمزارز ارزشمند و قدرتمند ) برداشت کنید.

حتما بخوانید : دریافت اتریوم رایگان

 

سخن آخر

رمزارز ها و ساز و کارشون خیلی جذابه چون شما با دنیایی آشنا میشید که همه چیز پیشرفته و مدرن هست یعنی در راستای درآمدتون به شکل رمزارز ، آگاهی شما هم نسبت به دنیایی که هر ثانیه درحال پیشرفت هست بیشتر میشه.

 

آوه رایگان با بازی کردن

دریافت رمزارز های رایگان مسیری هیجان انگیز برای فراهم کردن یک سبک جدید مالی و آسون هست ؛ این رمزارز های رایگان میتونن به شما برای کوچکترین هزینه ها که برای خیلی ها بزرگ هست کمک کنن .

داخل این مقاله پلتفرم دراپینو به شما معرفی شد که با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد این پلتفرم میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید ، همینطور روش های مطمئن دیگه ای هم برای شما شرح دادیم .

انتخاب اینکه شما با کدوم روش بخوایید رمزارز رایگان بدست بیارید کاملا بستگی به انتخاب و سلیقه ی خودتون داره اما اعتماد به یک پلتفرمی که به کاربران ایرانی خدمات ارائه میده میتونه شما زودتر و آسون تر به درآمد دلاری رایگان برسونه .

 

کسب آوه رایگان واقعی

 

سوالات متداول آوه رایگان

 

برای ثبت نام داخل دراپینو به چه چیزهایی نیاز هست ؟

شما برای ثبت نام داخل دراپینو با وارد کردن شماره ی تماستون و شماره کارت بانکی که خرید های روزمره تون انجام میدید میتونید عضو پلتفرم دراپینو بشید.

آیا پلتفرم دراپینو فقط رمزارز آوه به صورت پاداش اهدا می کنه ؟

خیر ؛ داخل دراپینو بعد از ثبت نام شما هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید و دریافت کنید .

برداشت پاداش داخل دراپینو به چه شکل هست ؟

برداشت به صورت ریالی هست و هنوز امکان انتقال خود رمزارز وجود نداره .

چطوری فروشگاه های طرف قرارداد دراپینورو پیدا کنیم ؟

با مراجعه به سایت دراپینو و رفتن به بخش مشتریان به راحتی لیست فروشگاه ها و مغازه ها رو میتونید مشاهده کنید .

چطور به دراپینو اعتماد کنیم ؟

دراپینو پلتفرمی ایرانی و دارای شرکتی ثبت شده هست که با فروشگاه های معتبر و معروفی مثل افق کوروش و گندم قرارداد داره این پلتفرم معتبر به صورت رسمی داخل ایران فعالیت های هدفمندی انجام میده .

منبع : Investopedia

 

کامران شایستهمشاهده نوشته ها

Avatar for کامران شایسته

تولید کننده محتوا بهینه شده/ تسلط کامل به مبانی سئو داخلی (on_page) / عاشق تکنولوژی و فناوری های روز دنیا

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *