5 روش دریافت ایردراپ ریپل رایگان (100 درصد واقعی)

همین الان ثبت نام کن و هر روز ریپل رایگان به دست بیار!
برای دریافت ریپل رایگان همین الان ثبت نام کن!

دریافت ایردراپ رایگان یکی از شیرین ترین و آسون ترین روش های درآمد دلاری رایگان هستش که هر آدمی که با تورم امروزه درگیره باید بلد باشه که چجوری این ایردراپ هارو شکار کنه ؛ ایردراپ ها انواع مختفی دارن و شیوه دریافت هرکدوم هم به شکل های مختلفی هست.

 

دریافت ایردراپ و شرکت داخل این چرخه ی هیجان انگیز درامد دلاری میتونه برای همه جذاب باشه اما یکسری اصول و قواعدی داره که باید قدم به قدم پیش رفت تا شانس دریافت ایردراپ رو برای خودتون بیشتر کنید.

 

 

ریپل هم یک ارزدیجیتال هست که نمادش به شکل XRP می باشد و هم یک شبکه ی غیرمتمرکز امن برای بانک ها و موسسات مالی ایجاد کرده ؛ ایردراپ ریپل هم یکی از صدها هزار ایردراپی هست که قراره داخل این مقاله درمورد نحوه ی دریافتش صحبت کنیم و روش های راحت و جذاب درآمد دلاری رایگان رو در اختیار شما قرار بدیم.

 

معرفی 5 روش دریافت ایردراپ ریپل رایگان

این قسمت به 5 روش مطمئن و آسون که میشه ایردراپ ریپل دریافت کنیم می پردازیم:

 

دراپینو ، فرصتی نو

پلتفرم دراپینو که این روزها فرصت جدیدی در اختیار علاقمندان به درامد دلاری رایگان قرار داده یکی از مطمئن ترین و آسون ترین روش های دریافت ایردراپ هست ؛ با ثبت نام داخل پلتفرم دراپینو میتونید با خرید های روزمره ای که برای خودتون و یا خونه انجام میدید ایردراپ رایگان بگیرید.

 

معرفی 5 روش دریافت ایردراپ ریپل رایگان

روش کار با دراپینو آسون تر از اون چیزی هست که فکر میکنید شما بعد از ثبت نام داخل این پلتفرم میتونید از قسمت حساب کاربریتون لیست فروشگاه ها ، بوتیک ها ، رستوران ها و حتی قنادی هایی که در دراپینو فعال هستن رو ببینید و از اون مراکز ، خرید کنید بعد از خرید درصدی از مبلغی که پرداخت کردید به حساب دراپینوی شما به شکل ارزدیجیتال قابل دریافت هست.

یکی از نزدیک ترین فروشگاه ها به همه ی ما افق کوروشِ که جزِ باشگاه مشتریان دراپینو هست ؛ با خرید از افق کوروش به راحتی هر رمزارزی که دوست داشته باشیم میتونیم داخل دراپینو دریافت کنیم.

قسمت جالب ماجرا که داخل این مقاله باید بهش توجه کرد این هست که دراپینو این فرصت رو برای ما قرار داده که هر ارزی رو که دوست داشته باشیم میتونیم انتخاب کنیم تا ایردراپمون به همون رمزارز تبدیل بشه مثلا ریپل که یک نوع ارز دیجیتال هست میتونیم داخل دراپینو انتخابش کنیم تا بعد از هرخرید روزمره مون ایردراپ ما به ریپل تبدیل بشه.

 

به راحتی با ثبت نام داخل دراپینو و با وارد کردن شماره ی تماس و کارت بانکیتون و بعد با خرید از فروشگاه های باشگاه مشتریانِ این پلتفرم میتونید ریپل رایگان دریافت کنید

پس به راحتی با ثبت نام داخل دراپینو و با وارد کردن شماره ی تماس و کارت بانکیتون و بعد با خرید از فروشگاه های باشگاه مشتریانِ این پلتفرم میتونید ریپل رایگان دریافت کنید و درآمد دلاری رایگان خودتونو داشته باشید.

یک مورد شگفت انگیز دراپینو اینه که با هر خریدی که شما انجام میدید؛ تا 20% از اون مبلغ به حساب دراپینوی شما به ریپل تبدیل میشه ، این اتفاق میتونه برای شما پس انداز خوبی بابت آیندتون رقم بزنه.

 

وبسایت های برتر ایردراپ ریپل رایگان

یکی دیگه از روش های دریافت ایردراپ ریپل مراجعه به سایت های معتبر و برتر هست ؛ سایت های زیادی هستن که خدمات معرفی ، میزان ارزش و تاریخ انتشار ایردراپ مدنظر رو در دسترس مخاطبان قرار میدن در ازای این خدمات هم کاربران باید طبق قوانین اون سایت پیش برن.

 

وبسایت های برتر ایردراپ ریپل رایگان

برای مثال  سایت btcc.com یکی از سایت های برتر و مورد اعتمادی هست که ایردراپ های ریپل رو معرفی میکنه و ما میتونیم ریپل رایگان دریافت کنیم ، یکی دیگه از سایت های برتر ایردراپ ریپل u.today هست که ایردراپ ریپل رو پوشش میده و از سال 2017 درحال فعالیت هست.

 

بازی برای کسب درامد راهی برای کسب ریپل رایگان

در جهان ارزدیجیتال راه های مختلفی برای به دست آوردن ارزهای دیجیتال وجود داره و این خبر خوب رو به عاشقان بازی میدم که یکی از راه های کسب ایردراپ ریپل بازی کردن در سایت های مختلف هست.

 

بازی برای کسب درامد راهی برای کسب ریپل رایگان

با یک سرچ ساده لیست پلتفرم هایی که با بازی ، ارزدیجیتال میدن بالا میاد و فقط باید چندین نکته ی مهم رو در نظر گرفت ، اولی اینکه سعی کنیم مدت طولانی به این بازی نپردازیم و در طی روز ساعت مشخصی برای بازی داشته باشیم ؛ دوم اینکه به هرسایتی اعتماد نکنیم و بررسی و پیشینه ی اون سایت رو درنظر بگیریم.

 

سایت های فاست

سایت فاست به سایتی گفته میشه که در قبال کارهای ساده ای که از کاربر میخوان ( مثل کلیک بر روی یک صفحه ) ارزهای دیجیتال مختلفی رو اهدا میکنن ؛ پایه این سایت ها رو تبلیغات تشکیل داده و هدف سایت های فاست رواج ارزهای دیجیتال و بازاریابی از طریق فضای مجازی هست.

 

سایت های فاست

با مراجعه به سایت های فاست میتونیم ایردارپ ریپل رو دریافت کنیم و شانس خودمونو امتحان کنیم ؛ سایت Coin Faucet یکی از سایت های فاست هست که با مراجعه به این سایت فقط با کلیک روی یک صفحه ی خاص میشه ریپل دریافت کرد ؛ ریپل ارز ارزون و با قدمتی هست برای همین سرمایه گذاری و دریافت این ارز به هرشکلی میتونه آینده ی خوبی داشته باشه.

حتما بخوانید : دریافت بیت کوین رایگان

 

نرم افزارهای موبایل دریافت ریپل رایگان

برای مثال اپلیکیشن Bitget یک نرم افزار خرید و فروش ارزدیجیتال هست که انواع ارزهارو موجود داره این نرم افزار یک قسمتی داره که مخصوص ایردراپ هست ؛ شرایط دریافت ایردراپ هم به این شکل هست که کاربران با نگه داشتن دارایی های کریپتوی خود برای برنده شدن در جوایز توکن یا پروژه ی مدنظر خود میتونن برنده بشن.

 

نرم افزارهای موبایل دریافت ریپل رایگان

یکی دیگه از روش های جالب برای دریافت ایردراپ استفاده از نرم افزار های گوشی هست ؛ به این شکل که برنامه ای که مخصوص ایردراپ و معاملات هست رو دانلود میکنیم طبق خواسته ی برنامه پیش میریم تا ایردراپ بگیریم.

داخل این نرم افزار از ارز XRP و ایردراپ های ریپل پشتیبانی میشه و به راحتی میشه ایردراپ های رایگان دریافت کرد.

 

مزایا و معایب ریپل

شبکه ی ریپل که ارز XRP رو داره و ایردراپ هایی منتشر میکنه مزایا و معایبی داره که به شرحش می پردازیم.

 

مزایا و معایب ریپل

 

مزایا :

شبکه ریپل سرعت بالایی داره و قابلیت وام گرفتن و وام دادن پولُ داره ، یکی دیگه از مزایای ریپل که به ایردراپ هم مربوط هست اینه که تورمی نداره چون توکن ها از قبل استخراج و ایردراپ شدن و از قبل وجود دارن و از همه مهم تر میزان کارمزد این شبکه خیلی کم هست.

اکثر شرکت ها و بانک ها مخصوصا بانک های اسپانیا از محصولات ریپل استفاده میکنن این محصولات نیازهای اساسی این بانک هارو براورده میکنه ؛ همه ی بانک هایی که از ریپل استفاده میکنن میتونن تا 70% هزینه معاملات خودشونُ پس انداز کنن.

 

معایب :

ریپل تغییرات مثبت و خوبی ایجاد کرد اما بخاطر روش های نادرست و قول هایی که به کاربرانش داد اما عمل نکرد مورد انتقاد قرار گرفت برای مثال ریپل به کاربران وعده داده بود که بخش زیادی از XRP به کاربرانش میده اما تا به الان مقدار کمی از این ارز رو به کاربران اهدا کرده.

اگه کدی از این رمزارز به دست سودجویان برسه به راحتی میتونن هک کنن و سیستم ضعیف امنیتی داره.

 

نکاتی مهم و امنیتی پیرامون ایردراپ ها

ایردراپ یک فرایند دریافت جایزه توسط شرکت های ارزدیجیتال به کاربران فعال خودش هست ، داخل این فرایند مهم باید یکسری نکات مهمُ رعایت کنیم که بتونیم یک ایردارپ رایگان ِ اصولی و خوب رو دریافت کنیم.

 

نکاتی مهم و امنیتی پیرامون ایردراپ ها

 

    1. با کیف پول اصلی خود داخل ایردراپ ها شرکت نکنید ؛ بهترین کار این هست یک کیف پول دیگه داخل لپ تاپ تا گوشی نصب کنید و با اون داخل ایردراپ ها شرکت کنید.
    2. از شرکت های ایردراپ مطمئن بشید بعد اقدام به شرکت در ایردراپ کنید ؛ شبکه های اجتماعی اون شرکت یا میزان ارزش و قدمت شرکتی که ایردراپ منتشر میکنه خیلی مهم هست.
    3. اطلاعات شخصی خودتونُ در اختیار کسی یا شرکتی برای دریافت ایردراپ نزارید ؛ خیلی از این شرکت ها با هدف کلاهبردرای همه ی اطلاعات شمارو دریافت میکنن.
    4. به سایت های اصلی شرکتی که ایردراپ منتشر میکنه مراجعه کنید چون با پیشرفت ایردراپ ها خیلی از افراد سودجو سایت هایی شبیه به سایت اصلی شرکت موردنظر شما میسازن.
    5. روی گوشی یا کامپیوتری که قراره در ایردراپ های مختلف شرکت کنید حتما آنتی ویروس وصل کنید

 

حتما بخوانید : دریافت NFT رایگان

 

چه کسانی میتوانند ایردراپ دریافت کنند؟

برای شرکت در ایردراپ نیازی به پرداخت هزینه  نیست فقط هر شرکتی برای اینکه شما بتونید ایردراپ دریافت کنید قوانین خاصی رو داره مثلا برای یک شرکت ، مهم هست که یک ارز خاص حتما داخل کیف پول شما باشه تا بتونید داخل ایردراپ شرکت کنید یا برای یک شرکت دیگه تبلیغ کاربران برای اون شرکت داخل شبکه های اجتماعی مهم هست .

 

چه کسانی میتوانند ایردراپ دریافت کنند؟

اما پلتفرم دراپینو برای کاربرانش امکان جدید و جالبیُ فراهم کرده و فقط با انجام خرید های شخصی یا خریدهای منزل میشه ایردراپ دریافت کرد و از معروف ترین و در دسترس ترین فروشگاه ها برای خرید فروشگاه افق کوروش و فروشگاه گندم هست اما ماجرا به همینجا ختم نمیشه شما میتونید حتی با رفتن به مغازه های آرایشی بهداشتی و خرید از اونها هم ایردراپ رایگان دریافت کنید ؛ برای دیدن لیست جامع باشگاه مشتریان دراپینو به سایت خود دراپینو سری بزنید .

با خرید از این فروشگاه ها میتونید درصدی از مبلغی که پرداخت کردید ؛ ارز دلخواه ِ دیجیتال خودتونُ بگیرید .

 

هدف از ارائه ی انواع ایردراپ چیست؟

ایردراپ ها بیشتر به عنوان معرفی توکن یا پروژه شناخته شده هستن اما اهداف دیگه ای هم دارن که که به اونها می پردازیم :

 

هدف از ارائه ی انواع ایردراپ چیست؟

 

معرفی یک ICO جدید 

یک شرکتی که قراره یک رمز ارز جدید وارد بازار کنه قبلش توکن یا پروژه ی اون رمز ارز رو به عنوان جایزه به کاربرانش اهدا میکنه ؛ بازاریابی اون رمرزارز جدید یکی از اهداف ایردراپ ها هست .

 

معرفی شرکت

صرافی ها و شرکت هایی که رمرزارز و یا خدمات مالی ارائه‌ میدن برای معرفی خودشون باید ایردراپ هایی به کاربران اهدا کنند تا شرکتشون کم کم معروف بشه .

 

ارائه‌ ی کیف پول جدید

زمانی که شرکتی کیف پول جدیدی میسازه بهترین راه معرفی و اینکه مردم ازش استفاده کنن اهدا کردن ایردراپ هست .

 

سخن آخر

استفاده از ایردارپ های رایگان راهی جدید و جذاب برای داشتن درامد دلاری هست و امروزه باید همه ی ما از راه کسب سود کنیم ؛ در این مقاله تلاش شد ایردراپ شبکه ی ریپلُ به خوبی توضیح بدیم و با مزایا و معایب این شبکه به درستی آشنا بشید .

 

ارائه‌ ی کیف پول جدید

نکته ی مهم برای دریافت هرگونه ایردراپ بررسی صحت و میزان ارزش اون ایردراپی هست که قراره بگیریم و نباید داخل تله ی افراد کلاهبردار بیوفتیم.

یک فرصت جدید دیگه هم داخل این مقاله معرفی شد و اون دراپینو بود که پلتفرم قابل اعتماد و بصرفه هست ؛ افراد با خرید کردن میتونن به راحتی ارزدیجیتال دریافت کنن و بدون هیچ دردسری درامد دلاری رایگان داشته باشن .

منابع : idle-empire – read.cash

 

سوالات متداول

 

ریپل چیست؟

ریپل یک پلتفرم غیر متمکرز هست که ارز خودشو با نماد XRP ارائه میده .

آیا دریافت ایردراپ ریپل سخت هست؟

خیر ؛ باانجام کارهای کوچیکی مثل هولد کردن ارز یا بازی در فضای بلاکچینی و…. میتونیم ایردراپ ریپل بگیریم .

آیا پلتفرم دراپینو ایردراپ ریپل میده؟

بله؛ دراپینو هر رمزارزی که شما دوست داشته باشیدُ به شما اهدا میکنه .

آیا دریافت ایردراپ در دراپینو سخت هست؟

خیر ؛ دراپینو یکی از آسون ترین روش ها برای دریافت ایردراپ هست فقط با انجام خرید روزمره شما ایردراپ میگیرید .

آیا به ایردراپ ها میشه اعتماد کرد؟

جواب این سوال هم بله هست و هم خیر ، بله چون که خیلی از سایت های معتبر هستن که ایردراپ های خوب به کاربران خود ارائه میدن ؛ خیر چون که در طرف مقابل افراد سودجوی زیادی از کاربران سواستفاده میکنن و به دروغ اطلاعات شخصی افراد میگیرن و پول مردم رو از دستشون میگیرن .

آیا درامد دلاری رایگان با ایردراپ ها حاصل میشه؟

بله ؛ قطعا میشه فقط با کمی آگاهی از شرکتی که قراره ایردراپُ منتشر کنه و همینطور میزان ارزش اون ایردراپ و انجام قوانین و کارهایی که شرکت از کاربران میخوائ میشه درامد رایگان دلاری داشت .

 

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *