دریافت پالیگان رایگان (ماتیک رایگان) + آپدیت 2024

همین الان ثبت نام کن و هر روز پالیگان رایگان به دست بیار!
برای دریافت پالیگان رایگان همین الان ثبت نام کن!

بازار ارزدیجتال بدون وقفه و با سرعتی بیشتر از روز قبل درحال گشترش هست و جانماندن از این بازار باید اولویت هر فردی باشه چونکه تا چند سال آینده دنیا به سمت پول های دیجیتالی میره و دیگه خبری از اون پول های نقد نیست.

 

از طرف دیگه هم خرید و فروش رمزارز یا دریافت رمزارزها به شکل های مختلف برای داشتن یه زندگیِ با کیفیت و آینده ای روشن‌تر از لحاظ مالی ، از واجبات هست.

دریافت ارزدیجیتال رایگان بدون پرداخت هزینه ای برای همه ی ما یه شانس بزرگی هست تا بتونیم تورمُ دور بزنیم و زندگی بهتری رو از لحاظ مالی تجربه کنیم.

 

پالیگان رایگان در ایران

داخل ایران هم به شکل راحتی میتونیم رمزارز رایگان دریافت کنیم ، قراره روش هایی که قابل اعتماد و مورد پسند هست رو برای شمایی که قراره با سبک مالی جدید آشنا بشید شرح بدیم.

ارزدیجیتال پالیگان (polygan) رمزارزی با امنیت بالا و همینطور دارای ارزش بالا چونکه روی شبکه ی اتریوم هست ، اتریوم خودش یه رمزارز و یک شبکه ی فوق قدرتمند هست که میزبانیِ پالیگانُ میکنه و همین یکی از علت های مهم برای ارزشمند شدن رمزارز پالیگان هست.

 

 

روش های دریافت پالیگان رایگان

برای بدست آوردن رمزارز پالیگان به شکل رایگان روش های متنوعی هست سرعت بی وقفه ی دنیای ارزهای دیجیتال باعث شده روش های نوین و مختلفی برای کسب رایگان این رمزارز ها به‌وجود بیاد.

 

پالیگان رایگان تضمینی

در ادامه با جدیدترین و مورد اعتمادترین روش ها آشنا میشیم :

 

کش‌بک ها راهی برای دریافت پالیگان رایگان

کش‌بک ها راهی آسون برای بدست آوردن پالیگان رایگان هستن ؛ به کش بک ها پاداش خرید گفته میشه و بیزنس ها از این روش برای جذب مخاطب و جلب اعتماد آنها استفاده می کنن.

 

کش بک پالیگان رایگان

کش بک روشی هست که شما با خرید کردن از فروشگاه های که اون بیزنس مشخص کرده خریدی انجام میدید و بعد از خریدتون درصدی از مبلغی که برای خرید پرداخت کردید به شکل های مختلف به شما برگردونده میشه.

 

 

بعضی از این بیزینس ها کش بک هارو که قراره به مشتری بدن به شکل ارزدیجیتال رایگان اهدا می کنن ، برای استفاده از این کش بک ها باید اول داخل سایتی که این کش بک هارو اهدا میکنه ثبت نام کنیم و بعد از فروشگاه هایی که عضو اون سایت هستن خرید انجام بدیم تا پالیگان رایگان یا هر رمزارز دیگه ای به ما تعلق بگیره.

 

این سبک از دریافت رمزارز رایگان داخل ایران هم وجود داره طرفدارای زیادی هم در ادامه شمارو با بهترین پلتفرم دریافت کش بک به شکل رمزارز آشنا می کنیم.

 

بهترین پلتفرم کش بک در ایران 

 

پالیگان رایگان با دراپینو

بعد از آشنایی شما با کش بک و روش دریافتش نوبت به معرفی بهترین پلتفرمی که کش بک به شکل ارزدیجیتال رایگان اهدا می کنه صحبت کنیم ، دراپینو وب سایتی هست که به کاربران ایرانی خودش کش بک اهدا می کنه و شما بدون پرداخت ذره ای هزینه صاحب رمزارز میشید.

 

روش دریافت پالیگان رایگان از دراپینو

برای استفاده از خدمات کش بک داخل پلتفرم دراپینو لازمه که ابتدا داخل سایت دراپینو ثبت نام کنید. برای ثبت نام هم باید شماره تماستون و شماره کارت بانکیتون که باهاش خرید روزمره انجام میدید رو داخل وب سایت ثبت کنید.

بعد از ثبت نام داخل وب سایت دراپینو و پیوستن به اعضای بزرگ دراپینو نوبت به دریافت رمزارز میرسه ، برای دریافت رایگان پالیگان باید از فروشگاه های طرف قرارداد پلتفرم دراپینو خرید انجام بدید و بعد از خریدتون هم درصدی از مبلغ پرداختی خرید به حساب کاربری شما داخل دراپینو به شکل ارزدیجیتال تبدیل میشه.

 

معرفی باشگاه مشتریان دراپینو

برای دریافت پالیگان رایگان باید نسبت به فروشگاه هایی که طرف قرارداد پلتفرم دراپینو هستن آگاهی داشته باشید ، برای مشاهده ی فروشگاه ها و مغازه هایی که عضو دراپینو هستن باید به وب سایت دراپینو برید و از قسمت مشتریان لیست تمام فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو رو ببینید.

 

پالیگان رایگان در ایران با دراپینو

دراپینو خوشبختانه میزبان بیش از 10 هزارتا فروشگاه و مغازه های متنوعی هست ، فروشگاه های زنجیره ای مثل افق کوروش ، سورنا ، گندم و یا هایپر فامیلی ها جز مشتریان دراپینو هستن که خوشبختانه این فروشگاه ها داخل هر محله ای هست و شما میتونید به راحتی با انجام خرید روزمره رمزارز رایگان دریافت کنید.

خوشبختانه دراپینو تونسته فروشگاه هایی که خدمات کش بک ارائه میدن به شهرستان ها هم ببره و افرادی که در شهرهای دیگه زندگی میکنن به آسونی میتونن ارزدیجیتال رایگان دریافت کنن.

 

رمز ارز پالیگان

داخل وب سایت دراپینو GPS هست و شما میتونید خیلی راحت فروشگاه هایی که میتونید ازش رمزارز رایگان دریافت کنید و هم نزدیک محل زندگیتون باشه رو پیدا کنید.

 

میزان رمزارز دریافتی از دراپینو

دریافت رمزارز رایگان از دراپینو تا اینجا که آسون تر از چیزی بود که فکر می کردید اما احتمالا براتون سؤال پیش امده که این روش آسون دریافت ارزدیجیتال رایگان قراره به ما چقدر رمزارز اهدا کنه !

قطعا میزان پاداشی که شما بعد خریدتون دریافت می کنید اول بستگی به میزان خرید شما از فروشگاه ها داره

دوم اینکه بستگی به قراردادی داره که دراپینو با فروشگاه ها داره اما باید بدونید شما بعد از هر خریدتون میتونید از 1% تا 20% رمزارز رایگان دریافت کنید.

برای دیدن میزان درصد رمزارز دریافتی از هر فروشگاه میتونید به سایت دراپینو ، قسمت مستریان برید کنار همه فروشگاه ها و مغازه ها میزان رمزارز دریافتی نوشته شده.

 

نقد کردن پاداش در دراپینو

شما داخل دراپینو برای برداشت پاداشتون نیازی به انجام مراحل خاصی ندارید و فقط کافیه درخواستتون رو جهت برداشت پاداش ثبت کنید خود وب سایت دراپینو پاداشتون رو به حساب بانکیتون واریز میکنه.

فقط برداشت فعلا داخل دراپینو به شکل ریالی هست و امکان انتقال خود رمزارز رو نداره.

 

پالیگان رایگان واقعی

شما بعد از ثبت نام داخل دراپینو میتونید رمزارزی رو که دوست داشته باشید انتخاب کنید ، پلتفرم دراپینو تنوع خیلی زیادی برای رمزارزها قرار داده افراد میتونن رمزارز دلخواهشون انتخاب کنن تا پاداششون به اون رمزارز تبدیل بشه.

 

وب سایت برتر دریافت ایردراپ رایگان پالیگان

ایردراپ ها به معنیه ارسال ارزدیجیتال توسط به‌وجود آورندگان اون رمزارز به کاربرانشون به عنوان جایزه با هدف جذب مخاطب و کاربر برای بیزنشون هست. درادامه با بهترین سایت های ایردارپ پالیگان آشنا میشیم :

برای دریافت ایردراپ رایگان پالیگان باید به وب سایت خود این رمزارز مراجعه کنید و بعد وارد صفحه ی zkEVM بشید و بعد گزینه Add zkEVM Network   انتخاب کنید دقت کنید داخل این مرحله شما باید حتما کیف پول متامسک داشته باشید تا کیف پولتون رو به این سایت پالیگان وصل کنید و بعد میتونید ایردراپ دریافت کنید.

 

سایت های پالیگان رایگان

یکی دیگه از وب سایت هایی که ایردراپ رایگان پالیگان اهدا میکنه ، وب سایت bestfaucetsites هست شما میتونید داخل این سایت ثبت نام کنید و به راحتی ایردراپ رایگان پالیگان دریافت کنید.

نکته ی مهمی که وجود داره این هست که برای استفاده از این ایردراپ ها حتما باید کیف پول دیجیتالی داشته باشید.

 

نرم‌افزار موبایل دریافت پالیگان رایگان

روش دیگه برای دریافت رمزارز رایگان پالیگان استفاده از نرم‌افزار های موبایل هست ،  نرم‌افزار اوکتو یه کیف پول هوشمند هست که باید داخل گوشی دانلود کنید این برنامه فقط سیستم عامل اندروید رو داره.

این کیف پول از فناوری و خدمات جدیدی استفاده می کنه که باعث امنیت بالای دارایی شما میشه ؛ نکته ی مهم این هست برای دریافت ایردراپ پالیگان داخل این برنامه باید 10 دلار کیف پولتون رو شارژ کنید و بعد از شارژ ارزتون رو به شبکه ی zkEVM منتقل کنید.

 

نرم افزار موبایل دریافت پالیگان رایگان

بعد از این مراحل به شما یک کارت داده میشه به عنوان Scratch Card شما با داشتن این کارت میتونید برنده ی جوایز پالیگان بشید.

حتما بخوانید : دریافت بیت کوین رایگان

 

ویژگی های خوبِ رمزارز پالیگان

شما با داشتن این رمزارز اگه داخل کیف پول های هوشمند داشته باشید و بخوایید انتقالش بدید یا خریدی و فروشی انجام بدید میزان تراکنشش خیلی کم هست ، زیرساخت خیلی قوی داره و همین موضوع باعث شده بتونه با شبکه های رمزارزهای دیگه تعامل خوبی داشته باشه.

پالیگان بر پایه رمزارز اتریوم هست که یه ارزدیجیتال خیلی معروف و قوی هست همین موضوع باعث ارزشمند شدن پالیگان و امنیت بالای این رمزارز شده.

 

مزایای پالیگان

از طرف دیگه پالیگان شبکه ی غیر متمرکز هست یعنی به هیچ نهاد و شرکتی وابستگی نداره و به طور مستقل فعالیت میکنه که باعث مورد اعتماد بودن بیشتر پالیگان میشه.

 

سخن آخر

دریافت رمزارز رایگان میتونه شمارو از دور باطل تلاش کردن و کم آوردن نجات بده ، داشتن درآمد دلاری چرخه ی زندگی رو تند تر میکنه و هر فردی که به فکر زمان حال و آینده اش هست باید به دنیای رمزارزها ورود پیدا کنه.

داخل مقاله برای شما روش های متنوع و مطمئن دریافت رمزارز پالیگان و انواع رمزارزهای دیگه رو شرح دادیم و انتخاب اینکه شما از چه راهی میخوایید رمزارز بدست بیارید به عهده ی خود شماست.

اما پلتفرم ایرانیِ دراپینو که رمزارزهای رایگان به کاربرانش اهدا میکنه میتونه نقطه ی عطف زندگی ما باشه چون با کوچکترین کار میتونید ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید و همینطور درآمد دلاری رایگان براتون به آسونی و بدون پرداخت هزینه ای محقق میشه.

 

کسب پالیگان رایگان

 

سوالات متداول

 

برای دریافت رمزارز رایگان فقط باید از فروشگاه های خوراکی و زنجیره ای خرید کنیم ؟

خیر ، داخل دراپینو هزاران فروشگاه و مغازه اعم از پوشاک ، قنادی ، کافه ، رستوران ، گل و گیاه ، خوراکی ها و حتی لوازم برقی وجود داره و شما با مراجعه به هرکدوم از این مغازه هایی که داخل دراپینو ثبت شده میتونید رمزارز رایگان دریافت کنید .

برای ثبت نام داخل دراپینو نیاز به چه اطلاعاتی هست ؟

شما برای ثبت نام فقط کافیه شماره ی تماس و شماره ی کارت بانکیتون رو وارد وب سایت دراپینو برای ثبت نام کنید .

آیا دراپینو فقط پالیگان به کاربرانش اهدا می کنه ؟

 خیر ؛ شما داخل دراپینو هر رمزارزی که دوست داشته باشید میتونید انتخاب کنید تا پاداشتون به اون رمزارز تبدیل بشه .

آیا فقط از فروشگاه هایی که داخل شهر تهران هست میتونیم خرید کنیم تا رمزارز دریافت کنیم ؟

خیر ، خوشبختانه دراپینو داخل شهرستان ها هم فعالیت داره و کسانی که شهرهای دیگه هستن با خرید از فروشگاه هایی که طرف قرارداد دراپینو هستن میتونن رمزارز رایگان دریافت کنن .

منابع : Coinbase Investopedia

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *