روش های های کسب لایت کوین رایگان و %100 معتبر

همین الان ثبت نام کن و هر روز لایت کوین رایگان به دست بیار!
لایت کوین رایگان
برای دریافت لایت کوین رایگان همین الان ثبت نام کن!

دریافت ارز دیجیتال رایگان از جمله مسائل وسوسه انگیزه که هر فردی رو ترغیب میکنه. یکی از این ارزهای دیجیتال که میتونین رایگان یا به اصطلاح ایردراپ کنین، لایت کوین هست. لایت کوین، که به عنوان شبیه سازی رمزارز بیت کوین شناخته می‌شه، یکی از 10 ارز دیجیتال برتر در مارکت کپه. در این مقاله، روش‌های دریافت لایت کوین رایگان رو به شما آموزش میدیم تا بتونین درآمد بیشتری داشته باشین.

 

 

 

 

آیا دریافت ایردراپ‌ لایت کوین رایگان بدون سرمایه امکان پذیره؟

بله. شما حتی از داخل ایران هم میتونین لایت کوین رایگان ، بیت کوین رایگان و … داشته باشین. فقط بر خلاف ارزهای دیجیتال محبوب‌تر، مانند بیت کوین و اتریوم، دریافت لایت کوین به صورت رایگان بسیار چالش برانگیزتر هست چون که گزینه‌های زیادی برای انجام این کار وجود نداره. با وجود این، ما موفق شدیم روش‌های قانونی دریافت لایت کوین رایگان رو پیدا کنیم و تصمیم گرفتیم این روش‌ها رو با شما به اشتراک بذاریم. شما از طریق خرید از فروشگاه‌های مخصوص، گوش دادن به موزیک در پلتفرم‌های خاص، دیدن ویدئو تبلیغاتی، اشتراک گذاشتن محتوا و بازاریابی و غیره میتونین لایت کوین داشته باشین.

 

 آیا دریافت ایردراپ‌ لایت کوین رایگان بدون سرمایه امکان پذیره؟

 

معرفی 10 روش دریافت لایت کوین رایگان

در ادامه لیستی از روش‌های دریافت لایت کوین رو میتونین بررسی کنین:

 

وب های سایت برتر ایردراپ‌ لایت کوین رایگان

 خیلی از افراد هستن که علاقه زیادی به کسب ارزهای دیجیتال رایگان هستن. این مسئله یکی از دلایل اصلی رشد ایردراپ بود. با این روش میتونیم تا حد امکان رمزارزها و توکن‌های مختلف رو بدون اینکه لازم باشه پولی پرداخت بشه جمع آوری کنیم. از آن زمان، ما روش‌های مختلفی رو برای به دست آوردن رمز ارز رایگان آزمایش کردیم و در اختیار شما قرار دادیم.

 

وب های سایت برتر ایردراپ‌ لایت کوین رایگان

ایردراپ رایگان در سایت دراپینو یک راه ارزان برای علاقه‌مندان هست. با این راه آسون برای شما برای دریافت لایت کوین رایگان میتونین اقدام کنین. شما با خرید از فروشگاه‌های حاضر در باشگاه مشتریان دراپینو به جای تخفیف روی کالا، لایت کوین رایگان میگیرین.

این فروشگاه‌ها شامل افق کوروش، گندم و فروشگاه‌های محلی میشن که با خرید از هرکدوم این فروشگاه‌ها تا 20% از مبلغ خرید لایت کوین رایگان بهتون تعلق میگیره. فقط کافیه داخل سایت دراپینو عوض بشی و شماره موبایل و شماره کارت بانکیت رو وارد کنی.

 

فاست لایت کوین

وقتی صحبت از ارز دیجیتال رایگان میشه، یک طرح محبوب به نام فاست هست که همیشه کاربرد داره. فاست‌ها وب سایت‌هایی هستن که با تبلیغات پول به دست میارن و به کاربرانی که تبلیغات رو تماشا میکنن، ارز دیجیتال رایگان میدن. فاست به دلیل اینکه خیلی کاربردی هست محبوبیت بالایی داره. استفاده از فاست این امکان را به کاربران می دهد که لیتوشی رایگان (کوچکترین واحد لایت کوین) رو دریافت کنن.

 

فاست لایت کوین

این روش کلاهبرداری و یا دروغی نیست. در واقع، از بودجه‌ای هست که تبلیغ‌کنندگان برای نمایش تبلیغات خود در نظر میگیرن و هر میزان که تبلیغات دیده بشه مبلغی رو پرداخت می‌کنن. صاحبان تبلیغات پول خوبی برای اشتراک گذاشتن ویدیو در سایت پرداخت می‌کنن. مدیران وب‌سایت‌ها پول رو جمع‌آوری کرده و زمان تماشای این تبلیغات، به شما کمیسیون می‌دن.

در حالی که برخی از فاست‌ها فقط بر روی یک رمزارز متمرکز هستن (مانند BTC)، برخی دیگر این امکان رو فراهم کردن که ارزهای دیجیتال مختلف رو به دست بیارین. این مدل کسب و کار مدتی هست که فعالیت داره. میتونین از قدیمی‌ترین و معتبرترین پلتفرم، FreeBitco.in که بیش از 225000 بیت کوین بین کاربرانش توزیع کرده استفاده کنین.

البته در نظر داشته باشید که همه فاست‌ها قابل اعتماد نیستن. قبل از استفاده از هر پلتفرمی باید مراقب باشین؛ زیرا ممکنه وقت خودتون رو صرف کنین و در نهایت هیچ لایت کوین رایگانی دریافت نکنین.

 

شما می‌تونین لایت کوین رایگان خودتون رو داخل کیف پول دیجیتال ارائه شده ذخیره کنین، اما من توصیه می‌کنم که این کارو انجام ندین. به این دلیل که اگر کلیدهای کیف پول رو گم کنین لایت کوین رایگان رو از دست میدید. بنابراین، زمانی که به مقدار مورد نیازتون رسیدین، LTC داخل کیف پول رو برداشت کنین. اگر میخواین که لایت کوین دریافت شده در جایی امن نگه‌داری بشه امن‌ترین راه حل، کیف پول سخت افزاری مانند لجر یا ترزور هست. اما می‌تونین از کیف پول رسمی Litecoin Core هم استفاده کنین.

حتما بخوانید : دریافت دای رایگان

تنها ایراد فاست این هست که پاداش کمی میده و بهتره که یک روتین برای خودتون ایجاد کنین و چندین بار در روز از چندین وب سایت بازدید کنین تا کسب درآمد قابل توجهی داشته باشین. در ادامه چند سایت معتبر رو برای شما کاربران عزیز پیشنهاد دادیم:

 

1. استفاده از سایت Idle-Empire

 

1. استفاده از سایت Idle-Empire

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای یک حساب کاربری در Idle-Empire ثبت نام کنین، به چند نظرسنجی پاسخ بدین، ویدیوها را تماشا کنین. در مرحله بعد لایت کوین با کارمزد صفر به حساب Coinbase شما فورا ارسال خواهد شد. شما میتونین لایت کوین رو داخل حساب کوین بیس خود نگه دارین یا به کیف پول خودتون ارسال کنین.

 

2. استفاده از Freecash برای کسب دریافت لایت کوین رایگان

 

2. استفاده از Freecash برای کسب دریافت لایت کوین رایگان 

Freecash بهترین پلتفرم آنلاین است که به شما این امکان رو میده که با انجام کارهای ساده و سریع لایت کوین رایگان به دست بیارین. لایت کوین یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتالی است که امروزه در بازار معامله میشه، بنابراین در Freecash ثبت نام کنید تا فوراً آن لایت کوین دریافت کنین. با Freecash، دریافت اولین لایت کوین رایگان بسیار ساده هست. این مراحل رو دنبال کنین تا بتونین همین الان از اولین لایت کوین رایگان لذت ببرین:

1. اول داخل سایت  ثبت نام کنین

در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی، روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنین تا یک حساب کاربری رایگان در Freecash ثبت بشه. اگر اکانت گوگل داشته باشین گزینه‌ای برای اتصال خودکار Freecash با نمایه Google یا حساب Steam در اختیار شما قرار میگیره و بسیاری از مراحل ابتدایی برای شما انجام میشه.

2. در مرحله بعد وارد سیستم بشین

پس از اینکه حساب Freecash شما فعال شد، روی “ورود به سیستم” کلیک کنین، که دقیقا در کنار دکمه “ثبت نام” قرار داره. مشخصات خودتون رو وارد کنین، سپس میتونین فورا از سایت Freecash استفاده کنین!

3. درخواست‌های سایت رو کامل کنین

در صفحه اصلی، روی گزینه “earn” واقع در گوشه سمت چپ بالای صفحه کلیک کنین. هر یک از پیشنهادات / وظایف ارائه شده رو که برای شما بسته به منطقه در دسترس هستن انتخاب کنین تا فوراً لایت کوین رایگان از طریق سایت Freecash جمع آوری کنین.

4. پاداش خودتون رو بازخرید کنین

هنگامی که لایت کوین رایگان جمع کردین، به «Cashout» برین تا ارزهای خودتون رو به پاداش واقعی تبدیل کنین. برای لایت کوین، نشان LTC رو داخل صفحه «Cashout» پیدا و اطلاعات کیف پول ارزهای دیجیتال خودتون رو وارد کنین. مقدار ارزی که قصد دارین تبدیل بشه رو وارد کنین تا به لایت کوین رایگان تبدیل بشه.

 

3. استفاده از سایت Freeward و دریافت لایت کوین رایگان

Freeward یک وب سایت GPT است که در آن میتونین لایت کوین رایگان رو با انجام یکسری وظایف به دست بیارین. فقط این سایت فاقد اپلیکیشن موبایل هست. اگر مشکلی با این مسئله ندارین، می‌تونین ثبت نام کنین و کارهای ارائه شده رو در وب سایت انجام بدین. گزینه دیگر برای به دست آوردن لایت کوین رایگان از طریق سایت Freeward تماشای ویدیوها و دعوت از دوستان خود برای پیوستن به سایت از طریق لینک مخصوص هست.

 

بازی برای کسب درآمد

 

بازی برای کسب درآمد

بازی شاید بهترین گزینه برای دریافت لایت کوین رایگان نباشه، اما بازی‌های آنلاین P2E (بازی برای کسب درآمد) گزینه مناسبی به نظر میرسه. بازی‌های P2E به بازیکنان ارز دیجیتال پاداش میدن که لایت کوین جزو این رمزارزها میباشد. این بازی‌ها شبیه بازی‌های آنلاین دیگه هستن، به جز این که به جای ارزهای مجازی، بازیکنان می‌تونن به جای آن لایت کوین رایگان (و سایر ارزهای دیجیتال) کسب کنن.

این کار عمدتاً با انجام وظایف درون بازی انجام صورت میگیره که بسته به بازی میتونه  امتیاز، گل و غیره باشه. بازی‌های مختلفی برای انواع سلیقه‌ها وجود دارن. از جمله این بازی‌های میتوان به استراتژی یا بازی‌های کارتی اشاره کرد. شما باید ببینین که کدوم بازی برای شما مناسب‌تره و بعد انتخاب کنین.

بازی‌هایAxie Infinity، Blankos Block Party، Thetan Arena، CryptoKitties ، Plant VS Undead جزو بعضی از محبوب‌ترین‌ها هستن.

 

دریافت لایت کوین رایگان از طریق یادگیری ارز دیجیتال

صنعت ارز دیجیتال همچنان در مرحله پذیرش و آموزش هست. برای اینکه بتونیم در حوزه ارز دیجیتال فعالیت کنیم، باید حتما آموزش ببینیم تا با مزایا و معایب این مسئله آشنا بشیم. اما بسیاری از مردم آماده نشستن و گوش دادن نیستن مخصوصا که این موضوع کمی پیچیده هست. به همین دلیل که سهامداران محبوبی مانند Coinbase، Okex، و CoinMarketCap یک صفحه هدیه ارز دیجیتال به نام Earn در وب سایت خود راه اندازی کردن. هر دو پلتفرم کمپین هایی رو اجرا می‌کنن که در طی آن کاربران میتونن در مورد پروژه‌های جدید یا تاسیس شده اطلاعات کسب کنن و به صورت رایگان ارز دیجیتال هدیه بگیرن.

برای دریافت ارز دیجیتال باید ویدیوها رو کامل تماشا کنین. البته دقت کنین که برای هر رمز ارز شما فقط یک بار میتونین از سایت پاداش دریافت کنین. همچنین، این امکان برای شما فراهم هست که در کمپین‌های فعال شرکت داشته باشین. به همین دلیل توصیه میکنیم در خبرنامه آنها عضو بشین تا موقع راه اندازی کمپین‌های جدید ازشون مطلع بشین.

وقتی که کار با ارز دیجیتال رو یاد بگیرین، میتونین سرمایه‌گذاری کنین و برای شروع به سرمایه کمی نیاز دارین. با کسب مهارت‌های معاملاتی کسب و اینکه اگر یاد بگیرین چگونه تحلیل کنین و به موقع خرید و فروش داشته باشید در نتیجه سود خواهید کرد.

 

ماینینگ لایت کوین

هدف از ماینینگ لایت کوین اینه که اولین ماینری که با موفقیت یک بلوک رو تایید کنه، 50 لایت کوین پاداش می‌گیره. تعداد لایت کوین‌هایی که برای چنین کاری تعلق می‌گیرد با گذشت زمان کاهش پیدا میکنه. اما آیا یک ماینر می‌تونه بلوک رو تغییر بده، تا بتونه همان لایت‌کوین‌ها رو دو بار خرج کنه؟ نه. این کلاهبرداری بلافاصله توسط یک ماینر دیگه شناسایی میشه.

 

ماینینگ لایت کوین

 

 استفاده از نرم افزار فری لایت کوین  (FREELITECOIN)

با استفاده از نرم افزار فری لایت کوین FREELITECOIN  یکی از روش‌های راحت و مورد علاقه بسیاری از کاربران هست. با استفاده از این نرم افزار با گوشی اندروید میتونین لایت کوین استخراج کنین. از آنجایی که تیم سازنده فری لایت کوین یعنی Bitcoin Aliens تا به الان سابقه قابل قبولی در ساخت بازی با قابلیت کسب درآمد و دریافت رمزارز داشته میشه به این نرم افزار اعتماد کرد. از جمله بازی‌های ساخت این تیم حرفه‌ای میتونیم به Bitcoin Cash Giveaway یا Blockchain Game اشاره کنیم.

این یک راه کاملا قانونی برای به دست آوردن ارز دیجیتال رایگان هست که برای لایت کوین هم صدق میکنه.

 

 شکار بونتی (Bounties) و دریافت رایگان لایت کوین

بونتی‌ها شبیه ایردراپ هستن اما به مهارت‌ها و یا زمان بیشتری نیاز دارن. در این روش شکارچیان جوایز بهتری دریافت می‌کنن زیرا باعث ارزشمند شدن پروژه میشن. در واقع این روش نوعی هدیه است. برای مثال پست‌ها و مقالاتی در پلتفرم‌های مختلف در رابطه با رمزارزهای مختلف ایجاد کردیم و در ازای آن ارز دیجیتال رایگان گرفتیم.

 

 شکار بونتی (Bounties) و دریافت رایگان لایت کوین

یا به عنوان مثال جوایز مخصوص برای متخصصان شبکه‌های اجتماعی و بلاگرها نیز در نظر گرفته میشود. هدف این است که محتوا رو با فالوورهای صفحه‌شون به اشتراک بگذارن. برای مثال اگر در فیس بوک، توییتر یا دیسکورد  یا اینستاگرام صفحه پربازدیدی دارین میتونین تبلیغ کنین و لایت کوین رایگان بگیرین.

 

آنلاین خرید کن و لایت کوین رایگان بگیر

اگر طرفدار خرید آنلاین نبودید، ممکنه با این پیشنهاد نظرتون تغییر کنه. خبر خوب اینه که اکنون این فرصت رو دارین که از فروشگاه‌های مورد علاقه‌تون خرید و ارز دیجیتال رایگان مثل لایت کوین دریافت کنین.

سرویس‌های مختلفی هستن که خدمات کش بک ارائه میدن اما محبوب‌ترین آنها در حال حاضر « لولی و پی » هستن. آنچه شگفت‌انگیز هست اینه که میتونین هر دو فروشگاه رو برای یک خرید ترکیب کنین و رمزارز رایگان بیشتری جایزه بگیرین! اگر در خارج از کشور هستین میتونین از این فروشگاه‌ها خرید کنین و برای مثال لایت کوین رایگان دریافت کنین.

 

بازاریابی ارز دیجیتال

یک راه دیگه برای کسب لایت کوین رایگان بدون سرمایه گذاری قبلی و بدون نیاز به خرج کردن پول اینه که بازاریابی کنین. بازاریابی ارز دیجیتال خیلی ساده هست. فقط کافیه شما یک لینک منحصر به فرد دریافت کنین و با دوستان و اقوام خود به اشتراک بذارین. چون اکثر مردم این کار رو انجام نمیدن، هر پروژه‌ برای هر شرکت‌کننده جدیدی که از طریق لینک شما به اون شبکه ملحق بشه، جایزه میده.

بازاریابی بیشتر برای بازاریابان حرفه‌ای (بلاگ نویسان یا اینفلوئنسرها) هست که وظیفه آنها تبلیغ آنلاین مطالب و دریافت پوله. آنها پروژه‌ها را با مخاطبان خود به اشتراک میذارن و پول دریافت می‌کنن (فیات یا کریپتو).

 

یک حساب پس انداز دیجیتال باز کنین

اگر نمی‌خواین برای دریافت ارز دیجیتال رایگان سخت کار کنین، می‌تونین اجازه بدین کریپتو برای شما سخت کار کنه! اما برای اینکه این اتفاق بیفته، ابتدا باید مقداری ارز دیجیتال بخرید یا داشته باشید. بیت کوین، اتریوم و دوج کوین بیشترین سود رو دارن. حساب‌های پس‌انداز ارز دیجیتال مثل حساب‌های پس‌انداز سنتی کار میکنن فقط فرقش اینکه کریپتو ذخیره کردین و سود بسیار بالاتری نسبت به بانک‌ها دارن. به همین دلیل است که این روزها بسیار محبوب شدن. تنها کاری که باید انجام بدین اینه:

 

یک حساب پس انداز دیجیتال باز کنین

 

      1. ثبت نام کنین (برخی از آنها حتی نیازی به KYC ندارند)


      1. رمز ارز خودتون رو سپرده گذاری کنین


    1. و تمام! میتونین سود رو دریافت کنین. این سود معمولا ماهانه برای شما پرداخت میشه.

اما باید در نظر داشته باشین که کجا سپرده گذاری میکنین بنابراین شما باید قبل از تعهد تحقیق کنید و مطمئن شوید که متولی کیست و آیا بیمه شده است یا خیر. در اینجا برخی از خدماتی که من از آنها استفاده کرده ام و معتقدم قابل اعتماد هستند وجود دارد: BlockFi، Ledn، Celsius.network، Nexo، و Crypto.com.

 

سخن پایانی

 

لایت کوین (LTC) در سال 2011 به عنوان یک ارز دیجیتال با قابلیت دسترسی و سرعت تراکنش بالا و کارمزد کم معرفی شد. با رشد این ارز، لایت کوین تبدیل به گزینه سرمایه‌گذاری در امور مالی علاقه خیلی از سرمایه‌گذاران رو به سمت خودش جذب کرد. به همین دلیل خیلی از افراد دنبال لایت کوین رایگان هستن و روش‌هایی برای به دست آوردن این ارز بدون هیچ پولی ارائه شده.

منابع : Paidfromsurveys – Freecash

 

سوالات متداول

 

آیا کیف پول لایت کوین رایگان است؟

اگر به معامله لایت کوین علاقه دارین، میتونین از صرافی ارز دیجیتال Freewallet برای تبدیل LTC به هر ارز دیگه استفاده کنین. همچنین برای نگهداری این ارز میتونین از Litecoin Wallet by Freewallet که یک اپلیکیشن کاملا رایگان با رابط کاربری ساده و زیبا هست استفاده کنین.

بهترین سایت برای دریافت لایت کوین رایگان چیست؟

یکی از بهترین راه‌ها برای به دست آوردن لایت کوین رایگان، استفاده از سایت Idle-Empire است. این سایت ابتدا فقط برای گیمرها بود اما الان تبدیل به سایت همه کاره شده که همه میتونن از استفاده کنن. برای کسب درآمد از Idle-Empire، فقط باید به نظرسنجی‌ها پاسخ بدین، پیشنهادات رو کامل و ویدیوها رو تماشا کنین. همچنین با دعوت افراد دیگر برای پیوستن به سایت میتونین پاداش بگیرین.

آیا لایت کوین ارز دیجیتال خوبی برای سرمایه‌گذاری هست؟

بله. لایت کوین یک ارز دیجیتال معتبر برای تراکنش‌های روزمره و حتی سرمایه‌گذاری هست. زمان تراکنش سریعتر و کارمزدهای کمتر آن نسبت به بیت کوین، این ارز رو به گزینه‌ای محبوب برای خرید کالاها و خدمات آنلاین و فروشگاه‌ها تبدیل کرده.

آیا لایت کوین ارز در حال رشد هست؟

بله این ارز آینده خوبی داره. یکی از رایج‌ترین پیشرفت‌هایی که آلت‌کوین‌ها نسبت به بیت‌کوین انجام دارن، بهبود سرعت تراکنش است. لایت کوین اولین دارایی کریپتویی است که این کار را با موفقیت انجام می دهد و جایگاه لایت کوین رو در بازار کریپتو و به عنوان یک دارایی مالی با پتانسیل رشد بلندمدت تثبیت کرده.

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *