روش های دریافت دای رایگان (بدون سرمایه)

همین الان ثبت نام کن و هر روز رمز ارز رایگان به دست بیار!
برای دریافت رمز ارز رایگان همین الان ثبت نام کن!

 

یکی از اتفاقات خوب داخل دنیای ارزدیجیتال ، دریافت رمزارزهای رایگان هست ، با توجه به اینکه داشتن رمزارز برای هر فردی با توجه به تورم امروزه از واجبات هست پس این اتفاق میتونه تاثیر زیادی روی سبک مالی شما داشته باشه . 

رشد قیمتی ارزهای دیجیتال در سال های اخیر به شدت رو به افزایش بوده و همین موضوع باعث شده افراد برای کسب درآمد بیشتر به دنیای رمزارزها وارد بشن .

 

گاهی افراد هیچ سرمایه ای برای شروع ندارن و خیلی زود از کسب درآمد از این بازار ناامید میشن اما اتفاق خوب این هست که به راحتی میشه رمزارز دای یا هر رمزارزی که دوست داشته باشید به شکل رایگان دریافت کنید .

در ادامه ی این مقاله با روش های معتبر دریافت رمزارز دایِ رایگان آشنا میشیم .

 

روش های دریافت ارز دای به صورت رایگان

رمزارز دای با نماد اختصاری DAI شناخته میشه ؛ رمزارز دای دارای ارزش زیادی هست به طوری که هر واحد اون به ارزش 1 دلار آمریکا گره خورده ؛ از این رمزارز داخل بازار ارزدیجیتال بیشتر برای وام دهی و وام گیری دارایی های کریپتویی بدون هیچ واسطه ای و به طور شفاف استفاده میشه .

 

روش های دریافت ارز دای به صورت رایگان

دریافت رمزارز دای به صورت رایگان یا هر ارزدیجیتالی که شما دوست داشته باشید میتونه فرصت خوبی برای داشتن درآمد دلاری باشه ؛ روش های متنوعی برای دریافت رمزارز رایگان وجود داره که در ادامه آشنا میشیم :

 

کش بک راهی برای دریافت رمزارز دایِ رایگان 

کش بک ها پاداش هایی هستن که در قبال خرید مشتری از فروشگاه های بزرگ و کوچک به اونها پرداخت میشه از بهترین روش هایی که میشه برای دریافت رمزارز دای یا هر رمزارز دیگه ای معرفی کرد کش بک ها هستن، به این شکل که با خرید از فروشگاه های معینی بخشی از مبلغی که پرداخت کردید به شما پس داده میشه .

حتما بخوانید : دریافت ایاس رایگان

 

کش بک راهی برای دریافت رمزارز دایِ رایگان 

این مبلغی که به شما پس داده میشه میتونه شکل های مختلفی داشته باشه که یکی از اونها دریافت رمزارز هست برای استفاده از این سرویس ها و دریافت کش بک های رمزارزی باید داخل یکسری پلتفرم ثبت نام کنید و بعد از فروشگاه های طرف قرارداد اون پلتفرم خرید کنید .

داخل ایران هم پلتفرم معتبری این خدماتُ به کاربرانش ارائه میده و افراد به راحتی و با انجام خرید های روزمره میتونن رمزارز دای دریافت کنن .

 

دریافت رمزارز از بهترین سایت کش بک ایران

پیدا کردن سایتی معتبر و خوب برای دریافت رمزارز رایگان کمی سخت هست اما ما کار شمارو آسون می کنیم و یکی از بهترین وب سایت های ایرانی که کش بک به شکل رمزارز به کاربرانش اهدا می کنه معرفی می کنیم .

وب سایت دراپینو پلتفرمی ایرانی و معتبر هست که خدمات دریافت رمزارز رایگان ارائه میده و شما میتونید با ثبت نام داخل این وب سایت بدون هیچ سرمایه ای شروع به دریافت ارزهای رایگان کنید .

 

روش دریافت رمزارز دایِ رایگان با خرید های روزمره

 

روش دریافت رمزارز دایِ رایگان با خرید های روزمره

برای استفاده از خدمات دریافت رمزارز رایگانِ دای داخل دراپینو ابتدا باید ثبت نام کنید ، با مراجعه به سایت دراپینو و ثبت شماره ی تماس و کارت بانکی که خرید های روزمره تون انجام  میدید به راحتی عضو خانواده ی دراپینو میشید .

بعد از ثبت نام اگه شما از فروشگاه هایی که جز باشگاه مشتریان دراپینو هستن خرید کنید درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به شما برمیگرده و داخل حساب کاربری دراپینوی شما به ارزدیجیتال تبدیل میشه .

 

باشگاه مشتریان دراپینو

برای استفاده از خدمات دراپینو توجه به باشگاه مشتریان دراپینو مهم هست اینکه ببینید کدوم از فروشگاه ها عضو دراپینو هستن و شما با خرید از اونها صاحب ارزدیجیتال میشید .

با رفتن به سایت دراپینو ، قسمت مشتریان به راحتی فروشگاه هایی که عضو باشگاه مشتریان این پلتفرم هستنُ مشاهده می کنید ، دراپینو این فرصتُ فراهم کرده که با خرید هر محصولی که شما نیاز داشته باشید رمزارز رایگان دریافت کنید .

حتما بخوانید : دریافت ایردراپ رایگان

فروشگاه های بزرگ زنجیره ای مثل افق کوروش و گندم عضو مشتریان دراپینو هستن این فروشگاه ها داخل هر محله ای وجود داره شما با خرید های روزمره از این فروشگاه ها پاداش خریدتونُ به شکل ارزدیجیتال دای یا هر رمزارز دیگه ای دریافت می کنید .

 

فروشگاه های بزرگ زنجیره ای مثل افق کوروش و گندم عضو مشتریان دراپینو هستن

خوشبختانه فروشگاه هایی که عضو دراپینو هستن درحال گسترش هست و تنوع داخل دراپینو بسیار زیاد هست به این شکل که شما با خرید لوازم آرایشی بهداشتی ، رفتن به رستوران و کافه ، خرید لوازم یکبار مصرف و الکترونیکی ، خرید کیک و شیرینی از قنادی ها و … به راحتی رمزارز و بیت کوین رایگان دریافت می کنید.

برای پیدا کردن مغازه ها و فروشگاه های نزدیک محل زندگیتون به سایت دراپینو برید و لیست فروشگاه به همراه آدرس هر کدوم نوشته شده ، البته شما میتونید با استفاده از GPS داخل وب سایت نزدیک ترین فروشگاه ها و مغازه هارو به خودتون پیدا کنید .

حتما بخوانید : دریافت پالیگان رایگان

استفاده از GPS داخل دراپینو به شما داخل سفر هم کمک می کنه که نزدیک ترین فروشگاه به محل اقامتتون پیدا کنید چرا که خدمات دراپینو به شهرستان ها هم رسیده .

 

 

میزان ارزدیجیتالِ دریافتی از دراپینو

میزان پاداشی شما به شکل رمزارز از دراپینو دریافت می کنید اول به میزان خرید شما بستگی داره یعنی درصدی از مبلغی که پرداخت می کنید به شما پاداش داده میشه ، مورد دوم اینکه قرارداد های دراپینو با فروشگاه های مختلف ، متفاوت هست همین موضوع باعث میزان درصد های مختلفِ پاداش خرید میشه .

اما با خرید از فروشگاه های طرف قرارداد دراپینو میتونید از 1% تا 20% پاداش خرید به شکل رمزارز دریافت کنید .

پلتفرم دراپینو تنوع زیادی برای رمزارزها قرار داده و شما بعد از ثبت نام میتونید هر رمزارزی که دوست داشته باشید به راحتی انتخاب کنید و پاداش خریدتون به اون رمزارز تبدیل میشه .

حتما بخوانید : دریافت ترون رایگان

 

میزان ارزدیجیتالِ دریافتی از دراپینو

اگه کنجکاو این هستید که بدونید میزان پاداش خرید هر فروشگاه چقدره باید به سایت دراپینو مراجعه کنید و از قسمت مشتریان درصد پاداش هر فروشگاهُ ببینید .

 

نقد کردن ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

بعد از دریافت رمزارز دلخواهتون از دراپینو نوبت به نقد کردن و واریزش به حسابتون میرسه ، نقد کردن مراحل راحتی داره اینکارو خود اعضای دراپینو انجام میده و پول به حساب شما واریز میشه ، اما دراپینو فقط واریز ریالی انجام میده و فعلا امکان جا به جایی خود ارزدیجیتالُ نمیده .

حتما بخوانید : دریافت فانتوم رایگان

 

نقد کردن ارزدیجیتال دریافتی از دراپینو

 

وب سایت برتر خارجی دریافت رمزارز دایِ رایگان

داخل سایت Oasis با استفاده از سیستم مینت امکان تولید DAI وجود داره با انجام مراحل زیر به از سایت Oasis دایِ رایگان دریافت کنید :

 

    1. اتصال کیف پول به سایت برای دریافت DAI
    2. بعد از اتصال روی «get started» کلیک کنید
    3. انتخاب نوع وثیقه
    4. مطابق با “Setup Vault” و “Set Adance”
    5. انتخاب مقدار DAI که می‌ خواهید با ETH تولید کنید
    6.  و در آخر کلیک روی “confirm”

 

سایت لاتیوم  (Latium) یکی از سایت های معتبر فریلنسری برای دریافت ارز دایِ رایگان هست به این صورت که بعد از مراجعه به سایت ابتدا باید نوع مهارتتون انتخاب کنید و بعد داخل سایت ثبت نام کنید ، بعد از اون با توجه به مهارتتون به پیدا کردن پروژه می پردازید و بعد درخواست کاری برای کارفرما ارسال می کنید .

حتما بخوانید : دریافت آوه رایگان

 

سایت لاتیوم  (Latium)

بعد از قبول درخواست شما از سوی کارفرما میتونید کارتون شروع کنید و درامد رمزارزی داشته باشید .

 

سایت فاست روشی دیگر برای دریافت رایگان رمزارز دای

سایت های فاست سایت هایی تبلیغاتی هست که اگه کاربران با فعالیت هایی که اون سایت ازشون میخواد انجام بدن به راحتی رمزارز رایگان دریافت می کنن ؛ کارایی مثل تماشای ویدئوی تبلیغاتی ، شرکت در نظرسنجی یا کلیک روی بنرهای تبلیغاتی و …

 

سایت فاست روشی دیگر برای دریافت رایگان رمزارز دای

یکی از بهترین سایت های فاست که رمزارز دای به صورت رایگان اهدا می کنه سایت استورم ایکس هست داخل این سایت با بازی کردن ، شرکت در نظرسنجی و ارائه ی پیشنهادات میتونید به راحتی رمزارز دایِ رایگان دریافت کنید .

 

ویژگی های رمزارز دای

دای جز رمزارزهایی هست که ارز پیداری داره چونکه ارزش هر واحدش 1 دلار آمریکا هست پس رمزارز قدرتمندی هست ، یکی دیگه از ویژگی های رمزارز دای امنیت بالایی هست که داره چراکه هم غیر متمرکز هست یعنی واسطه ای نداره و فعالیتش به صورت شفاف هست .

شما اگه فقط کمی ارز دای داشته باشید به راحتی میتونید داخل هر صرافی با این ارز ثبت نام و معامله کنید چراکه به علت ارزش بالایی که داره صرافی ها حتی میزان کم این رمزارزُ می پذیرن .

 

سخن آخر

خوشبختانه دنیای ارزدیجیتال به فکر همه ی افراد دنیا هست و کسانی که هیچ سرمایه ای برای فعالیت داخل این بازار ندارن به راحتی با استفاده از خدمات کش بک ( پاداش خرید ) میتونن رمزارز رایگان دریافت کنن .

 

ویژگی های رمزارز دای

یکی از این پلتفرم هایی که خدمات کش بک به شکل ارزدیجیتال ارائه میده دراپینو هست داخل دراپینو به راحتی میتونید با خرید از فروشگاه هایی که طرف قرارداد این پلتفرم هستن ارزدیجیتال رایگان دریافت کنید .

دراپینو درصدی از مبلغی که بابت خرید پرداخت کردید به شما برمیگردونه و به ارزدیجیتال دلخواهتون تبدیل میکنه فقط کافیه داخل این وب سایت ثبت نام کنید .

با پیوستن به خانواده دراپینو قدمی بزرگ به سوی پیشرفت درآمدتون برمیدارید .

 

سوالات متداول

 

آیا دراپینو بستری قابل اعتماد برای دریافت رمزارز رایگان می باشد ؟

بله ؛ چونکه دراپینو دارای نماد اعتماد هست از همه مهم تر دراپینو به صورت رسمی فعالیت خودشو داخل کشور شروع کرده و داره ادامه میده ، فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای مثل افق کوروش هم جز باشگاه مشتریان دراپینو هستن .

آیا دراپینو فقط رمزارز دای رو به صورت رایگان اهدا می کنه؟

خیر ؛ دراپینو دارای تنوع زیاد رمزارزها هست ، شما بعد از ثبت نام هر رمزارزیُ که دوست داشتید میتونید انتخاب کنید تا پاداش شما به اون تبدیل بشه .

آیا داخل دراپینو برای ثبت نام باید احراز هویت هم انجام بدیم ؟

خیر ؛ برای ثبت نام شماره تماس و شماره کارت بانکی که خریدهای روزمره رو انجام مدید کافیه .

آیا دراپینو برای واریز پاداش به کارت بانکی کارمزد کم می کنه ؟

خیر ، دراپینو همون میزانی که شما پاداش دریافت کردید به قیمت روز اون ارز برای شما پاداشتونُ واریز می کنه .

آیا داخل دراپینو امکان انتقال رمزارز به کیف پول های دیجیتالی هست؟

خیر درحال حاضر فقط امکان واریز به صورت ریالی هست .

منبع : Read.cash

 

هرسوالی داری ازمون بپرس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *